◆+☆╮泳豬豬 oO傻婆芝日記板板┘ o
 

     

                        

cecilia6710
暱稱: 癩◎徹底放棄◥泳豬
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Oo+痛心==┘放棄 o°...
e排既日記唷!!!!!
Oo+難忘的2日.┘ o°...
Oo+順其自然==┘ o°...
Oo+心情唔好==┘ o°...
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 45
今日人氣: 24
累積人氣: 4529
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 14 日  星期五   晴天
Oo+無聊的一天.┘ o° 鬱悶

琴日好夜先訓成3:00幾唷!但係今日10:00就要起身~換衫整頭~彤彤去左我home等我~之後出門口呀華係mtr站到等我地~就去la~要去觀塘到上堂~頂~12:45都去到~我地左搵右搵都唔知係邊~係埋d工廠區果邊一個青年都冇~唉~之後就搵到上堂lu~果到都ok好玩l好笑a~不過覺得個個人冇咩料~2:00幾上完樂樂打黎開我出唔出去之後我唔出唷sorry呀~番左新都同呀倩食野~之後睇電話想換電話唷!之後行下去左m記~比我見到一個人wo~shit~之後行去公園先勁囉~嚇到癲左線~最衰都係彤彤啦~之後去到公園玩左陣坐下~之後呀嘩話要去7仔買野~行番去新都~買完又去番公園~同d小朋友玩~打下千秋~陪下小朋友癲~之後玩到6:00幾~就同彤彤行番home lu~之後唔舒服好暈同人傾多陣phone就訓左la~今日先打番日記仔咋~

ps1今日去觀塘到上堂~覺得有d無聊d人好扮野~有d好唔知點~都係覺得miss wong有料d~唉~仲有咁多堂好想死呀~唔想去呀~仲要係係觀塘令我諗番起好多同一個人係果到既回億~唉~諗起都真係灰呀~唉

ps2頂~今日真係比彤彤害死呀~我地今日行行下見到隻狗~呀倩同呀華都好驚走開一邊~但係隻狗係我格離~我諗住行過冇咩野~之後彤彤係我後面聊隻狗wo~點知隻狗無啦啦跳起飛埋黎係到叫好似想咬我咁~嚇到我癲左線跳起不停咁跑向前~仲係到叫好魚呀~彤彤仲係到笑呀倩就素我背隻問我有冇事~d仔係到都笑~嗚嗚><"死彤彤你聊狗隻狗唔咬你就黎搞我~

ps1琴晚朱仔打黎~傾左陣講下大家e排點~^^"之後同牙文傾到好夜唷~傾到3:00幾講左好多唔開心既野~佢好明我唷!^^"多謝你呀~不過佢唔夠湯仔樂觀~湯仔你呀~如果想搵我就打比我啦唔駛驚我唔得閒架~傻人^^"

刊登時間︰2006-04-15 05:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 4 月 13 日  星期四   晴天
Oo單身感覺┘ o° 驚訝

琴晚諗住休息陣就打比人∼點知一訓就唔識醒∼今日好遲先起身∼呀哥搵得我勁急係到叫help~之後我一陣先再搵佢~係到睇電視玩電腦~我個死人親生呀哥都唔知係咪屎忽行~耐冇見我又係到發癲搞我玩我~好煩呀~之後一路同呀哥傾就一路比親生呀哥係到煩~搞到我發晒脾氣先識收認錯~之後教呀哥點做~傾左陣cut線~彤b就黎左我屋企陪我~我就搞日記板板~之後彤b幫我卒藥酒因為我去清遠果陣整親隻手~之後卒左勁耐~佢就睇卡通片~我又睇~哈哈~之後係到玩玩玩傾計仔~彤b要我彈琴比佢聽我就彈啦~之後就玩多陣彤b陪我洗白白耍換衫~之後就出左去同倩倩行街街~之後去左kfc食野多謝倩倩請我食野~最後就接青青走la~哈~青青話我黑左又瘦左~笑死~之後傾多陣我就同彤b番home lu~佢黎我到食飯~^^"

ps1今日成日都要陪呀哥傾電話~教佢應該點做~同佢傾好多野~唉其實我覺得佢應該放棄囉~再係咁落去真係唔會有好結果架~我驚最後最傷果個係你咋~做呀妹既都唔想睇住你咁~

ps2比彤b吹脹~我隻手整親~佢幫我卒藥油~之後卒到勁痛啦~佢話唔痛唔會好wo~我就忍啦~痛到想喊~點知佢卒到我個傷口爆左~我3年班果陣打針打得唔好有個傷口~佢卒到我個傷口爆左~3年班到now中3成6年咁耐都卒得爆咁就知佢幾大力啦勁啦~^^

ps3今日係到彈琴比彤聽果陣諗番好多之前同每一個男朋友d野~因為我學緊每一隻歌果陣~佢地都一定要我彈好多次比佢地聽~同佢地有好多回億都會覺得好甜好開心~但係現家彈番d歌諗番起好多野就只係覺得心酸唔想再彈~唉=0="對佢地感覺都淡晒所以如果有d再有機會一齊番既我覺得都無謂啦~不過回億就一定會係我心入面記住~

ps4今日出左去搵倩倩同青青好掛掛佢地呀見到佢地好開心唔想走唷~咁耐冇見~我同彤b黑左好多唷!倩倩又係~我地變晒黑妹~湯仔你真係好丫∼成日上黎∼係呀去清遠發生好多野呀ma∼好多野打∼^^”

唉~聽日要出去上戲劇堂呀~唔想去唷!不過每間學校只得4個有得去~個機會好難得好多人想參加都爆晒位唉~如果真係唔去就會比人重罰架la∼唉><”慘呀華都唔想去唷!一連要上10堂死得人∼去小堂都會死

刊登時間︰2006-04-13 11:22 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 4 月 12 日  星期三   晴天
Oo+最後一日既清遠┘ o°

 

嘩~今日又係6:00ling打黎~之後我唔肯起身~訓多陣~蔓蔓起左身~就叫我la~嗌極我都唔肯起~之後蔓蔓係到勁玩野~每一min

就嚇我一次~搞到我唔醒唔得~笑死~之後一訓醒又係到笑~好搞野~之後搞好d野又去呀ling到整頭~之後食早餐~嘩~琴日唔知咩

事勁多蚊wo~搞到琴晚我地拍蚊拍到勁夜~但係都仲有~一起身~就知比蚊咬左幾下~頂~之後我地就唔知去左個咩地方好多花..又

有鹿..仲有好多飛黎飛去既昆蟲~樣樣都好樣衰架~搞到嚇到我地死得~呀哥又成日玩我之後先好笑~佢比晒d野我地~下午果餐要我

地自己煮wo~嘩~勁小野~之後我地要自己諗好d菜色又要洗野~個火仲要係要自己搞架囉~吹脹~之後miss又過架抄~頂~玩野咩

~煮好晒la~d miss又過黎食食食~最好食果d都比佢地都食晒啦~我地都唔多駛點食~唔知係咪自己煮覺得都幾好味冇咩野~哈哈

哈~之後冇咩點食野~買野飲~之後周嘉盈傾傾計~佢唔多開心唷!慘~之後去toilet~嘩~嘔呀~唔係勁多水就勁多蚊呀~昆蟲果d嚇

到傻左~之後就上車~去過關果到要成3個幾鍾車~個個都訓晒~之過關~番hk啦~勁開心~之後搭車果陣同毛毛呀哥招招鋤d~哈哈

呀哥成日串我~點知佢自己抄左成11隻~係到串我笑死~自己呀澤同呀c又係到勁講我~話我似隻蕉~勁串我~頂~又話咩蕉都會釘

ear~之後番到學校~走lu~番home洗白白~~~sorry呀~應成左好多人一番黎要打比你地~不過真係好當唷!打埋日記諗全睇陣電

視就會打點知訓左wo~sorry呀~><"

ps不過好想罵一個人囉~死東茹獸~比面你就叫你聲東茹的啦~哈哈~蔓蔓改既~收la你覺唔覺自己好x煩呀?我地係到玩緊野關你x事呀?咩都關你事~你要記住自己係f.1就唔好咁多爹啦~蔓蔓嬲到爆晒粗罵佢~勁想圍嘔佢囉~我地都勁忍佢架囉~咩都算~不過你唔好咁過份囉~低c ling佢地關你燈架~笑爆咀~佢沖緊涼c ling佢地關晒東茹獸間room d電源~之後佢冇水~冇燈係到叫~我同蔓蔓都唔知佢咩事~之後知道笑到嘔泡呀~低佢呀~我地唔係黑心~不過如果有人知佢做過d咩平時咩性格係人都想打佢囉~

e3日真係好好玩呀~我地仲諗住會係去濟貧扶持好慘果d~點知我地似係去旅行多d~e3日真係好開心好好笑呀~勁正勁free囉~d野食永遠都係下午果餐勁難食~早餐同晚餐係最好味~超正~每餐都有成10碟送~食到傻呀~早餐又係10碟wo~哈哈~不過多要多謝彤b e3日既照顧呀~^^"thx >3<好耐都未試過笑得咁開心唷!

刊登時間︰2006-04-13 01:31 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]