| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 14 日 星期五  | |
+++彤彤加油丫++++  |

e幾日都打番日記仔la~今日又係呀華打黎先醒~番學~又係負責番琴日中一新生註冊d野~今日係殷sir睇我地,10:00到D,E,F班d人
落去註冊~聽佢講廢話~夜錢上番去~又係幫手~又同呀sir傾計仔係到玩~卡,,12:30走得~但係好不幸發生左d事~我同呀華等左好
耐~係到餵蚊~之後我走先要去中心搞野~之後佢地黎搵我~就去左食飯果陣真係好啞咀~最後番home~
ps1琴日比miss投訴我地話我地同d老師玩到好嘈~傻架~今日又同呀sir傾左好多野~我都信得過佢既~今日好開心呀~同彤b,叻,文,華係到發晒癩咁玩~好似癲晒咁~好搞笑~係到玩~不過驚d家長一入黎同到我地咁嚇親丫~哈哈~^^"
ps2彤彤今日真係比你嚇親呀無啦啦係到喊~你又唔講咩事我知你唔想我地擔心ma?但係你知唔知你咁樣我仲擔心丫~食野果陣又係到扮冇事~你mum打黎話我比我知你未番home我真係好驚你有事呀~總之就送你番屋kla~比你呃左tim~><"有事要講呀知ma
ps3彤b~無論點都好我都會支持你架,你唔想講咩事我尊重你唔逼你~但係你唔好唔開心又係到扮野唔出聲又做傻事亂諗野呀~知ma?我真係好擔心你有事呀~我點都會係你身邊支持你架~唔屎驚丫>3<之後我有咩唔開心有事都係你陪我~你都要咁呀
ps4今日去食飯有個waiter問我拎msn~又係到講d死人野勁衰~本身諗住比彤彤果個佢~哈哈~最後都係抄晒野話:[我咁out唔玩msn架我冇架]之後一dwaiter又會搭傘架bo,,,真吹脹囉~之後彤b勁串佢地~哈哈
ps5唉,,,算了,,我諗,,,我星期日唔會出去見你架la電話最好小d傾la,,,因為,,,,諗好了~我咩都都唔想煩,,,,,放棄吧,,,,,,,><"
|
| 刊登時間︰2006-07-14 09:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 7 月 13 日 星期四  | |
Oo+心淡了==┘ o°  |

卡卡日日都打番日記~呀華打黎我先肯起身~因為自從xxx之後就日日都係我自己起身~冇要人再嗌我~之後好急咁整頭出去~呀華
等左好耐~sor之後等埋彤彤就番去la~今日係中一新生註冊日~要幫手丫~hall~d冷氣凍到嘔呀~12:00到就同華彤,東出去食飯~
再番去~係到同勁多老師傾計~講左好多野~講講下~[攝牙菜]無啦啦串到彤彤喊唷!><"唉~最後都冇事~係到玩玩玩
~5:00~同呀sir講訴之後再番homela練琴琴~再出去學琴唷><"好累累丫~呀華唔好唔開心la
ps1今日我係負責坐係到講野同派野~講到口水都冇丫~d家長又d就好nice有d好得人驚唷!!!!><"又耍懶醒最後咪又係要問=0='
ps2彤彤對唔住呀~[攝牙菜]串你果陣我又冇幫你仲一齊笑埋一份~對唔住丫~我以為你會冇打~佢e個賤人唔好理去la~唔好理佢講果d野姐~佢自己好好咩~唔好再為佢而喊唔好唔開心la~知ma~^^"
ps3今日同左好多老師傾計同玩~都幾開心~有d老師真係好好唷!^^"傾左好多野~又好玩又開心~哈哈~~特別係果個[攝牙菜]教左我地好多野~miss丹丹聽佢逋野笑死~應該都係呀邊個做文一班主任架la~今日佢都暗示左d野~
ps4唔知做咩~e幾日我咩人都唔想陪~咩電話都唔想聽唔想接唔想講~都唔知自己做咩wo~只係想關住自己係room到~唉~可能想做自閉婆la~要同幾個人講句sor你地打左好多次黎我一個都冇聽過冇理你地><"
ps5我諗,,,我唔會再聽你電話架la~你唔好再打黎~你打100次又好幾多次都好~我都唔會理你~唔係我唔比機會你丫~但係你問你自己係到做緊d咩野先la~唔好再打黎丫~我電話比你打到傻傻地la~就壞la~我知你一定會睇到架~唔好扮晒野
ps6豬頭日日都要番工又多野做~又好累~so,,,,唉~不過都慣算la咩都唔知呀,,,笨笨又係要番工不過就好唔同la~無時無刻都打黎哄我笑~真乖乖~>3<
|
| 刊登時間︰2006-07-13 10:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 7 月 12 日 星期三  | |
***中3,,,,,,,,,,THE END了  |

今日係結業禮丫一早6:00幾就出門口~青青今日要跳Jass表演丫so要幫佢化妝,一d幫佢set頭,一d打粉底榻眼果d唷!搞好晒我地就辰落去排隊~上hall~練習一次~之後又係到聽個[攝牙菜]係到講廢話~之後係到等等等~好鬼悶~我周圍都係df.1仔~我就係到sd信息~完左個野番班拎成績表~放學我地9個人去左食飯~(倩,ling彤,華,宜,東,青,叻女)勁開心~^^"食完先好笑不過渡講得~周圍行下就走lu,,,番去同豬頭同笨笨傾電話∼
ps1青青你唔好再唔開心唔好再喊la~有我地係到丫~我地咁多個FD一定支持你架>3<
ps2話咁快,中3就咁就完左la~諗快起真係發生過好多事~下年個個都要各散東西la真係唔知會變成點~但係真係好希望下年唔好再有咁多唔開心既事件發生~唔好再搞咁多事la~只想讀好書就足夠了~><"唉,,,中4唔想咁快大過丫
PS3佛學全級第4差一名先拎到全級第3丫~差0.幾分~真唔底丫~唉~我主科得果英文最叻全級15,音樂全級第9家政就全級13其他科都冇全級頭20名~唔想講丫~好鬼差丫~唔開心~
ps4今日派左成績表LU,,,講真真係有好有差~now開始真係有d擔心丫~我諗,,[ 文商一]我應該入到~但係選修科就,,,,我唔想比人飛左去讀會計丫~><"唔要丫
ps5唉,,,真係好想快d讀埋中4~5呀~唔想再留係e間學校呀~好討厭丫,,,d老師有d做人假到死~又cheap只係識上位~諗番起e年係正覺係最唔開心架~以前好like番學架病都要番~而家恨不得即刻走丫~留多係到1秒都想死呀~好憎唷!!!! |
| 刊登時間︰2006-07-12 09:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 51 | »
|