| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 1 日 星期三  | |
Oo+唔舒服唷o°  |

呀銘今日又係5:00幾打黎~我又係唔知點解唔識醒唷!彤彤又打黎叫我之後先醒~又要打比呀哥~屎啦~我e排好似唔識醒咁~好凍丫><"之後換衫~整頭~出門口~e排日日都遲出門口~勁急囉~之後打比笨笨~傾左陣~彤彤打黎~佢地遲左搭唔到我班車~之後我番到去~要睇住彤彤d仔女~幫佢地整野~因為今日係彤彤當值呀~之後彤彤番~我就走得~早會~我地班拎左勁兔獎~但係e頭就比miss罵到我地死呀~話我地唔應該拎e d獎~又e樣果樣~罵罵罵~miss勁串囉~哈哈~不過我地班男仔又講勁多笑話出黎~勁好笑~又串到miss冇聲出~呵~之後上堂啦~小息去左幫家政室教d f.1執野果d~佢地第一次上堂呀ma~好多野唔識~搞到亂晒~之後幫佢地~next要上pe呀~頂~好凍囉~c班好多人冇帶衫呀~勁驚要罰跑梯囉~不過今日黎左個新miss~佢較我地~好彩唔屎罰ya~^^不過佢都唔知識唔識教架~好低b囉~悶屎~上DT整埋個野去~勁比呀冰同呀天玩囉我ling同呀宜~勁唔佢地串又打我地個頭~哼~玩屎~之後就食飯~食食下我地幾個去左家政室食~無人知~但係無啦啦呀哥又過埋黎~勁搞野~之後彤彤我就我地去換衫~之後就換番校服~好煩呀~換黎換去~又凍wo~勁好笑囉~同ling,事一齊換~都唔知要著d咩~我差d著錯衫哈哈~之後換完~就溫豬~一陣默書呀~之後排隊~上英文~默書~之後頒獎禮啦~唉~又要著校嬲~綵排上台果d~勁煩囉~好樣衰呀~全校望住~上台~勁驚唔記得野~><"之後就真啦~頒獎禮~上台拎獎~拍手掌~又同琳琳傾計~之後就放學lu~上左去4樓~開會~傾話劇d野~正覺皇朝單野~之後傾左陣~就完啦~落左去同倩,青.呀華同呀哥傾計~屎呀哥~成日蝦我~><"之後我地出左去行下~要等彤同ling呀~之後就放學啦~走得~好累唷...之後打比andy~又係傾左陣~之後打比呀銘叫佢唔好黎搵我啦~我咩人都唔想見唷!好想冷靜下~=0="哈哈~彤彤佢地知佢想搵我~之後送我番home唷!仲同我一齊食飯飯~倩倩同ling都有丫~我地4姊妹又係番到啦~^^"
ps1唔知點解e幾日唔多舒服呀~成日都好累~好暈好頭痛~都唔知做咩~又唔係唔夠訓wo~><"好辛苦唷!唉~覺得e個世界d人好恐怖囉~都唔知幾時係真幾時係假~好驚囉~仲有呀~
ps2唔好話我對你唔好~話我成日串你呀~我講過我份人就係咁架啦~你唔串我我一定對你好好好錫你~但伙你一串我你死緊呀~你一定唔夠我串囉~今日先比我串到你冇聲出~哈哈~sor wo~其實我唔係唔錫你架~你傻妹睇唔出姐~^^"係咪?
ps3唉~成日都覺得好累咁~唔知係咪因為做野冇動力呢?成日都發夢~呆左咁~d fd叫幾次先識應~成日冇咩心情~一係又係到發癲都係諗緊野姐~一日都可以諗到好多野架啦~
ps4~覺得好似越疏越遠咁~打比佢~又驚煩住佢~一時又cut我線~勁hurt囉~真係好驚左到佢~但係唔打比佢~又..........唉~女仔就係咁架啦~好like亂諗野~天馬行空~一諗到果樣野~唔係都成日比我諗到係啦~唉~><"我都好想唔諗~信佢~但係.......唉唉唉~有時d野事實放在眼前~我可以點........bu bu..........HURT 爆~灰晒~>/\<

|
| 刊登時間︰2006-03-01 08:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 2 月 28 日 星期二  | |
Oo唉~屎得囉~!┘ o°  |

呀銘5:00幾打黎但係好怪~佢打左成幾次黎~我先聽到~平時打一次我就會起身架啦~可能好累啦~不過琴日都好早訓唷!
之後就要野比呀哥~呀哥仲傻下傻下好似唔知做咩咁~之後我都訓訓地同佢hold左幾min勁好笑~之後cut左訓多陣~真係要起身丫
好凍凍唷!整頭仔~番學lu~之後又係到吹下水~早會~上堂lu~嘩~上ih~呀sir今日勁嬲囉~冇做h.w果d人超慘呀~今次呀sir訓得勁重~勁嬲咁罵~嚇屎~好彩我冇事姐~之後中文~默豬~100分丫~ya~溫到屎屎下~上英文~唉~miss太就d男仔啦~有d野唔屎教咁耐呀~好悶唷!之後小息~上去搵miss~講戲劇d野~又有新job啦~慘囉~有排唔得閒啦~之後又上堂~music~又罵我地班~傻架~之後lunch陪倩上去搵miss~之後就係3樓傾計計~傾左d野~之後排隊~上生物~勁好笑wo呀sir講埋d野~不過真係勁慘架d(菜)左果d人~勁好笑~叫果d人做菜左~哈~之後上去做實驗~d男仔勁衰囉~係到玩野~搞到條魚跳左出黎~嚇屎我同青呀~差d整屎左條魚丫~哼~下堂仲屎呀~要買個豬心臟番黎湯好得人驚唷><"之後訓學啦~要去hall到綵排~唉~聽日頒獎禮姐~勁慘~又要上台拎獎~勁唔想囉~超悶~今日係到排排排~help呀~拎獎之ma~年年都會架啦~次次都要搞咁耐~冇過好彩~今年呀華同琳琳坐我格離呀~勁開心~我地係到傾傾傾~玩玩玩~呵~同琳傾左勁多野~之後放學啦~
ps1聽日要上pe~無啦啦又頒獎禮~都算啦~但係如果上台果d佢死都要我地帶校服番去換呀~仲要人地帶埋校(嬲)呀~咁多野帶~又凍wo~要換衫~勁煩囉~
ps2今日同東,青傾計計~先知原來學校有d人咁架~真係估唔到囉~仲傾左好多野~放學同琳琳傾~又傾左好多野~嚇左一跳~唉~好驚中招唷!><"
不過有好多唔講都唔知唷~東你唔好唔開心啦~你仲有我同青丫~唔開心搵我地啦~
ps3屎囉~原來正覺皇朝單野一連5日架~第一日同最尾果日都會大搞~有線都會黎拍唷!miss想做得好好睇睇唷!叫左我呀華同青青要寫3個劇本~
之後我地搵人~自己排~咩都要我地自己搞~話我地大個啦wo~要做3個話劇出黎呀~help呀~><" 果陣lunch做比人睇~
ps4唉~其實佢有冇曳曳架呢?點解可以呢~好似一d都唔重視~咩都屎唔緊張咁~有時見到咁樣~個心真係好痛~好傷唷><"
點解可以好似....唉~真係好驚之後唔知會點~但係又咩左wo......
|
| 刊登時間︰2006-03-01 06:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 2 月 26 日 星期日  | |
| Oo+我永遠都會記住e一日囉o° |

今日好早要番到去學校呀~今日家長日~勁早要番去當值先~本身諗住都拎唔到~成績表架啦~哈哈~點知彤彤個mum幫我拇埋wo~勁開心囉唔屎呀哥又搵一日去拎~都考得ok呀~冇咩問題~我呀哥仲話我幾好~但係我覺得唔係最好囉~之後都係咁過~咩都唔想講~只係覺得好累~日日如事~好想有個人比我倚靠下~真係好累~今日咩都唔想講~知係知我永遠都會記得e一日囉~我真係點都會記得囉~點都唔會唔忘得~咩都唔想提~只係知好難忘~發生左2件事~一件唔好講啦~但係真係.......第2年事~就係我地3姊妹~坐係個個公園到.........番home果陣~彤彤同倩倩0知我唔開心~夜晚晚~出左黎搵我~之後坐左係公園~我咩都冇講~只係聽聽下歌~就...............係到喊~d眼淚係到流~之後彤彤同倩倩都喊喊唷!3姊妹~一福同享~有難同擋~佢2個陪我喊喊唷!真係好感動呀~果陣~之後喊完~ok左d lu~唉~一唔搭車果陣以經一路喊架啦~但係死忍咋~好辛苦~見到佢地~本身都諗住扮開心架~但係佢地睇得出~呃唔到佢地~><"總之今日就好難忘~唔會忘記~仲要係中3家長 搞埋D咁既野~
PS1~2月26~我點都會記得~勁啦~冇啦冇啦~NOW真係咩都冇啦~咩冇都冇lu~
ps2多謝你地呀彤彤~倩倩~哎屎你地>3<3個一齊係到陪我喊喊~^^" |
| 刊登時間︰2006-03-01 09:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 51 | »
|