| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

2006 年 1 月 13 日 星期五  | |
***灰...我咩都唔知*~><"  |

唉~琴日都唔記得溫左d咩~之後今日起身~又係執野果d~整頭頭~出門口~今日唔屎留值~之後坐係到呏豬豬~玩玩~就早會啦~ya!今日係星期5既上課time表~會過得快d架~^^"之後上IH~頂佢唔順呀~低d~叫我地溫一陣~之後默書wo~kind架~都冇講過~無啦啦~話咩考我地短暫記憶wo~之後就緊係唔多識啦~之後上eng~仲勁~無啦啦全班勁比人罵~班主任~都唔係罵既~係到勁叫我地唔好咁認叻~唔好覺得讀得F班係精英班就好自信~唔屎驚番唔到中4~就唔聽miss講唔上堂~又話我地唔好咁有自信~唉~真係好煩~成日叫我地顧e樣顧果樣~傻架咩~個個老師就走黎我地班話記住溫佢果科d野~有問題架~唔好玩啦~係要溫~但係明明果科下個再下個星期先考~就叫我地現家溫~kind架~緊係溫左主科先啦~一d唔係好重要果d科就叫我地現家好快d溫~係到勁嚇我地wo~係到講講講~溫e樣溫果樣~唉~help呀~之後仲好笑~之後今日有test呀ma~中英數~中文明明冇講要測咩~無啦啦今日就話要考成語,唐詩wo~傻架~一d都冇溫過又唔知~都冇背過~點算呀~之後都唔理呀~要溫電腦~一陣考~唉~好辛苦~之後就小息~同呀哥傾左陣~就考腦lu~ok識啦~但係要做個個野就唔識唷!><"之後又上堂上堂~唉~lunch同青青去左傾計計~佢唔開心唷!慘慘~希望幫到佢啦~之後上中文~要講短講~搵人出黎~之後勁好笑wo~笑死呀~^^"之後勁急miss先教我地d諺語又話一陣要考~嘩~不如下個星期先講啦~今日要測啦~上堂先教~勁啦~之後就落堂~test啦~唉~抄晒~我都冇溫過書~溫得邊樣野~成日都係咁~勁兔test wo~一得閒就黎~又要做功課~有病架都~好辛苦唷~><"英文玲聽~都唔係好識~ok啦~中文最好笑~都冇背過得識咩~佢都冇講要測e d野~唉~數學都ok識既~><"之後就放學~我今日同青青早走~我學琴~之後學完~同左個fd出去~出左去行下~傾下計計~唉~我真係好煩煩呀~都唔知點~不過同個fd債都幾開心~舒適左d~佢都知我唔開心~更加知我煩到想死~不過其實我都知佢都唔開心得去邊~唉~之後行行行啦~都幾開心既~之後係車果到~傾傾下....竟然比我知道左一樣勁勁勁唔好既野~我真係唔想知道有e樣野~我情願唔知仲好丫~知道左之後成個人都呆晒~笑都唔識再笑~只係知道我既痛苦,我既唔開心,我既眼淚又番番黎lu~我慘痛既經歷唔屎幾耐就會又黎~唉~成個人都灰晒~點解~點解?點解又要係我?點解次次都要我咁唔好彩~點解wo?我真係唔想再黎d咁既野啦~真係好難受呀~嗚嗚嗚~知道左樣野之後我身上既生氣,笑容,活力全部都冇晒~成個人呆晒~身上既暖氣都冇埋~覺待好凍好凍~仲好想喊~唉~真係唔想知道呀~好辛苦呀~好難受呀~我唔要呀~點解呀點解呀?點解咩都要係我呀~我真係好唔開心呀~嗚嗚嗚~>/\<之後一直行番home之後覺得有一點沈沈既死氣~頭都冇抬過就番home~嗚嗚~番到home野都唔想講句只係好想自己係room靜下~諗下野~我真係咩都唔想再煩啦~我真係明白點解d人咁想自殺咁傻啦其實我真係好明lu~>/\<好想去避開

|
| 刊登時間︰2006-01-13 08:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | »
|