| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 2 日 星期日  | |
Oo我真係好累好累==有邊個會明白我┘ o°  |


琴晚同andy傾完msn~唉~之後同人傾電話傾到好夜~冇打比呀銘~佢都訓左la~之後今日12:00幾起身~玩電腦仔~哈~唔捨得溫豬~不過逼自己一定要溫就屎左去溫豬唔玩lu~冇耐笨笨打黎就同佢一路溫一路傾計仔~之後要打比呀哥~佢搵我~佢係到笑我溫豬話我溫得慢唷!之後我唔想傾phone就係到發呆~聽聽下歌又.....唉之後又溫豬~無啦啦呀恆打黎~又要陪佢傾~唔溫住~之後就溫la~home冇人又聽住歌黎溫~溫溫下竟然訓左wo~mun番黎我就起身la~之後牙文打黎lu~又傾~同佢傾左好耐~講左好多野~哈哈哈~之後又8:00幾洗白白執野~食飯仔~搞掂好晒都成10:00幾~打比呀哥~之後呀銘打黎~傾左陣~先記得要打比笨笨><"屎
ps1唉~琴晚同佢傾msn佢一定覺得我好自私~唔體諒佢~咁都唔珍惜見面既time~佢一定好唔like我架la~><"好啞好無奈~點解唔可以係我角度諗下~
ps2今日同呀恆傾電話~佢知我唔開心d野~聽完佢都好興~鄧我好嬲~覺得我唔應該再咁~雖然佢個底唔好仲入過去果到~做事又好衝動不過總係個好人~佢好搞笑你呀~唔好再成日口花花la~如果唔係打屎你唷!
ps3今日坐係home發呆果陣係到聽歌~聽番好多以前d歌~聽每隻歌都會諗番起之前每一個男朋友同朋友~諗番起好多好多之前既回億~唉~男朋友?點解我愛既都唔會有好結果?反而一d我唔識珍惜既佢地就真係對我真心好錫我對我好好~sor唷!><"
ps4有成2個星期都冇出街la~係屋企到閉關~今日呀lok成日都冇搵過我唷!有d唔慣~哈不過可能佢要煲書la~佢要ut唷!佢都講過ut會好唔得閒你加油努力la~比心機唷!
今日係二哥生日唷!生日快樂~彤b你成日都話我唔錫你唔理你~我唔係架~邊個對我最好係我最需要人果陣出現我知道架傻妹>3<
|
| 刊登時間︰2006-04-03 12:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 4 月 1 日 星期六  | |
Oo+悶心既感覺真係不見了.┘ o°  |


嘩~成3日都冇打過日記la~溫書真係溫到傻左囉~唉~今朝8:00幾電話就響唔停~但係唔知做咩可能真係好唔舒服la~一個都冇聽到~之後10:00幾起身~andy打黎~頂~搞到我冇晒心情~發晒脾氣好嬲就去左換衫扮靚靚出街~唔知邊個同我講11:00出去~我搞掂好晒由11:00等到1:00先出得~等左2個鍾~之後去拎回鄊証~遲d要上清遠~拎完青青趕住番工~就去左lam tin~陪人買野~行街~之後笨笨同牙文打黎~又陪佢地傾傾傾~之後就番左新都la~本身諗住陪一個人架~但係最後都陪唔到~卡..之後去左行行行~倩倩同ling又話有野要買~之後搞到6:00幾~行番去景林~哈~本身諗住搵啤啤架~但係都係下次啦!之後叫彤彤落黎佢請左我飲野~多謝彤b~^^"之後彤彤陪我番home~佢黎左我home陪我~之後食飯飯~^^"~傾心事~~講左好多9開心既野~
ps1琴日無啦啦有個人打黎~之後同佢傾左好多野講左好耐~笑爆咀個屎仔永遠都係哄得我最開心個個~之後講講下講到一樣野~我真係o晒咀~問左我一樣野都唔知點答佢~唔知點~呆左~不過我真係好想同你講一樣野~你真係遲左囉~唉~不過.......其實......唉~我應該點面對~
ps2你今日講到我唔記得約左你咁~我真係好啞囉~你又冇講今日幾點我點知姐~我琴日發燒唔舒服呀~我都等到你11:00幾呀~但係之後真係頂唔順食左藥好暈訓左先聽唔到你電話咋ma~你駛唔駛講到咁?咁對我呀~你真係好過份呀~咩以後都唔駛見呀~你咩意思wo~你有咩意思咪講囉~唔駛咁呀?唔好係到含抄射影啦唔該~成日都係咁~有冇諗過我wo~2個月la
唉~e排真係發生得太多事la~好唔開心呀~唔係e個有事就係果個有事~覺得好唔知點~咁就4月la~e4個月黎我都唔知自己做緊d咩~我做得岩定錯我真係唔識分la~ |
| 刊登時間︰2006-04-01 11:36 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 3 月 30 日 星期四  | |
Oo+生日快樂呀==lingling呀┘ o°打番e2日既日記  |

3月30號唉~~e幾日都冇打日記~因為溫豬溫到抽根~勁多野溫~背到死左日日都早番home就係要溫豬~不過今日係lingling既生日呀~我同倩倩偷偷地買左個蛋糕~諗住比個驚喜lingling呀~不過差d搞到ling嬲左我地唷!我地唔可以比佢知偷偷地出去買蛋糕~佢等左好耐唔知我地去左邊唔多開心唷!不過今日佢就明la~我地扮晒今日冇咩特別同佢講聲生日快樂就算la~之後放學我地諗住走果一刻~就帶佢上左家政室叫埋旋旋比左個驚喜ling~拎左個蛋糕出黎~之後佢好開心許願~^^"之後食蛋糕~傾左陣~就趕住番home溫豬豬~不過唔知係咪e幾日唔陪訓又唔舒服唉~!唔知做咩放學番home勁唔舒服~諗住訓一陣~點知訓到聽日~之後4:00幾先起身溫~都唔知點死未溫過3科呀~都溫唔切la~死得~勁驚~得化學識~生物都麻麻~phy死左~唉~><"phy,clam,blo抄左唷~數學派左la得果76咋~唉~><"好驚今次考得唔好唷!不過真係溫唔到豬唷!入唔到腦~煩煩煩~
3月31號~

今日同一個人傾計~講番之前f.1好多開心既野~真係笑屎~諗番起~之後我地1C3姊妹咩都一齊~食餐飯都可以笑餐死~笑都飽~唔駛食~之後玩我地班d男仔真係玩到傻~超開心~個個都比我地玩~哈哈哈~又諗番起歌唱比賽win左~win全場~有好多既開心都係你地2個比我教我~na,彤~thx 你地丫~唉~now?~真係有好多fd~個個都好錫我對我好好~冇不和但係唔知點解覺得都冇果總開心既感覺好唔同~覺得好唔知點~好有stress~都唔同f.1果陣既~唔係e到有事就你果到有事~成日都有好多野發生~搞到我地down晒~冇晒心記~唉~我之前好like上英文堂架~但係唔知e排做咩~成日都反miss~日日係到串佢~又唔聽書~覺得對住e間school好反感唷!素豬又係~比e間school激到痴線~勁憎e間學校囉~低能~留一本書一個缺點~好彩有人放水比我知話有人收緊書~之後我啦啦聲落去~頂~呀sir係到~之後好彩同校工熟~問佢左條key偷偷地啦啦聲入去拎番d書成6~7本架~之後諗住幫埋其他fd點知冇time la~驚呀sir知~之後就走la~好彩有呀倩同呀哥係到幫我咋~去到聽日點知成班d書真係比人收晒~比人罰到死~好彩我拎得快~冇事~^^"明明幫素豬睇過架冇書架~點知佢話比人收左3本~佢超興~係到勁打我罵我~比佢吹脹~><"嘩~不過罰得好勁囉~一本一係罰企一個鍾一係就缺點~頂~kind架e晒間學校~遲到一分鍾就罰留堂一個鐘~8:30之後就嚴重遲到罰得仲勁~唉 |
| 刊登時間︰2006-04-01 11:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 51 | »
|