◆+☆╮泳豬豬 oO傻婆芝日記板板┘ o
 

     

                        

cecilia6710
暱稱: 癩◎徹底放棄◥泳豬
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Oo+痛心==┘放棄 o°...
e排既日記唷!!!!!
Oo+難忘的2日.┘ o°...
Oo+順其自然==┘ o°...
Oo+心情唔好==┘ o°...
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 45
今日人氣: 5
累積人氣: 4510
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 16 日  星期四   晴天
Oo好累累唷><”個心都係...!┘ o°

講起琴晚就真係勁囉∼唉∼琴晚真係激到傻囉∼完全成個人好似癲左咁∼但係去到最後都ok既∼成3:00先訓∼又係冇咩點訓囉∼真係好累好累∼好辛苦~之後今日又係刷牙仔紮邊仔∼出門口啦∼搭車車∼今日要當值唷!煩屎∼早餐都食得唔安樂∼又要企出黎啦∼幫人check校服仔∼不過今日好累唷!冇咩心情講笑∼之後早會∼上課室啦∼之後平時都要早讀架∼但係今日真係好累呀∼唔得啦∼所以就訓左陣∼之後上堂lu∼上上上∼又係勁同素豬玩玩玩∼串串串∼咁上堂∼因為我唔比自己訓唷!小息∼我想訓下既∼但係比呀哥拉左落去唔知做咩∼勁白痴∼叫我陪佢落去行一個圈之後上番黎wo∼我頂∼之後上堂∼化學∼個屎人呀sir囉∼問一條問題∼問到個個都唔識啦∼之後唔識就要企呀ma∼本身佢都諗住講答案啦∼點知∼佢無啦啦拍我枱∼要我答埋先wo∼頂∼個個都唔識我點識呀∼之後佢串我∼算∼就企lu∼一企企左成2堂∼佢有比機會我坐架∼但係我唔肯答∼因為如果我坐我驚我會訓著唷!所以企下都可以令我聽書∼之後又係上堂∼Lunch~之後上左圖書館因為我地有野做~要整字唷!戲劇果到~之後又上堂~嘩~頂唔住~真係好累~訓一訓又比個外籍miss嚇屎~我同素豬都比佢吹脹囉~成日問我地野~又唔比訓~之後問素豬~佢唔想答~就要我答~唉~好無奈~又比佢拉左起身~做e.g~唉~之後本身上ih架~仲死呀~緊加訓~好彩上番maths~我唔會訓架~聽書書~d題目好多都做岩架~有時仲串素豬唷!呵呵~不過今日真係好累好辛苦呀~又唔舒服~屎囉~唔好病病呀~我死緊~之後放學又係去排戲~我好彩有倩倩佢地幫手整字字咋~如果得我同青青整到屎唷!之後就去lu~排排排~要NG好多次呀~因為今日要夾埋dl light同聽音呀~所有野都要排~仲有3日就比賽lu~^^"今日miss都好好人冇咩點罵~因為我地都勁唔乖~成日係到笑笑笑玩玩玩唷!哈哈~之後今日我係後台都訓得著唷~真係好累~之後排完~我地仲要留係到搞埋d野~我要執好佢地d衫衫~導具~果d~又要搞第2d野~冇計啦~做導演一定要咩都做架~所以今日好夜先走唷!成7:00幾~好累好累~><"番去仲要溫豬~做功課

ps1我disappoint過~一定會好驚~可能需要時間去.........希望你會明白~體諒~

ps2希望真係唔會再有下次~我真係再受唔住e d既次激啦~我之前............以經...........唉~

刊登時間︰2006-02-16 09:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 15 日  星期三   晴天
Oo+好唔開心呀......┘ o°唔知可以點 感動

唔知琴日係咪disappoint到傻~今日呀銘打黎叫我起身~我好似當聽音樂咁~唔識聽電話~但係之後都要起身既~因為仲要叫呀哥佢地起身~之後睇到個信息啦~我睇完之後都唔知信好定唔信好~次次都係咁~我好想信佢架~但係麵要我直得去信先得架~我唔知啦~之後紮邊邊~出門口lu~番學校~食早餐~坐係到吹下水~排隊啦~冇咩野~早會~之後上堂lu~上中文~好無奈囉~今日勁比miss做例子咁講~笑屎~係放我上枱~好無奈~不過miss今日都有d問題~佢都唔知自己今日講緊咩囉~哈哈~之後同我地背書~嚇屎我呀~好彩抽唔中我呀~琴日......我都冇心情溫啦~上佛學~我頂~我地係到勁抄抄抄野~死啦~miss開始又change我地啦~勁多野要背要讀~好驚囉~唉~之後又係上堂~lunch係到周圍行~唉~今日都冇咩心情講笑~唔多想笑唷!之後上ih~頂~都唔知佢講咩~悶到我地傻囉~勁眼訓呀~但係又唔訓得wo...唉坐係到聽怇講咁耐~但係都唔明佢講咩~之後就係到諗下野~做下功課落堂lu~班主任節~之後放學啦ya~不過日日如事~要去hall果到排戲~排排排~唉~今日都集中唔到精神~又冇心情上堂~聽唔到書~又唔想笑~之後排戲果陣~我做錯左一樣好大件事又行錯位~仲...唉~唉~miss勁嬲唷!比著第2個罵到死呀~唔屎在企係到唷~但係佢只係話左2句~冇事lu~都冇再話我~佢好似都見我頭低低呀ma~之後就巧係到排排排~練練練~之後又同呀哥呀華玩呀~係後台又同呀華傾下計仔~之後6:00走得啦~陪倩倩佢地去買野~我買左杯24味黎飲呀~因為唔舒服唷!死得啦~><"苦到嘔囉~唔敢飲~之後呀哥佢就幫下我~逼下我~陪我~仲比左粒朱古力我送呀~多謝呀哥~之後就搭車車番去lu~電話不停咁響~其實我係好想聽架~但係.....我一諗起琴晚~真係好唔開心囉~不過佢都唔會知~之後我一直都唔聽~個心其實好唔舒服~真係好心軟..但係算啦......我諗得好清楚架啦~之後趨真係好down~番左home~我真係好辛苦~........好想大覺訓就算~但係可以咩?我覺得冇可能囉~

PS1我諗好架啦~我唔想再要一D不必要既回憶同戀情囉~再係咁既我真係驚我遲d走唔番出黎唷~真係唔想~趁仲未好深好深~不過其實都幾深深地架啦~不過如果再遲d既~我驚我會屎左lu~如果真係愛果個個人既~我覺得唔一定要起埋一齊擁有既囉~知道自己愛咪得囉~

ps2唉~果果人都係唔知自己衰咩?不過我冇話佢有錯~但係我真係好嬲囉~不過佢都係唔知架啦~因為係佢眼中咪又係d覺得好小既人~覺得我好小器~細路女呀~果d囉~不過佢連我咩事唔開心~佢都唔知~只係覺得我好無理取罵咁嬲佢~唔聽佢電話囉~唉~我唔知呀~我係好心軟~好想聽~不過..........

ps3我有自己諗過係咪我自己真係有問題~係我唔岩~但係我個個fd佢地都話唔係囉~佢地話比著係佢地以經咩左好耐啦.....我唔係只係問女仔架~我都有問男仔架~之後佢地個個都叫我唔好再咁.....唔好再心軟係~唉~我真係唔知點算~不過我只係知我真係係好唔開心~好嬲囉~好多女仔都覺得~如果真係唔果既~咁就真係唔正常啦~嗚嗚......>/\<

刊登時間︰2006-02-15 09:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 14 日  星期二   晴天
Oo4姊妹一齊過過情人節+o°冇情人咪又係咁過

今日5:00幾~有個白痴打黎叫我起身~之後叫我行出門口wo~佢都傻架~岩岩訓醒~出門口~之後唔理佢~換衫仔~刷牙仔~今日我紮邊邊唷!^^"卡卡~之後好急咁出門口~嚇屎我啦~我一出門口~無啦啦佢黎左wo~原來佢叫我起身果陣以經黎左架啦~但係我好似唔知唷!之後同佢傾傾下~嘩~嚇左我一跳唷!佢送左好大隻豬仔比我呀~好得意呀~仲有合朱古力~哈哈~我真係嚇左一嚇唷!隻公仔好大隻唷!好cute唷!但係之後我要趕住番學呀~但係個公仔唔知點算呀~如果我帶home再出去就遲到架啦~大家都要番學~最後好無奈地~要我帶住隻公仔番去~哈哈~笑死~^^"之後搭車車~倩倩佢地都係到串串串我lu~番到去勁驚唷!要左閃右閃驚比人見到隻公仔~個個都話好得意~好想要~係到搞搞搞隻公仔~之後今日又係咁上堂~頂~maths呀sir冇番~miss又拎埋黎教英文~唉~好慘~之後phy~幾好~好好玩~之後art哈哈~好好玩~lunch又係上左library做功課~無啦啦呀天就黎問我拎朱古力之後算啦~我比啦~怕左佢之後上左去做功課又要幫人做~唉~好累呀~之後又排隊啦~哈哈~勁好笑wo~之後又上堂~上上上~同素豬玩玩玩~今日一直都幾開心架~哈哈~之後放學啦~一出門口~我班d衰仔~幾個圍住我要朱古力我彩佢地都傻唷!之後好彤ling幫我咋之後就緊係走啦~要排戲~排排排~今日miss又有罵人唷!嚇鬼死囉~罵罵罵~排排排~搞e樣搞果樣~之後ernest打黎~話想約我~想我出黎傾下計~但係我仲係school~之後6:00幾走走~但係最後我都係推左~冇見佢唷!之後又到呀ming wo~佢話要黎~但係我話我唔啦~只係佢叫我比5min佢就得~之後但係我真係好累唷!邊個都唔想陪~除左...........佢啦~之後彤彤佢地無啦啦話想送我番home~因為唔知點解平時唔打黎既男仔~今日唔知做咩由琴日開始就勁打黎wo~之後佢地去我落下~食飯飯啦我地~食食食~又傻傻傻~之後無啦啦呀ming坐左係我home落下wo~哈勁好笑囉~唔知做咩~之後彤彤寺左過去啦~之後我過去啦~佢話5min~之後哈哈.......佢比左樣野我~是但啦~傾多陣~5min就過左lu~倩倩彤彤ling黎我home~之後黎到9:00先走~係到陪我~驚有人搵我~哈哈~之後係到同我mum傾下計~玩下咁~之後我洗白白~又走黎走去~^^"哈哈~今日收左勁多朱古力唷!多謝晒你地唷!好好味呀一定~好開心唷!今日都送左d朱古力出去唷!但係反而今日我想佢陪我果個人就冇陪到我~我想送就更加冇得送~

ps1今日成日都冇咩點上堂~因為係到寫............letter~寫左成日好累唷!又驚比miss見到~d字好樣衰唷!好累累呀~琴晚搞到好夜訓但係我開始覺得我做既野係好廢囉~花咁多心機係冇用架~我覺得自己好白痴多d囉~好想dum晒d野去~冇謂啦都~唔屎送

ps2今日推左好多男仔~其實岩唔岩呢?我有冇做錯呢?情人節點解永遠應該陪既~就冇陪到~但係唔應該陪既~就係齊到呢~

ps3其實我應唔應該信佢呢?其實我一直都信佢架~但係當我d fd講多兩講~其他男仔又講多兩講~我開始覺得佢地講既野又冇錯囉講得岩~我唔知啦~之前我仲係好信佢~可能佢真係做緊野~唔信我d fd講既野~但係去到now我開始唔係咁覺得lu~可能毫當我自己跌眼鏡啦~睇錯人~算啦~一早都心淡啦~我鍾意得既~唔會有一個係好人架.........我覺得~唔好再浪費時間啦

刊登時間︰2006-02-14 11:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]