◆+☆╮泳豬豬 oO傻婆芝日記板板┘ o
 

     

                        

cecilia6710
暱稱: 癩◎徹底放棄◥泳豬
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Oo+痛心==┘放棄 o°...
e排既日記唷!!!!!
Oo+難忘的2日.┘ o°...
Oo+順其自然==┘ o°...
Oo+心情唔好==┘ o°...
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 45
今日人氣: 9
累積人氣: 4484
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 28 日  星期二   晴天
Oo+順其自然==┘ o° 不安

琴晚12:00幾先訓~今日6:00就起身la~又要打比呀哥~叫佢~之後出門口lu~今日又唔見左ling佢地我佢地可能又遲啦~點知落車果陣肥肥同我講話個司機飛站~之後我先知原來呀倩佢地係係個車站到有截車不過個司機飛站~但係我就真係唔知我都冇望過~我係到聽歌溫豬~之後番學~今日統測~英文呀~都ok識la~之後上堂~比呀sir吹脹~搞錯左d野~仲以為自己好醒~係到搞便~笑到我地死~之後好彩上電腦咋~頂~無啦啦有message聲wo~明明搞左震機都唔知做咩~之後同牙文玩sms~佢唔屎番學好悶~lunch先好笑~我地班姊妹唔知發左d咩癲~個個都癲晒係到玩~上堂~今日英文堂果陣同素豬傾計~講左好多野都係關於d fd~之後放學我地諗住走趕住番去溫書又有功課~之後旋旋叫左我地過去家政室食野,因為佢琴日冇番我地冇得食之後就番home洗白白仲有功課做好慘呀~今晚又有排溫豬la~ih~背到人都死呀~><"今晚溫到抽根~不過都冇咩心機溫~唉~

ps1今日上堂同素豬傾計~講左我d感受~點知原來素豬同我一樣都有同感~佢都覺得now都唔知似咩~覺得好似散晒咁~都唔知咩事~now佢覺得好似只係同我最fd最痴我咁~其他好唔知點~不過我都係咁覺得唷!

ps2不過今日lunch我地9個女仔同呀華真係玩得好開心~好好笑勁好玩~9女一男~個個癲晒咁~笑屎~^^"好enjoy果陣feel~笑到傻左~倩丫,做咩事呀今日?你唔好同我講冇野呀一定冇可能~如果你想講出黎既就話我知啦~想搵人傾我都可以架)唔好唔開心啦

ps3琴日你黎搵我~其實我都真係仲未可以同你面對面講野唔想見住~不過...sor呀成日都要你等幾粒鍾~至於個答覆...我真係唔知丫~sor~><"我需要既係時間~

ps4其實有d野都係注定既~係我既就點都係我~唔係我既~就唔係我架la~我要都冇用~冇謂去挽救更加冇需要去問咁多~順其自然~琴日問埋D野~都唔知問黎做咩~佢一定覺得佢日日咁辛苦做野但係我都係唔信佢~但係其實我唔係唔信佢~只係我自己冇confident我自己既問題姐~

 

刊登時間︰2006-03-28 08:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 27 日  星期一   晴天
Oo+心酸了的感覺o° 不安

琴日勁夜先訓~今日又唔肯起身la~6:30遲左~之後勁急出門口~番學仔~溫豬~早會之後上中文堂~同miss講價~比小左d課~上pe先最好笑囉今日落雨跳健康舞wo~之後幫miss執好d野~遲左入班~頂~旋旋今日冇番呀~我地家政冇得上冇得整野食唷!勁慘囉我地~之後又係一波怪黎睇我地帶左我地去圖書館~之後我同ling係到做數~勁係到吹水勁好笑~之後就食飯la~lunch又係周圍行~悶~上英文~之後周會班主任同我地上~個題目係性感文化~好啞囉~又係講果d~=0="教我地唔好做埋d咁既野~之後唔想聽~訓左~死素豬囉係到笑笑笑~笑到我個心都寒埋嚇醒左我~係到聽tony唱歌~笑爆~之後就放學la~一放學即走~要番去溫豬唷!

ps1今日pe跳健康舞~嘩~樣衰到~不過我地成班都跳得勁high勁興笑到傻左~勁好玩~好有feel~keep fit勁好之後就學瑜珈~要勁靜先做到~不過做完好舒服丫~個人鬆晒~不過d根好痛呀~我地個個出晒汗~熱死~

ps2上次周會講愛情~今次就講性~不過有d野真係講得好好~好岩~有時真係太肓目la~傷個果唔開心果個永遠都係自己~><"

ps3彤b~其實有時我又理唔到你你係咪好辛苦好難受呢?sor唷~但係我理得你~其他fd我又理唔到~佢地又好似嬲唔係好like~有時真係好辛苦~但係我又唔想你走wo~因為永遠最清楚我諗咩明白我need既就只有你同倩倩~

今日好似有d fd唔係好like我咁~不過我唔知做咩~但係我feel既永遠唔會有錯~不過佢地鍾意點就點啦~開心既感覺我以經唔記得左係點la~朋友愛情都好似離我太遠~可能之後既路就要得番我自己一個lu~

ps4今日聽聽下歌又諗起佢~唉~電話以經冇再傾~面都成個月冇見過la~感覺,都傷到唔識講~但係總會成日諗起佢~係佢教識我做人唔可以咩都唔知~佢忙我明~不過難受我總會有~

刊登時間︰2006-03-27 05:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 26 日  星期日   晴天
Oo+琴晚冇訓過o° 開心

琴晚冇訓過~同佢傾電話傾到今朝7:00先cut線訓~之後今日9:00幾電話響唔停~好多人打黎~不過我唔肯起身~去到12:00幾佢打黎叫醒我~我先肯起~不過都懶床架~但係應成過佢唔可以就起身~之後食野~就開始溫豬豬la~訓英文~溫到咁上下~彤彤話黎我home~之後同呀灰一路傾電又溫豬~佢係到睇電視講d野勁好笑wo~之後我溫豬唔講la~彤彤黎左陪我~之後我地係到睇電視睇20年前既<<緣份>>笑死我地2個勁好睇~本身諗住唔好睇啦點知原來咁好笑~一睇完呀哥打黎原來佢都有睇哈哈~之後諗住溫豬點知唔舒服就訓左la~彤彤係到睇碟~之後勁多人打黎佢幫我聽晒~佢同呀銘傾左好耐不過唔知傾咩~好似講我~不過我半訓半醒聽唔到唷!彤彤由6:00叫到我7:00我先肯起身~懶床懶得好勁~呀銘又不停咁打黎叫彤彤嗌我起身驚我今晚唔屎訓聽日起唔到身~之後起身食野~彤b入埋去陪我洗白白(緊係冇比佢睇洩)^^"之後陪我做功課今晚都煲豬架la~

ps1今個六日都留係屋企溫豬豬冇出過街街呀~要閉關~下個星期要統測la~我以經不停咁溫~但係都係溫唔到入腦呀~好煩唷!點算呀~好驚考得唔好唷!><"

ps2琴晚同佢傾電話傾到今朝~第一次傾到天光係andy佢係第2個今次就同佢又係傾左好多野~講晒d心事出黎又係佢教識左我一d野~不過佢好搞笑仲好勁~佩滕佢丫~佢勁低死~l同佢傾果陣我覺得佢好似andy~個feel有d似佢~唉~

ps3佢星期日都要做野真係好慘好辛苦唷!唔知佢幾時先忙完呢?小心d專心d做野la唔好再做錯野lu~(其實忽略就一定會覺得有架la)不過真係冇辦法~我明白你唔係玩~知你有難處架我~不過我真係覺得好lonely囉~

刊登時間︰2006-03-26 08:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]