| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 21 日 星期五  | |
Oo咩都唔想講\=┘ o°  |

琴晚唔多舒服~邊個都唔想陪~同完倩,華傾完就訓左la~今日訓到成2:00先起身~之後係到玩電腦~都唔知做咩~
係到傻下傻下發癲~5:00幾就開始換衫扮靚靚~6:00幾搭車車出去~同家欣同宜去中心~參加小社工~好好玩丫~
8:00幾走得~見到ernest不過冇理過佢直走sor呀~之後家欣陪我去等車車~thz係到傾計仔講左好多野~就番home la~
ps1唉,,都唔知自己想點~好煩呀覺得自己~成日都要係到諗諗諗~都唔知有咩好諗~諗咩姐~癲線~諗黎又點呀~咪又係咁~超煩~
ps2今日參加果個活動超好玩~勁好笑bo~哈哈~[卡士]勁搞野~又真係學到野~遲d又有好多活動la~仲有得學做社工心理果d~
ps3唉~覺得好多人都變晒la~><"以前都唔係咁既~真係心淡死囉~冇野講la~啞晒la~算囉~無所謂~唔想再講一句野~
ps4我一定要搵好多好多野比自己做~唔會比自己得閒又係到亂諗野~真係好想搵野麻醉自己~之前聽andy講飲醉左酒~就真係咩都唔屎煩~又嘔得痛快~感覺幾好~醉左就咩都唔屎諗唔屎理~一覺又訓到大天光~咩都唔記得幾好bo~
ps5,,,其實仲有好多野想打出黎想講起碼打完會舒服d開心d冇咁煩~但係真係再冇mood打落去啦~真你好辛苦
ps6不過最起碼要多謝[倩]先~多謝你我知你想哄我開心~唔想我唔開心~不過你唔好理我la~有得我la~唔好再睇我個板la~我唔想搞到你唔知點~你唔會明我~有得我la~唔屎理我唔屎哄我架la~我唔想搞到你好唔知點~唔屎擔心~我冇野~我冇事呀~多謝晒你
冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情冇心情
好煩好煩好煩好煩好煩好煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩
|
| 刊登時間︰2006-07-21 11:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 7 月 20 日 星期四  | |
Ooswimming丫!┘ o°good><"  |

琴晚同人傾到4:00幾先訓~今日一早就去游水la~過左彤b果邊拎防晒再去~7:00幾游到11:00幾唷!
今日都冇之前咁晒~唔知做點解都黑晒又好累~之後同東素豬去左新都食飯~再帶佢地周圍行又買下野笑死~
教佢地讀d牌子名~再同倩ling會合~笑爆咀去睇bra~素豬先最好笑~呀東就勁無奈哈哈~睇完就走la~番home lu~
本身想去彤b home架~但係我一陣又要學琴要番去練下~點知一番去訓到成隻死豬咁~7:00幾先死去學琴~屎死~
ps1琴晚2:00幾諗住訓佢無啦啦打黎傾到4:00~傾完之後我一直都訓唔著~個心真你好亂~有d野真係唔知應唔應該信好~唉~不過同佢真係傾番好多野唔講真係唔知~好多野都攤開黎講~
ps2今日番黎果陣真係好down好唔知點好多謝[ming]陪我傾電話~多謝你聽我講左咁耐廢話~更加多謝伙既說話&信息~但係其實我係咪唔應該話比你知架呢?搞到你好唔知點~sor
ps3好ya,,,我諗我冇咁大壓力住la~ka wa番左大陸幾日先番~我諗我唔屎答佢住~好開心丫~^^"令我可以放鬆幾日~唔屎煩
ps4哎呀,,,我都係平服唔到心情住~個人好呆~好煩~有 d fd話我平時既活潑開朗都唔知去晒邊~sor呀我都唔想架~
ps5唉,,,唔通有工作在身真係會令人改變,好忙完全變晒既咩?有d人以前都唔係咁既但係自從,,,,,,之後就完全變晒la~唉~算la~
ps6我諗,,,我清楚自己做緊d咩既~但係仲係有d野諗唔通,真係好煩丫好討厭丫~朋友?只能形容[不知所謂]講完了
|
| 刊登時間︰2006-07-20 11:54 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 7 月 19 日 星期三  | |
Oo+唔多開心的一天==┘ o°  |

日日都打番日記仔~日又係4:00幾先訓~今日訓到差唔多2:00就起身lu~玩左陣電腦傾左陣phone~彤b問我出唔出去LT~
諗住出去~點知無啦啦訓左~嘉華打黎先識醒~同佢傾左陣4:00幾先換衫出去~去左買暑作睇書再去m記食野~^^"之後就周圍行~
買左條鏈鏈唷!行到成8:00幾就番home la~番到去又同呀媽嘈嗌~笨笨同大頭又打黎bo~
都唔知點~之後同呀芹同呀華傾左陣phone~聽日又去swimming la so soft~
ps1呀華,傻啦~我唔係覺得你煩唔like你先唔讀電腦避開你丫~我一d都冇咁諗丫~只係我真係唔明點解我咁都修唔到旅遊~仲有我驚我電腦會讀唔黎呀,,,我唔係唔想同你一班丫~傻瓜
ps2唉,,,想盡量令自己忙d唔會再比機會我成日係到發夢~我一得閒就成日會係到諗點算點算~我應該點好~成日諗番好多不必要既回億又搞到自己唔開心~d fd又悶~真係好煩~唔想再咁~一有野做就咩都唔屎煩~唔屎諗la,,,咩都唔想理
ps3同呀媽嘈嗌~佢成日都係咁一唔夠我講唔夠我串就講左去第2到~又令其他野黎講~真無聊~不過其實我都知佢係好錫我~好就我架啦,,,但係一時真係睇唔過眼ma~
ps4星期5就要答覆人lu~其實都仲未知應該點答好,,,唉,可能要你失望lu,,,,sor呀~我唔想累人終累己丫~我唔想同個心作對唷!
ps5琴晚同番一個人傾電話~其實都覺得佢真係變左好多既~不過,,,,多謝你冇逼到我丫~^^"
ps6原來人最痛苦唔係{失戀]而係明知自己同一個人係相愛既但係又知道同果個人唔會有好結果唔會有將來而要放棄唔可以一齊~ |
| 刊登時間︰2006-07-19 11:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 51 | »
|