| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 22 日 星期三  | |
Oo+軟弱的一天o°痛哭  |

琴晚都係冇訓過~又係係到喊~唉~都唔知為咩~覺得自己好白痴囉~訓左陣~起身~搭車~等左勁耐~上車~又喊~有人上車就唔喊得lu~番學~上堂仔~中文~d男仔好鬼8唷!係到圍住miss話要睇掌~小息~上佛學~頂~死miss奶黃包~我地調左位之後佢又係到串~之後成班串番佢~不過最後佢話要話番比班主任知我地就收la~成堂同miu傾左好多野哈哈~~上英文勁想訓~lunch上左圖書館~2堂ih~都幾好笑~放學呀容叫我幫佢做英文作文~我唔肯比番佢~佢放番係我枱走左~勁衰囉我真係好嬲我唔想做呀我自己都搞唔掂仲要幫佢諗埋作埋~好興放左學上左圖書館~班主任話同我地傾計~問我地e排做咩~之後我地講晒比佢知~同佢傾左好多野~之後做功課~頂作文今次勁難咩字都唔識~點做呀~人地諗一份我就要諗2份唔可以同我自己一樣~好煩呀~勁唔想做囉~死人呀容~好嬲呀~之後我作晒2份作文之後呀哥比d數我做教我~做到5:00幾走lu~番home~我真係唔想再比d fd見到我唔開心la~唔想佢地擔心丫~我唔想再咁down la好辛苦ar~成日唔開心好憎呀~
ps1你之前每次比信我~我都會好開心~但係recent你一比信我我就真係好驚la~因為我次次睇完唔係喊就會好失望好傷~琴日同今日果封都係~fd~3年la~點解可以一句就得架~我開學第一個識既係你呀~我之前既快樂係你帶比我話我知咩叫開心架~我日日都要見到你~但係好似扮唔識咁好辛苦ar~
ps2家欣你唔好心痛la~對唔住呀要你擔心~sor ar~不過都多謝你丫~我知仲有你係到~我知架~仲有呀你係我心中係冇離開過架唔比你咁講呀~
ps3我覺得佢以經唔係之前既佢啦~佢真係變左好多~不過唔係變好囉~佢個心去左邊~我真係唔知~但係我喊~又係代表d咩呢?唔開心?唔捨得?定係後悔呢?我真係唔知道~但係後悔咁又可以點~都冇得番轉頭~不過唔知點解好驚佢會消失左~唔見左~
琴日倩倩同我講提起好多野~我諗諗下都好眼濺~呀倩我知你想我喊晒出黎~舒服d~你幫唔到我好似覺得自己好冇用~傻婆~你好好ar~我明架~唔好怪自己啦~我有你e個咁好既fd~咁明我係我既福氣~你有得我la~冇人幫到我架la~
|
| 刊登時間︰2006-03-22 07:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 3 月 21 日 星期二  | |
Oo個心痛真係好痛囉o°我要盡快企番起身  |

琴晚~唉知道左d野~不過都諗到架la~真係好嬲囉cut左線~之後就係到喊~唉~成晚都冇訓過~好彩我喊係唔會眼種姐~佢今日都冇打黎叫我起身~算la~咩左就係咩左~番學~上堂~今日都好冇心情架啦中文仲要出黎做戲~做女主角玩野咩~之後又講錯野好魚~之後上phy~聽sir吹水~頂~上去做實驗~青青同我傾左勁多野之後呀sir又係到串人玩人話我地傾計~lunch~咩都唔想食~之後小息同琳琳一齊~呀哥又係到煩我~之後同番倩佢地一齊傾計~勁唔陪佢地會唔like唷~佢比左封信我~我睇完真係好想喊~不過算la忍~素豬見我好似想喊~都安慰我~引下我笑~之後空堂~頂又係黃波波丫~之後我地成班係到玩緊佢串佢~佢又唔知~之後仲以為自己好醒好叻咁~笑到爆肚囉~白痴架~之後去左toiet同知告告吹左陣水~番去lu~放學我地6個(ling青東豬宜)留左係到保maths丫~不停做呀sir係到幫我地~之後5:00幾倩又過埋黎做多陣就走la~走果陣勁好笑~聽日就去圖書館溫豬~姊妹門我地加油fighting~比心機丫~我地要齊上齊落~青青你今日同我講既野我會記住架la~我知道唷~你講得岩
ps1今日青青不停咁問我做咩佢一定睇得出~上phy同佢傾左好耐~ling今日都係咁叫我唔好再唔開心~~素豬同倩倩都係~唉~對唔住呀~姊妹門我都唔想比你見到我唔開心~但係我今次我真係扮唔到忍唔到la~其實好多fd都唔知我咩事~佢地唔逼我講不過佢地只係係我身邊支持我叫我算la唔值得為左d咁既人唔開心~唔值~仲話仲有佢地係到support我~好多謝係地丫~>3<
ps2我好憎d人呢~唔係專一又係到扮晒專一咁~講到你好似好偉大~我唔識珍惜你我好賤好錯怨枉你睇到你咁~你自己做過d咩你自己知la~我唔知啦~你係咪真心對我~我feel到既~琴晚話當你係衰人ma~ok~我話你知我而家好憎你呀~衰人~係到扮晒野~又係因為你呀我好似小左個fd咁~你收la~都唔知點解我會為你喊~仲咁著緊呀~我覺得自己好白痴囉~我以後都唔想再見到你呀~好傷囉我覺得你成日都tell a lie囉~之後又係到扮晒無奈~你可唔可以frank一d丫~
ps3andy仲係好嬲唷!都係唔彩我~唉~都係自己衰la咁諗佢~sorry丫~咁佢真係好多野做~好忙既~我讀緊書~都唔明咁多架la~
係e2日我最信對我最好最關心同最明我果2個~一個離開左我~另外1個原來都唔係好人黎架~仲話愛我~我憎死你呀~嗚嗚~個個都蝦我~>/\<點解你可以咁對我架~你好賤ar~ |
| 刊登時間︰2006-03-21 07:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 3 月 20 日 星期一  | |
Oo+點樣先可以做番之前既泳芝o唔好再係咁呢?°  |

又係5:00幾起身~之後番學仔~食早餐吹水~睇newpaper~之後早會上課室la~ya~素豬番左黎la~勁開心唷有人陪我lu~唔屎再咁悶~^^"之後早讀~上堂~ih~悶~小息上電腦~又係成班串呀sir勁好玩~之後math~2堂test~好彩我有溫豬好多都識丫~之後食飯仔~lunch同琳琳傾計計~講左好多野~我都唔知應該點~之後排隊~ling佢地好似嬲嬲地唔係幾like我成個小息都去左第二到唷!之後唔要我~哈~之後中文miss冇番呀ya~2堂空堂~本身好開心la~點知係黃波波睇頂~佢一黎即刻話睇下有冇人調位先~之後我地成班串佢玩佢話呀sir我地冇新坐位表~之後哈哈~佢吹我地唔脹~冇野講~之後成堂唔比我地出一粒聲~我地成班勁想打佢囉~之後我溫豬算la~第2堂黎完個黃波波就黎多個大波怪~頂又係佢~之後佢帶左我地上圖書館要我地睇書~好覺得佢好衰囉~成日針對我地班~覺得我地好似唔配讀精英班咁~哼之後放學lu~唉~我地10個女仔要去eng室搵個外籍miss上oral~佢又遲到~又要趕住走話約左校長~都明佢講咩既~但係素豬唔多明就話好似雞同鴨講緊野勁好笑~上左陣完lu~ya~之後就去左打波~打打下又去轉呼啦圈勁好玩~打到成6:00幾先走~出左一身汗~勁舒服~番home la
ps1今日成日都勁肚痛唷!把聲變到沙晒~出唔到聲~唔舒服左成個禮拜架la~前幾日又要做戲~出唔到聲都要大聲嗌到出到聲為止~勁辛苦~又成唔夠訓~不過都要訓到先得架
ps2其實講真果句3年朋友啦~我真係唔想同你搞到咁~好唔慣搞到咁我都好唔開心~唔通你真係想再係咁落去?今日成日都好呆~其實我係為咩事呢?個人好冇動力我真係好唔明~不過就真係知我真係好唔開心~但係我可以點?有冇野可以麻醉到我呢?
ps3星期日激到andy咁嬲~sorry~我諗佢都唔肯原諒我架la~佢覺得我唔識體諒佢~成日諗到佢咁衰~其實我唔係架不過佢都冇再搵我lu~唉~><"有好多野~可能係我自己問題姐! |
| 刊登時間︰2006-03-20 07:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 51 | »
|