◆+☆╮泳豬豬 oO傻婆芝日記板板┘ o
 

     

                        

cecilia6710
暱稱: 癩◎徹底放棄◥泳豬
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Oo+痛心==┘放棄 o°...
e排既日記唷!!!!!
Oo+難忘的2日.┘ o°...
Oo+順其自然==┘ o°...
Oo+心情唔好==┘ o°...
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 45
今日人氣: 4
累積人氣: 4473
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 25 日  星期四   晴天
O我真係好煩呀o我可以點+==help┘ o° 感動

                          

今日又係有人打黎叫我起身~之後搞掂晒d野~番學仔~今日勁熱囉~真係忍唔住~唔著冷衫住lu~早會東東要紮頭髮呀好得意唷!上堂~中文做討論真係比sunny笑到我傻~成日比我串到佢啞左~上佛學又係不停咁抄~累屎~lunch都冇咩點食過飯~miss叫我地落去換衫今日班際排球唷!我地對3A~最後lost左唉不過真係好啞囉~之後上番班~同miss傾計~上ih~悶到嘔~落堂我地班開左陣會><"放學彤b陪我走先~今日要學琴唷!番到home練琴洗白白~之後出去學琴又比miss激到痴線發火囉~好黑人憎呀~

ps1唉~miss黃下年唔會教中4中文呀~話請左個呀sir番黎教~好慘好唔捨得miss唷!不過miss話如果有咩都可以搵佢傾勁好唷!頂但係係miss李就會教中4英文唷><"冇啦今次~學校又要我地一定要選佛學讀~

ps2今日飯都冇咩點食要我地換好晒衫落去打排球~點知我地班仔話佢地想落~叫我地唔好落~之後算la~以為佢地會win~頂點知15比5lost左比3A真係好樣衰呀魚到嘔囉~miss又叫我地成班女帶晒衫又冇出埸~早知就唔好叫我地帶la~

ps3話咁快中3既生活就快又完la~我地班一定會成班上到中4不過就會一半讀理一半讀文咁散晒~就係咁就相處左2年lu有好多開心同唔開心都幾難忘~下星期我地班會搞個party唷!希望會開心dla

ps4唉~你叫我點選擇姐~一個係最錫我既fd~一個又係最錫我既呀哥~點解係都要是但選一個姐~我2個都好需要呀~點解要我選wo~我真係好煩好辛苦呀~2個對我都咁好~我唔會放棄我個fd架~但係又唔想冇左你e個咁好既呀哥~我可以點?有邊個可以體諒下我姐?成日都係咁~like點就點唔會諗下人~

ps5我都話囉~我需要冷靜丫~你可唔可以比我靜下姐我咩都唔知呀諗唔到野住呀~你點樣都好la~你d野唔關我事呀~我只係知我真係好嬲囉未嬲完~我真係以經好煩好煩好多野煩架la~你放過我啦~好冇呀?求求你啦~好唔開心丫>/\<

刊登時間︰2006-05-25 10:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 22 日  星期一   雨天
O好煩呀oo°唔開心 鬱悶

                          

琴晚真係好嬲嬲唷~牙文哄番我~就訓訓啦~不過都好夜lu~今日呀銘打黎我又唔聽又唔肯起身~搞掂d野出門口~倩佢地今日冇搭唔到我班車~~彤b又病左冇番倩倩又要早退~掛掛佢地唷!上堂la~中文miss冇番空堂好得閒~上pe今日玩fitball呀~勁high囉好好玩~不過好累~但係真係好正~係修線條架~上家政聽miss講考試重點~上英文派卷哈~玲聽咁都比我拎到第3高分~真好彩聽佢講番份卷悶~放學就即番home~諗出再同倩佢地出去行街~但係真係好累~番到去唔屎5min訓左~所以冇去到sory丫~

ps1今日中文堂好得閒我隻腳無啦啦唔知做咩魚左仲種埋wo勁痛~素豬就手痛~之後素豬幫我捽腳我就幫佢捽手勁好秧wo~我地班d人仲以為我地做咩~係咪打架黎~哈哈~不過素豬捽到我勁痛丫~勁想大叫~不過又唔得~

ps2勁好訓囉~一番去訓左係梳化到~我訓到連電話都浪起埋~所以冇人打到黎一訓就訓到8:00幾再起身洗白白食飯仔執野~勁爽~不過都係唔夠訓好鬼累~><"

ps3好ya~我諗以後會冇咁累架la~因為有d野完左lu~^^"以後有覺好訓~多番好多自由time~又可以努力溫豬豬la~不過有時真係定力唔夠~好易會受人影響唷

ps3我琴晚真係好嬲囉~我有時真係唔知你想點丫~成日都係咁~做咩事姐~你成日都叫我比多最後一次機會你~你會珍惜我唔會再要我傷心會錫晒我~但係你諗下你自己先la~得閒走黎激下我~又搞e樣果樣~成日唔係有事就做左有d決定又唔講~之後就比左d驚喜比我唔知你會點~我真係受唔住呀~你仲叫我點樣比機會你丫?我真係好亂呀~更加唔知自己想點~我覺得你成日比左好多無型既壓力我丫~我講過啦~我好辛苦丫~一時唔係煩你d野野就係彤b d野~再唔係就e個有事果個有事~最搞笑又唔知點解次次都同我有關架wo d野~仲有我自己有好多事都諗唔開~仲係好煩~有d野都係放唔到底~你明唔明丫?可唔可以體諒下我姐?不過我都知你可能會離開香港~你like點就點la~個個都係咁~咁like走就走飽去la~唔關我事呀

刊登時間︰2006-05-22 09:14 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 20 日  星期六   晴天
Oo+忘記不到他o°灰 不安

                          

琴日放左學之後番係學校練野~搞到11:00幾先唷!第一之係學校咁夜走~今日好早起身之後呀倩又話遲多一粒鍾先番WO~再番訓~之後起身番到去又要紮頭髮WO~之後大家坐係到傾下計~冇耐就要開始整野啦~really要比賽d野~執好d材料之類既野又要帶好多野執下執下執左勁多袋野出黎~之後就去啦~去銅囉灣食飯~之後同miss同倩,哥,素豬,宜,青,華,東去行citysuper~3:00幾就去really比賽啦~

 

<<(比賽過程)>>^^"個結果要下其Lisa先知道得唔得唷!好緊張唷><其實miss話今次入到圍以經好好架啦~因為全港中學生烹飪比賽係真係好難入架&&"所以盡左力就算啦~唔會希望太多

去果到集合~果陣我地以經好驚唷~搞好晒d野~就要開始~勁驚囉~之後開始比賽勁驚~我地3個勁緊張啦~腳都震~又驚做錯野~唔陪time~d評判又周圍走~又比意見~唉~呀哥又勁緊張成日對我同呀倩呼呼惡惡~不過佢都冇心既~最後大會驚我地唔夠時間加左5min比我地wo~嚇屎唷!><"咁我地要介紹我地個碟送既特色架ma~有勁多野要記~之後我地3個一組就一人記一d啦~點知大會話最後只可以一個人出黎同4個評判講wo~本身諗住呀哥講架~但係佢記唔到~最後搞到要我wo~好啞囉~d野又難背咁多又驚~對住4個評判真係好啞~不過最後我都講晒出黎~唔係太驚可能平時玩開朗誦又多出黎表演la~^^"練到膽量都ok~

唔打住lu~真係好累丫~聽日又要早起做d野~><"聽日再保番再打啦~好眼訓唷!累死

不過點累都好今日都要多謝一個人~家欣欣~^^"我thx you你先真丫唷!傻啦~我係你個姊妹你點都會係你身邊幫你架ma~^^"仲有你今日個信息唷!thx>3<

刊登時間︰2006-05-21 12:11 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]