◆+☆╮泳豬豬 oO傻婆芝日記板板┘ o
 

     

                        

cecilia6710
暱稱: 癩◎徹底放棄◥泳豬
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
Oo+痛心==┘放棄 o°...
e排既日記唷!!!!!
Oo+難忘的2日.┘ o°...
Oo+順其自然==┘ o°...
Oo+心情唔好==┘ o°...
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 45
今日人氣: 3
累積人氣: 4462
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 28 日  星期五   晴天
+++唉++++ 不安

                                              

前晚冇訓過肚痛到,,,要死~8:00a.m先訓~訓到琴日2:00幾先起身~琴晚又同虧佬倩,英雄華,可愛宜傾電話傾到2:00~就訓左

點知有人又打黎~唉~4:00幾先訓~今日又係2:00幾起身~睇tv玩電腦~練下琴~之後msn有人同我講左句野,,,,,,,=0="想屎

同琳琳傾電話~傾到5:00幾就換衫出去la~去中心~又同gigi傾計~9:00幾就番home la~

ps1唉,都唔知自己想點~好煩丫,,,其實係咪連朋友都唔應該做呢?要切切底底咁忘記先得~我只係覺得而家咁既關係真係好煩好辛苦~咁樣又係代表d咩?冷淡莫不關心係好定壊我真係唔知~算la,,,不如唔好再搵大家可能我僧好過d~ok?

ps1開始覺得原來佢唔係一個好人~平時真係唔覺可能係角色既問題la,,終於明白點解有時有d人會咁憎你~不過唔知係咪我自己feel錯~但係我覺得而家你有d唔係好鋸我嬲我咁,其他人我唔緊要但係如果係你既我覺得你無資格唔鋸我囉~收la

ps3琴晚同SiN,WA,YEE傾電話~好好笑~笑到傻呀,,,個低b倩囉又跟我風,平時大大聲講野既佢原來都有斯文既一面噴氣講野既聲哈

ps4其實係咪真係變好左呢?應唔應該信好呢?定係扮野架咋?我真係唔知不過都係唔好信好d廢事遲d又傷到自己~算了~

ps5今日去左小社工果個野真係覺得越黎越好玩丫勁開心我開始對社工有興趣la,今日板上面d野有好多都中左自己都有~^^"ya

ps6今日又同左琳琳傾左好耐電話~講左好多野~原來其實佢都知好多野架有d野唔講真係唔知唷!同佢傾番電話個feel幾好~一d格莫都冇~仲係好了解大家又傾得埋~哈哈~

ps7唉.............................................唔知唔知唔知唔知唔知唔知唔知唔知唔知唔知唔知唔知唔知唔知唔知唔知

刊登時間︰2006-07-28 11:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 7 月 26 日  星期三   晴天
Oo+唉~我可以點@@? 驚訝

                                 

琴晚同完倩,wa傾電話諗住訓果陣~嚇死有人打黎~又要同佢傾~2:00豬頭又打黎又傾到好夜~今日又訓到2:00幾呀倩打黎先醒~

話唔去中心~起身食野玩左陣電腦之後就練琴仔la~去到4:00幾就扮靚靚換衫衫~搭車去彤b到~佢home勁大風超涼~

坐係到同彤b媽咪傾計~傾左好多野之後係到傾計玩玩睇電視~10:00幾先番home唷!^^"

ps1琴晚又發生左d野,係岩係錯我真係唔知~不過我只係知一樣野就係琴晚既野係我個心決定出黎既~琴晚所諗所講既都係出自我個心~之後應該點算點做~我真係唔知~希望唔會係錯更加唔希望會辛苦同後悔~><"

ps2琴晚其實都好想問自己係到做緊d咩?成日係到發癲~唉~有時真係做人真係好苦~真係好明點鮮有咁多人睇唔開自殺~><"

ps3今日又去左彤b home同佢媽咪都幾好傾~傾左好多野~其實佢都真係幾慘~做女人真係可憐~如果選錯郎咁就一世架la~又浪費時間同埋青春~so,,,其實選男朋友都一樣架咋~雖然唔係一世但係點都係會有好多時光白白咁浪費~

ps4哈哈~今日同彤b又傾左d野~唉~><"其實佢都講得岩既~之後佢又幫我洗頭仔唷!so good丫哈哈~thzzzzzzzzzzz

                                   唉唉  ..唔知唔知唔知丫       7月25日零晨,,,,,,,,,,,=0=,,,,,,,,,,,

刊登時間︰2006-07-27 12:07 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 7 月 25 日  星期二   晴天
Ooswimming丫!┘ o°><" 不安

琴晚同倩,華傾到1:00幾就訓la~今日起身同倩去游水~其他人又唔游得~^^"游游下見到聰仔同明~我地4個一齊傾計一齊游~

游到12:00就走~同倩去左食飯~之後行下再上彤b屋k~睇卡通片~笑到我死~玲又黎埋~睇睇下我訓左~起身睇keroro~

睇完落左去買零食食同傾計~倩同玲走左得番我同彤b係到傾計~傾到成10:00幾我先番home~

ps1今日見到聰仔佢話佢唔識游水~又話要落2米到我死過~之後就去la~我勁驚佢會唔得~點知佢一跳就跳左落去~超勁~^^"

ps2琴晚同倩倩同呀wa債到1:00幾真係笑到我死~又係到扮人d[鼻寒]~勁搞野~又係到玩玩玩~勁好傾~屎人呀倩一話cut線就cut左得番我同wa~-0-'

ps3今日4姊妹去彤彤到又係到傾計係到玩~個feel勁好唷!^^好耐都未試過laaa好開心丫,,,,,,,4個又一齊番~好yaaaaa^^"

ps4今日得番我同彤彤佢幫我洗頭仔超舒服丫~之後佢知我唔開心~陪左我傾左好耐,,陪我分析左好多野好耐又鼓勵我叫我唔好諗,,thx you呀~哎屎你,,,>33333<心情好左d~應該知點做~thxxxxxxxxxxxxxxxx

ps5...照舊~其他既野我咩都唔想講~今晚同你傾完phone之後搞到我真係好唔知點~

 

刊登時間︰2006-07-25 11:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]