◆+☆╮泳豬豬 oO傻婆芝日記板板┘ o
 

     

                        

cecilia6710
暱稱: 癩◎徹底放棄◥泳豬
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Oo+痛心==┘放棄 o°...
e排既日記唷!!!!!
Oo+難忘的2日.┘ o°...
Oo+順其自然==┘ o°...
Oo+心情唔好==┘ o°...
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 45
今日人氣: 2
累積人氣: 4477
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 17 日  星期一   晴天
Oo+心煩的一天==┘ o° 鬱悶

嘩~琴晚勁唔舒服wo~都唔知做咩~好早就訓左~今日諗住10:00幾諗住起身~不過呀哥9:30就打黎嘈~個頭痛到傻左煩死~好眼訓~之後唔肯起身牙文同呀銘打黎都冇聽到~12:00幾先先起身~都冇去到上堂之後就刷牙仔玩電腦同食野~我呀哥又係到玩我煩我玩我~之後mun同呀哥都出左去~得番我一個~終於可以安靜下la~點知到我2哥起身~唉~煩~之後傾左陣phone~入左room又聽歌聽聽下又諗起佢之後又係到.....唉~真係好煩~之後2哥出埋去home得番我一個~彤b就黎左陪我帶藥比我食~之後係到發癲之後湯仔打黎傾左陣~之後彤b陪我洗白白做功課~睇tv~之後叫飯飯食~食完~打日記仔lu.....><"

ps1嘩~勁唔舒服唷都唔知做咩~病到我痴左線~傷風到死~勁打黑次個頭又痛就死啦~勁辛苦~今日冇去到上堂~勁開心囉~今日冇出過街~勁happy留係home到休息~唉~不過聽日又要去上堂好想死囉~><"

ps2今日倩倩打黎同佢傾phone~知道左d野~起初真係覺得好嬲好興架都~你駛唔駛咁呀~但係後來就覺得有d心痛囉~大家都係fd~有咩咪講清楚lo你唔駛咁講我地呀?又冇得罪過你~我地個個都真係拎個心出黎對你關心你架~

ps3唉~死la~好驚呀哥有事呀~我一早都講過叫你唔好住架la~你又唔聽~我知你now好唔開心好傷~唉~希望你心情快d冇事la~有咩要幫手就搵我la

ps4唉~今日聽歌諗起佢又眼淺啦~覺得自己真係好冇用呀~做咩要咁姐~不過可能真係個心放晒落去先會咁~不過算la~冇架啦~咁耐都冇搵大家lo~(湯仔~哈哈~其實點解你做人可以做得咁開心~冇煩腦架呢?如果我有你一半性格就好啦)

刊登時間︰2006-04-17 10:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 4 月 16 日  星期日   晴天
Oo勁無聊┘ o°心情.....down到呀媽都唔認得 鬱悶

 

                      

琴日訓到傻左~今日10:00幾起身~又要換衫整頭去上堂~之後好急咁出門口~諗住唔會遲到la~點知個mtr超慢wo~出到黎12:40~嚇到我地死不停咁跑~都係遲到~好彩有一個女仔都係~之後上堂la~今日好好笑好好玩wo~都ok la之後上到2:00幾走得同左彤彤去amp行下~之後番左黎坑口行下去左好多地方~之後去左m記~之後番home之前去左supermarket睇下食咩好~最後都係冇買野~番home~之後玩電腦~彈琴比彤彤聽~同屋企人玩下傾下計~之後牙文打黎傾左陣~之後佢教我整部機~之後cut線~爸b番左黎~我就送彤b走之後屋企冇晒廁紙wo要我買埋好樣衰呀><"之後買埋雪糕番黎食哈哈~之後洗白白食飯仔^^"

ps1唉~好慘呀~日日都要過埋d咁既日子要上堂好想死呀~日日都唔陪夠訓~鬼咁早起身出門口~想搵日留係home都唔得去埋d觀塘工廠區~唉><"好憎呀e幾日又好燥~好憎觀塘呀~

ps2華今日病左冇去上堂唷!慘慘~希望呀華你快d冇事la~哎呀~死啦~e幾日唔知做咩成日都悶悶不樂~都唔知自己想點~又成日想食野~但係見到d野食又唔想食反晒胃唔食都唔知自己做咩~好煩呀~好唔開心呀

ps3日倩倩無啦啦sd個信息黎話珍惜眼前人我以為佢玩野la但係之後佢打黎講左好多野真係嚇死我呀~咩如果唔珍惜一陣有d咩事就唔好驚我後悔~我真係唔多明唷!倩你講緊邊個呀?我真係唔多知呀~好驚呀~唔好嚇我la咩事呀?

ps4好討厭e d日子唷!日日都唔知自己做緊d咩~有d人對我好好~好錫我既我又唔令情~趕走晒佢地~但係一d唔值得我去諗既人又成日都諗住掛住~好煩呀~我幾時先肯醒呀~好憎我自己呀~

刊登時間︰2006-04-16 08:22 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 4 月 15 日  星期六   晴天
Oo心酸的一天┘ o°想哭 無奈

                                            

今日成10:45都未起~之後好急咁整頭換衫出去lu~我地約左呀華12:20係mtr站~但係12:20我地都仲未出門口wo~笑死~之後出門口啦~呀華打黎話原來佢都仲等緊車~未到~頂之後又要行去果d工廠區lu~好慘呀~勁唔想去囉~之後我地3個遲到~冇咩事~都係咁上堂~之後2"00就放lu~諗住去觀塘行下最後都係冇好啦唔想唷!同彤彤番左去吉之島行左陣~買野比mun食~之後好累番home lu~牙夜打黎傾左陣~番到去同呀mum呀哥傾下計~彤彤又傾~哈哈~之後5:00幾同左彤彤落街食野~之後買野比呀哥食~又同彤彤落去移下散下步~拉下根之後發生左d事~唉~><"7:00幾番左home彤b陪我洗白白~之後睇左陣電視湯仔打黎又傾左陣~之後好早就訓左la~

ps1今日搭mtr果陣有2條著住校服既女係到啤住彤彤wo~之後彤彤勁嬲屌到佢地呀媽都唔認得勁串佢地~之後果2條女驚到唔敢望過架全場個頭都唔敢望高~低頭就算la~笑死~又要啤人又冇膽wo~之後我地走左佢個頭就終於可以望番高lu~

ps2都唔明將軍澳d女係咪屎忽行~成日都咁like 啤人~其他地方mk,觀堂,深水寶,荃灣果d都唔會既~條條女都唔會啤唔會望~行過就算架la~將軍澳d女真係好cheap 囉~

ps3唉~同彤彤去散步拉下根la~之後傾計無啦啦落大雨wo..之後搞到我地跑左去個亭到之後傾心事之後傾傾下我仲想...彤b攬住我叫我唔好再諗算la...但係好多野唔係唔諗唔理就得架~唉好煩唷><"

ps4sorry呀~琴晚唔知做咩無啦啦勁早訓~搞到你地打黎個個都冇聽~對唔住呀~我呀哥幫我搞左震機唷!所以搞到聽唔到電話響~唔好意思唷!><"

刊登時間︰2006-04-16 12:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]