今日唔屎番學~放假仔唷!sports day保假~呵~今日訓到10:00幾就比人嘈醒左啦~呀哥囉~打黎~不過都好既~琴日好累累呀~番黎就訓~4:00幾訓到9:00幾~之後11:00又再訓~訓到今朝~所以個頭好痛痛呀!><"之後起身~就去左幫roy pig留言言啦~^^"之後就刷牙仔~食左個飽仔~同呀哥傾電電~玩下電腦~之後就睇電視啦~卡...不過個頭都係好痛耶~睇完tv~之後玩陣電腦仔~上下網網~就煎d餃子黎食食~卡~之後又去留言言lu~...之後過多陣~就要開始溫豬豬啦~就入左room溫左陣~之後又睇左陣tv~...之後又溫~溫溫下又好累~訓左陣~可能e排真係太累啦~無論訓左幾多都好~ 一係張床到就想訓~之後訓左陣~就要起番身~溫溫溫~之後驚自己訓~所以就開住tv~一路溫~一路睇住~之後溫多陣~就出番去~又玩左陣電腦~唉~真係好煩呀~我都唔知點算~我可以點wo~真係好唔開心呀~有邊個會幫到我丫~我真係覺得好辛苦呀>/\<之後玩msn傾傾傾都唔知佢想點~一個又係咁~2個又係咁~唉~一d就話唔想我唔開心~一d又話唔想見到我煩~都唔知想點~唉~之後又傾左陣phone~之後唔知自己想點~cut左線~之後係到整野~洗白白~勁冇心情~唉~雖然個心係好難受~唔知自己可以點~但係都要係home到扮到好開心~係到同親生呀哥玩玩玩~癲癲癲~係到傻傻傻~好似冇事咁~但係其實自己個心係點......我點會唔知呀~但係我又可以點呀?我根本就唔知點算~書??我又溫唔入腦~只係知我覺得真係好煩~好唔開心~但係可以同邊個講~我自己就更加唔知~fd??我覺得佢地都唔會明~更加唔想煩到佢地唔想佢地聽我係到講廢話~唔想佢地擔心~唉~係我e個處景又有邊個會明唷!唉唉唉~算啦~我咩都唔知呀~真係咩都唔知~唉~我真係好矛盾呀~好憎自己呀~嗚嗚嗚~>/\<
琴日真係好累呀~所以今日就訓多小小~6:00先起身~之後又要打比johnson呀哥~之後打啦~的佢起身~之後佢話得~會起身~之後我就整野~執野果d啦~之後6:20~佢仲要打黎問~現家係咪6:20~之後佢話岩岩先起身~之後我同佢講話我唔理~總之6:45我要見到你係坑口mtr果到~之後佢話冇可能果d一定遲~之後我唔理佢~cut線~真係比佢激死架~明明叫左佢起身~成日都係咁~勁懶訓~之後我行就去mtr站到啦~見到呀倩,ling,彤同埋呀華啦~佢地買緊野~之後呀哥打黎問我地係邊~之後我話mtr~佢先係油塘~話黎緊~我真係唔想理佢架啦~之後算等埋佢啦~死呀哥~咁鬼遲~琴日又係咁~唉~之後就搭車車lu~101m去啦~之後真係比個司機吹賬~有d學生叫巴士站有落啦~之後我地都要係果到落啦~可以快d去到m記~頂~之後個司機唔停車wo~真係比佢激死~人地勁大聲講~佢好似聽唔到咁~之後我再叫話巴士站啦~佢又冇反應~都唔停~我再大大聲話唔該~佢先起手~我頂~之後都過左2個巴士站~又要行過~kind架~未訓醒就唔好開車啦~有問題~傻架~都唔知係咪特登既~之後就去左買野~番去~又做番琴日既野啦~計時~唉~琴日凍到塊面傷晒lu~今日明明係唔凍~但係坐到上去都係好凍~之後又勁計時計時計時~睇人地跑~哈哈~勁同人打氣~都嗌到喉嚨痛唷!但係都要照叫~之後先好睇呀~到老師對老師跑~校長又跑~又有師生~勁好睇唷!我地又係計時~坐得特別高~勁清楚~好好睇唷!勁次激呀..又有班際接力~ya!我地3Fwin左~呵呵~^^"之後就到啦啦隊同口號比賽啦~suki同其他人跳舞~係suki自己諗架隻舞~好靚唷!之後我同青青就幫佢地大叫打氣~叫口號果d~唉~儀社好似得果幾十人咁~其他都死既~只係係到搞亂當~勁憎唷!之後完左就到結x禮啦~之後頒獎果到~ya~儀社啦啦隊win左~呵~^^"之後講d野~執埋野~就走得啦~今日好玩好多~冇咁悶~今日放1:00幾~之後就同青,家欣,宜,倩,彤,ling呀華呀哥同呀禾加埋我成10個諗住佢食野~唉~之後ling唔知做咩好似唔多開心唷!不過我都唔知做咩唷!之後家欣佢地係一間小食店到食野~但係呀華同呀哥都唔想食~所以我同彤彤陪佢地~冇食~周圍行下~玩玩玩~串串串咁~4個去行下~之後搵佢地~佢地又話去行唷!但係我地行左唷!男仔唔多想行~所以我就陪佢地走先啦~我彤彤呀華呀哥~走先~番去食野~之後家欣佢地就去玩玩~行行囉~唔緊要啦~之後我地4個就走先~搭番101m番去~之後素豬打黎話唔係一齊玩~之後好似想搵我追番我咁~但係我地開左車lu~就番左黎~去左我樓下~食野~^^"2:00幾3:00先食~之後係到傾傾傾計~玩玩~之後食完~行左陣supermarkrt~就送呀哥搭車~之後呀哥同我行到我落下就走lu~番home~洗白白唷!好耐都冇試過咁早番home lu~勁開心~不過要溫豬豬啦~要考試啦~.........唉死呀哥~一日係到串到晚~好衰呀~成日係到問埋d傻野又成日玩我.....哼~~~><"唉~今日比呀天串到我冇聲出唷!!!!係到串我話我做計時~好鬼型個姿勢~好衰呀
今日5:00起身~好似冇訓過咁~之後訓多3個字~呀華就打黎啦~所以就起身啦~仲要叫埋johnson呀哥起身唉 e個就慘啦真係~叫極佢都起唔到~係到扮晒野話會起身~真係搞佢唔掂呀~之後打埋比呀華一齊搞掂佢 佢先好似醒左d~比我地再講多2講起身la之後我就要整頭頭執野好急咁出門口之後行去mtr之後呀哥打黎 話佢到油塘mtr啦~之後但係好耐都冇車~真係比佢激死呀~約佢6:10~之後我同呀華最早去到~倩ling彤 過多陣就黎啦~之後都見到好多正覺既人~死人呀哥過左15min先有車~先黎到~都6:30有多啦~比佢激到死 之後就搭車車lu~101m~去左m記~見到傻家欣.宜,毛,哼~之後坐埋一齊~食野~無啦啦呀宜話唔見左手提 嚇死~之後跑左出去搵~好彩~岩岩架車開~搵得番~勁好彩唷!^^"之後我同呀哥,華,彤要早d番~perfect 之後我地走先~要番去(four in)之後工作人員就可以走先~ya~勁開心~之後排隊仔~就要出去啦~工作人員呀 做計時~坐上果d勁高既(燈)到~驚死~不過好過上年~因為個位同上黎唔同左~同終點d人轉左~舒服勁多勁好wo 之後就好快就開幕禮~搞e樣搞果樣~就開始比賽啦~我地就要計啦~嘩~凍到死呀~坐得咁高~又勁大風凍屎我地 我地一直坐係到~幾粒鐘~係到吹~凍到d手手腳腳冇晒感覺~硬晒~d鼻水係凍到直流架~冇停過~索都索唔到 但係都要計~冇咩time比我地停同休息~都有既~唉~之後仲慘~最部都比人罵~有一個人冇計到~之後所以個個運動員冇左個time~之後冇得再黎過~之後比人勁罵罵~話我地要打醒12分精神~唔好再發夢~唔好再未訓醒~係到係罵~話人地d成績好緊要~但係我地真係好凍呀~好唔掂~之後都要計~冇耐~又到第2第3個又中招~唔記得計~比人罵到飛起~miss都唔再信佢地~勁驚唷!嚇死我地~好彩冇中招~唉~不過都要受氣~低b~有時開始左都唔知架ma~又罵我地~之後一直凍~凍到食lunch~我隻腳同手都凍到傻晒~冇晒力~之後仲要幫手派飯~食野~之後又落場啦~好彩~呀bill勁好呀~佢幫我問人借左件(嬲)比我~都ok暖~加上青青比左個暖蛋我呀~佢地真係好錫我唷!^^"之後又要番去凍~唉~~之後我比左個暖蛋ling~又計時~係到勁睇人跑真係好好笑...之後又計計計~計到3:00ya~可以完啦~ 番番去自己個社到~頂~唔番好過番~我情願凍死~都唔想番番去自己個儀社呀~頂呀~df.1~2lo~好白痴呀~好有問題~成日係到嘈嘈嘈~又煩e樣又煩果樣~咩都講一餐~之後算啦~真係好鬼嬲呀~明明社長suki同青青為左儀社~做左好多野~要搞好一個社~真係好難架~仲有呀~我地得f.1~3都冇高form真係好難~之後suki佢地整左好多野啦~要黎啦啦隊果陣用既~要黎為人打氣啦~之後d曳仔又拎黎玩玩玩~整到爛晒~周地都係~都算啦~都忍啦~呀sir話叫我地安靜~我地社d人就唔知發咩癲~係到嘈嘈嘈~又唔坐低~之後搞到最後我地要比人留低~罵罵罵~勁罵~低能架~我地有D都全場唔係到~做工作人員~番到黎~都唔知發生咩事~我頂~之後嘈果D有得走~乖果D就最尾走~係咪有問題架真係?KIND架~之後好啦~有得走啦~係toilet同miss玩左陣哈哈~走啦~點知....miss方冇啦啦話唔見左野~唔知點算~我地就周圍搵啦~搵左勁耐~成粒幾鍾~都係搵唔到~但係真係好緊要唷!係運動場大會d野黎架~要還番比人架~如果話唔見左~係可以(陪)但係我地學校就好冇面架啦~間間學校都唔會唔見~就係我地會~我地全部地方都搵過啦~都係冇~唉~miss都好似唔多開心唷!希望聽日會搵得番啦~之後我地就走啦~去m記搵蔓同suki~之後就一齊搭792m走lu~之後同呀哥坐~比佢玩死唉~之後我同呀華呀哥落車先~之後就走lu~呀哥送我番落下~就番home啦~洗白白~之後個fd話唔開心~落左去陪佢~傾計計~講好多野~玩下咁~之後陪佢去食野~傾多陣~就番homelu~mum叫pizza食~之後我打左個phone比人~又down過~之後就........唉~~好累呀~今日5:00起身~個個都訓晒啦d fd一早~我仲未~好累呀~>/\<......