| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 8 日 星期六  | |
***睇清楚d野lu****應該有決定la***我要忍心d  |
琴晚andy打黎~又係咁傾~唉~都係覺得佢....唉琴晚唔知係咪食左粒藥仔~訓到傻左~今日11:00幾呀倩同彤彤打黎先識醒~一起身就聽到佢2個把聲想嚇屎我咩~@@哈~之後就啦啦聲起身~換衫衫整頭果d~彤彤黎左我到~之後混亂左陣~搞到遲晒大到本身1:00要出門口~但係係到搞搞搞~整e樣果樣又有d事~遲左出門口~之後勁急去mtr站遲左到勁驚比人小~之後去左一個地方~唉~之後唔想提~又係咁~都唔知為咩~去到7:00幾先走湯仔打黎哈哈~其實我覺得佢個人好樂觀唷~同佢傾計好舒服呀佢又成日都咁關心我thx唷8:00幾就番黎tko去左寶林~要同倩倩同彤彤去swimming~佢地幫我拎埋衫游住等我~之後出黎接我去換衫~游到10:00佢地就沖涼~之後就去左我落下個7仔到食野~之後行多陣~傾多陣~就番home lu~
ps1今日同倩彤去swimming不過我冇落水呀~因為唔舒服唷!如果再游既就一定病架la~不過我知倩倩好想游所以入場玩下水陪下佢地啦~全場我都係到浸水睇住彤彤同倩倩玩~(不過個腦就好唔聽話成日諗起d野)唉~ 心不在焉
ps2唉~其實今日我係好想試一樣野架~彤彤都知係咩叫我諗清楚~我諗....個答案應該有la~我decide左架la~有d野~再係咁落去可能真係唔係好事~覺得唔岩唔係想要e d野就要放棄~唔好死忍更加唔好再就住咁落去la~我諗我識點做架la~我唔可以再心軟架la
ps3其實我覺得我need既佢一定做唔到~唔會明白~算la~我諗我decide左之後一定會後悔但係我可以點~不過我唔想自己再錯落去~我唔想我自己第日咁傷姐~佢對我點我知架
唉~星期一就上清遠唷!希望離開下hk可以諗清楚一d野當散下心~forget晒d唔開心既野~番黎又係新既一日la~希望會開開心心lamum同dad番左大陸唷!home得番我同2個呀哥係到~煩屎~
|
| 刊登時間︰2006-04-09 12:54 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 4 月 7 日 星期五  | |
Oo+平凡的一天==不過都幾開心┘ o°  |

琴日andy打黎~唉~又係咁傾左陣~之後搞埋d野~3:00幾先訓~今日明明10:00先要打比呀哥叫佢起身~但係唔知發咩癲個個9:00幾就打黎~電話響唔停我仲以為我個鍾傻左呀~之後比呀哥嘈到唔屎斯~起身~刷牙整野~之後呀華早左好多係我樓下等我~我就早d落去~之後同佢去搭車~11:00要去到彩明等miss~之後素豬同呀宜黎埋~企係到等左旋旋好耐~佢唔舒服唷飛緊的士黎~之後我地去惠康買要整既餸~點知miss冇帶相機~之後陪素豬番home拎~搞左好耐成粒鍾同佢傾嘩~傾左好多野~之後再番學校~幫手整野牙文同細光有時打黎又陪佢地傾下~之後同呀哥係到玩玩玩傾傾傾~有好多野都係佢教我~之後整好影埋相我地就開始食la~之後坐左係toilet同倩傾左陣計~之後就走lu~去新都~食野~之後彤b黎搵我送我番home陪我~今日好累唔去公園玩la^^"
ps1今日同素豬番home果陣同佢傾左勁多野~唉~佢個傻妹妹~原來素豬都好識諗架~我真係估唔到~佢都好明我~之後同倩倩傾~有時我都真係好矛盾~有好多野我都唔知點講~不過只可以講一句有時對全班fd真係好有stressed冇咩好感lu
ps2今日d心情真係好左好多~比johnson搞到我好好笑~真係比佢玩死~同佢傾計真係好好笑~今日同佢一路行一路玩~又傾下以前細過d低b野~笑到傻呀~原來佢now仲係咁低能~哈哈~頂佢唔順~
ps3嘩~琴日同佢傾電話~嚇屎我囉~我仲以為佢食錯藥定唔知係咪有病~個人唔同晒~好觀宏大量wo~我仲係到計時睇61佢今次又幾耐先發脾氣cut線~點知冇wo~我咩都答唔知佢都冇小我~好驚囉~唉~不過都係覺得佢好似唔係真心咁~
ps4sor呀細光你今日要番學但係琴晚你仲陪到我咁夜~搞到你今日冇精神~又冇打番比呀牙sorry呀~仲有要同呀銘講句sor唷成日等我咁耐~冇得訓><"各位唔巧意思唷 |
| 刊登時間︰2006-04-07 10:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 4 月 6 日 星期四  | |
Oo+今日出左去mk行街街.┘ o°  |

琴晚成2:00幾先訓又唔記得打比一個人~之後今日本身諗住9:00起身~點知我同彤彤都唔知醒~之後佢成1:00幾先黎我home~呀銘無啦啦打黎話佢冇番學又話有野要幫手..都唔知點之後換衫整頭~玩下~又打比牙文傾左陣搞到成1:00幾~就出門口la~去坑口站搵倩倩佢地~之後去調景嶺搵素豬佢地就出mk la~去去下琳琳喊住打黎唔知做咩之後我同彤彤去左黃大仙搵佢~不過佢真係好慘慘唷之後彤彤陪佢~我就同ling佢地行mk~行左好耐之後彤b就番黎搵我地la~又行~行到6:00幾又行女仔街同花園街~><"隻腳好痛~行到屎都係為左搵間店~點知冇開~啞左~之後好累我地行多陣就搭車番去啦~之後呀銘打黎搵想搵我~但係我要去彤彤屋企所以唔彩佢~之後去左彤彤home再同倩去公園打千秋傾計打到9:00幾諗住去食野~最後都係唔好lu~番home食飯飯~洗白白~之後同牙文傾電電~呀媽彩番我la~哈哈哈^^"唉~聽日又要番學校開會~煩
ps1有一樣野琳琳豬好慘唷!之後今日仲係佢生日但係佢屋企人唔比佢出去唷!但係最後都出左~不過......都唔知會唔會有事~琳琳唔好喊喊la~今日係你生日~生日快樂丫大個女啦豬^^"
ps2我嬲左笨笨唷!不過佢都有勁解釋真係有原因~打左好多次黎搵我我都唔理佢唔聽~我係咪好野蠻好衰呢?可能佢真係有苦衷呢~唉~我係咪唔應該再嬲嬲佢呢~佢對我咁好=0=
ps3細光e排搵番我同我傾番電話~嘩~佢真係變左好多囉~死仔~成日屈我話我多仔搵唔理你唔識你你多女搵多d咋~哈哈~哎唷!我好耐都冇搵啤啤la~唔知佢有冇曳曳呢^^"應成左得閒出去搵去都未出到
ps4唉~今日同素豬傾計計~我都好明佢~大家諗既野差唔多~好有同感~之後同倩倩傾~佢都唔多開心唷!不過其實我都好明~都唔係你既錯~呀倩唔好咁興la~我明你既~
ps5今日諗住洗白白佢無啦啦打黎~嚇屎~不過其實佢琴日唔信我~我真係有d 啞~仲好驚緊一樣野~有d feeling唔多好~><"
今日成7個女仔fd出去行街~都幾開心既~^^"但係其實我feel到有d fd係唔開心緊架~唉~now都唔知似咩~ |
| 刊登時間︰2006-04-07 12:37 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 51 | »
|