| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 13 日 星期一  | |
| Oo好凍呀~!┘ o° |

今日呀銘打完比我~之後再訓~笨笨就打黎啦~哈哈~佢又用左一個方法~搞到我肯起身~唔屎遲到~當我想訓番果陣~呀哥又打黎啦~笑死~之後就要起身lu~今日要比平日早番去呀~因為我地要早d番去搞好晒d野~練一次個戲~ling佢地又遲左啦~搞到我自己一個番去先~之後青青佢地都番黎啦~齊人就黎一次lu~勁好笑~有d人係到睇~之後就開始早會~有記者係到影相~之後又係咁過~就上堂lu~今日得我一個咋~素豬出左去比賽唷!好悶唷!之後上phy~青青調左過黎同我坐~頂~個呀sir~係到講會考題d野~唔想理佢~之後訓陣~佢就黎串我玩我啦~激屎~之後上art~又係整公仔~之後早10min~我地又really啦~上去揍衫~勁亂囉~今日個早會有d宮女衫比著過放唔好~又d野奐唔知去左邊~勁亂囉~我地勁驚wo~唔知點~之後好彩有呀倩佢咋~因為其他人都換好晒衫~唔可以走黎走去~就只有呀倩走黎走去幫我地搵野~慘慘lu~辛苦晒佢~><"之後又要整頭wo~d夾搞到我個頭好頭唷!之後搞左勁耐~打鍾啦~我地都未得~d衫又難著~又凍wo~之後死都要落去架啦~之後落去嚇親人囉~個個見到我地都話我地勁靚~勁唔知點囉~之後我地都冇warm up過~就要黎啦~勁驚~之後上到台~又係照做~咩都要執生架啦~冇計~驚到傻~仲有d講錯野~亂講野果d~不過好彤都冇咩事~之後就做完啦~老師係台下都勁笑~話做得好好~之後讚我地~之後我地換衫啦~換衫得黎都打鐘啦勁無奈囉~我地又未食野~未搞掂~之後同miss講我地要搞好晒d野先上堂~之後miss叫我地一路上堂一路食wo~我地緊係唔肯啦~之後偷偷地去左toilet到食~之後再上堂~上ih都冇人聽佢講野~勁好笑~之後就放學lu~又要練練練~本身有得出西9架~唉~無啦啦又要人地做多次~話要比今日更加好~你地dmiss成日只係識叫我地做~但係有冇諗過我地背後其實有幾辛苦架~咩都我地搞晒~放學彤b黎左我到~有條友黎左搵我~嚇屎我呀~之後.....哈哈哈~笑屎囉~好無奈囉都唔知發生咩事~不過同佢冇可能架啦~死心把啦~~呀倩丫~你大個女架啦~避得一時都避唔到一世架~學下面對啦~唔好再好似今日咁啦~又話想做番fd~咁你自己又咁樣?
ps1嘩~今日凍到痴左線囉~調景嶺得果幾度~我同青青仲要著d勁小布既tap~出面只得一件溥布真係凍到傻呀~好辛苦好驚病唷!
ps2放學果陣發生左一樣好慘既野囉~無啦啦miss搵今日做過戲既人黎~同我地講話聽日再做多次~真係啞晒囉~miss話我地今日做得好精彩好好~話聽日有記者黎~要做多次~影相wo~我地真係唔想囉~好累呀~但係佢話一定要做~之後我地又要練~><"唉~聽日又要過埋d好似今日咁急既日子啦~好煩呀~勁唔想呀~聽日又要凍啦~
ps3我真係唔知佢想點囉~打比佢又話會打番比我~但係打左去邊呀~又話驚我訓左~啞晒囉~我日日都乖~一放學就打比佢~咁佢呢?我都唔知自己係邊個囉~你想點姐~你可唔可以同我講姐~我真係好辛苦囉~玩夠未姐~我真係好唔開心丫可唔可以唔好再咁呀

|
| 刊登時間︰2006-03-13 09:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 3 月 12 日 星期日  | |
Oo好失望o°  |

今日本身要9:00起身架~但係太累啦~唔肯起~訓到素豬打黎就起身啦~之後開msn~呀倩話1:30要番到去~之後就食早餐~開始要換衫啦~都唔知著d咩~好熱~之後左搞右搞~搞掂~之後整埋野野~就開始搞頭啦~之後1:00幾搞好晒就諗住出門口啦~點知呀ling未搞掂佢話岩岩先開始搞頭~之後我就坐係到等~再搞曲d個頭~坐係到等左成粒ling終於都得啦~勁開心~之後出門口~搭車~番到去都3:00幾啦~勁驚青青罵囉~遲左成2個幾鍾頭~之後就比人串啦~哈~之後開始排戲lu~勁好笑~carmen比d意見我~教下我~ling今日拇左個假bb番黎呀~勁得意~細細過果陣我都好like玩架~之後拇黎做我個女~勁好笑~之後排我自己一煬戲都排左勁耐~ng左十幾廿次~之後排排排~一時又玩下野咁~都ok既~哈哈~呀倩拎呀事個眼鏡落去整果陣買左蛋達比我地食唷!好好味唷!多謝倩倩~之後練練下家長教師會今日有親子旅行呀ma~架車番左黎wo~勁多老師~之後我地一個二個跑入toilet呀~因為我地著便服番去呀ma今日~我仲化左妝~仲有carmen呀~佢唔係讀我地果間比miss見到死緊~之後我同carmen係toilet傾左勁多野~之後d miss走晒我地就出番去~再排過~之後青青勁開心咁玩塔羅x~之後我地又玩~玩玩下又miss出黎~問我地野~之後我地口啞啞~好彩miss睇唔到carmen咋~之後我地走啦~青青素豬同東走先~呀事ling倩就去左公園carmen幫我測野~之後carmen又係到發癲~之後越坐越凍~就走啦~去食野~之後carmen又係到癲~呀ling又唔知做咩無啦啦心情唔好~冇講野~好down呀個人~之後carmen勁唔開心~ling又係~之後搭車番home~又人黎搵我~之後見佢~不過最後嚇到我走左~勁驚~驚到跑番去~嚇死我呀mum佢以為我做咩唷~之後........唉~>/\<
ps1你今日黎左搵我~其實我真係唔識面對你~唔想見你架但係再係咁都冇用~都要同你講清楚~但係我今日真係比你嚇督囉~你真係好得人驚呀~嚇親我丫我知~你真係好錫我對我勁好~我真係傷到你好勁~對唔住呀~我都唔想架~>/\<sor~
ps2希望你會明白我~你試下係我個立場到諗下~你就會明點解我會咁對你~sor~我知你真係一個好好既男仔~不過係我問題姐~
ps3同佢有成1個禮拜冇見~電話都冇傾過~再係咁~我真係驚唔知會點~點解佢可以咁對我架~唔通carmen今日幫我測既野~全部都係真既~佢真係一個咁既人?嗚嗚~><"點解我永遠都咁命苦架?我咩都冇晒架啦~仲要咁對我~
ps4好驚呀~聽日就要做啦個戲~好驚會出錯~唔知會點呀~><"好驚呀~
 |
| 刊登時間︰2006-03-12 09:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 3 月 11 日 星期六  | |
Oo今日好唔知點囉==┘ o°  |
唉~琴晚成3:00幾先訓~之後今日訓到11:00幾呀哥打黎嘈醒我~勁累丫~好似冇訓過咁~都唔知咩事~之後起身~真係嚇親呀~一晚冇先自己姐~爆左勁多piwo~嚇屎~之後就即刻搞番個面膜~搞左勁耐之後洗白白~整頸~換校服~又要番學校~搭車車~遲左唷!今日要番去幫手~有p.6黎面試~想入我地間學校~之後遲左番去~比呀sir話左幾句~之後就要開始當值啦~我同東東負責一個室~之後要走黎走去~行黎行去~帶d家長同同學行行行~累死~得閒又同下呀sir玩下~串下咀~一時呀倩彤彤佢地又走過黎我果邊吹下水~之後同東東傾計~傾左好多野~好累唷~4:00幾放得~搞掂晒~之後同番丹丹講話我地班好多人都好憎佢~但係我冇~因為我明佢~之後我地去搵番青同ling~當完值~都好累架啦~但係好戲在後頭呀~我地仲有排搞~我地又要整導具~又要整衫~仲要排戲~但係個台就得一個~我地有2組~又要等~之後我地讓比佢先~我地出去食野同買野先~之後番黎青同ling幫我整件衫~搞得黎又6:00啦~佢地仲用緊個場~之後同佢地講~又唔知點咁~唔想同佢地嗌咬呀~真係好煩~佢地1:00就排架啦~排到6:00都未排好~搞錯呀~之後佢地走啦~我地就開始排啦~頂~又到醒獅隊係到嘈~係到練~勁過份囉~嘈到嘔呀~我地點排呀~佢地咁嘈我地講野都聽唔到啦~之後又要等佢地練完~我地就係到整導具~之後佢地得啦~我地諗住排~都7:00啦~miss又開始叫我地走~話唔比留係到~冇人睇住~真係激死囉~我地諗住今日排到好夜架~但係佢地話危險~唔得wo~低能架咩?咁我地點呀~我地星期一就要做架啦~我地野又未搞好~戲又未串掂~位又未行過~真係好過份囉~一陣做得唔好又比面色我地睇~好煩囉~之後同佢死嗌都冇用~算啦~咩都係我地唔得架啦~之後我地走啦~本身我地有諗過偷偷地番番學校架~但係算啦~之後我地去左公園都排~真係好白痴囉~佢果到~勁多飛仔係到~又有人~個個行過仲以為我地做咩呀~係咪有病呀~唉~真係好無奈囉~要搞成咁~之後我地就排排排~我地7個傻婆係到練~當d人死就算啦~排果陣勁好笑~笑到傻呀~因為我地係做古代既喜劇~哈哈哈~笑到我訓係到呀~之後排排下carmen黎埋~8個係到癲~之後排到8:00幾~唔得啦~真係要走啦~個個都好累呀~呀宜又趕住食飯~本身諗住一日搞掂架ma個死miss又要趕我地走平時又唔見你咁~之後搞到我地今日排唔晒~聽日又要再番個去排啦~唉~好慘呀~好辛苦呀~><"番到home都9:00幾啦
ps1講真~你地其實覺唔覺得有d過份囉~我地真係唔想同你嗌咬~唔想不和~先唔出聲~但係你地有冇諗過你地星期4先做~但係我地星期一就要做啦~仲有呀~因為係你地個戲排唔切~所以搞到我地要提早星期一幫你地出呀~本身我地唔係星期一做架~無啦啦要我地星期一做~我地都做到好辛苦~好累唷!><"
ps2我地2組人都係fd~真係唔想為左d咁白痴既野不和囉~大家都係幫學校姐~何必呢?我知今日仲有一個fd為左e件事而喊~傻妹~我地冇怪過你啦~冇嬲你呀~傻瓜~唔好唔開心~更何況我地2組d人都係fd黎架ma~點會嬲呀?我都唔想有不和既野囉~^^"
ps3其實你可唔可以比多d著緊同安全感我丫....我真係成日都好驚好驚~其實你....係咪........=0="如果有咩可唔可以坦白同我講清楚丫?有咩唔怕講wo~
 |
| 刊登時間︰2006-03-11 10:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 51 | »
|