日誌

chan_sir
暱稱: 暱稱
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
明白了 - 胡鴻鈞 及 本...
2014-06-15
2014-05-26
2013-11-15
2012-08-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 679
今日人氣: 0
累積人氣: 5721
2010 年 5 月 6 日  星期四   晴天


2010-05-06 分類: 未分類

三個星期啦已經
雖然真係好忙好忙,但係忙得黎都係開心既
等我講吓我而家一個星期有幾忙啦:
星期一:放咗學之後要返長沙灣補習中心攞印好既notes,因為星期二要用
              之後就要過去元朗上急救班去到十點,番到屋企沖完涼都十一點啦
星期二:上完堂即刻撘的過去葵涌上兩個鐘數學班,番到屋企又係八點
星期三:放咗學之後要過元朗補習,番到屋企過咗八點
星期四:放咗學係學校要教班中三TSA,五點完
星期五:最得閒既一日
星期六:朝早觀塘教班,下就灣仔補習社
星期日:放假一天,但係都要忙住出notes

今日學校發生咗小小事
就係送飯黎個飯商係運送途中發生意外,搞到全部學生要捱肚餓冇飯食
本來十二點食飯,我自己食完返黎十二點九先知原來佢地都仲未有得食囉
我知d仔辛苦架啦,所以就早d落去課室陪吓佢地囉
佢地個個都話好肚餓,叫我幫佢地去小食部買杯麵喎
但係我又點可以幫佢地買呢
搞到lunch完咗佢地都未食到野囉,真慘
去到差唔多點半先送到黎,差唔多遲咗個半鐘囉,結果用午讀時間黎食
有d同學係家長帶飯黎,但係佢地都等埋其他同學先一齊食囉,真係好呀
好彩lunch之後係我堂,可以俾佢地拾曬野先上堂
本來要測驗,結果改咗下星期一
講真,如果我知佢地冇得食要捱肚餓的話,我一定會陪佢地一齊餓囉
我自己餓小小又冇乜所謂呀,同埋可以同佢地同共進退呀嘛

今日我係佢地個座位表到數過,我已經認得26個人啦,厲害
聽日我有假放呀,因為學校借咗出去會考,同埋我又唔使監考
今日放學之後留咗係學校打波,我已經好耐冇打過囉
等我下星期帶衫帶鞋番去換黎打波先

星期六會考考英文LISTENING,我今日FAX咗去點唱呀
係點俾TKP既F.5C既,希望到時主持讀到我果張啦



2010 年 4 月 28 日  星期三   晴天


2010-04-28 分類: 未分類

代課都代咗個幾星期啦,開始對間學校熟絡啦
而家我發覺教電腦好似好過教數學囉
第一,因為電腦係同級教好多班,咁準備一次就可以啦,唔使咁辛苦
第二,因為d學生上電腦堂個動力大d

因為我每堂都係話做好我今日指定既野就可以上網
咁樣佢地全班就會好乖乖咁合作好聽話完成啦
而數學堂就嘈到不得了,只有前排聽到我講咩
我已經閙過佢地好幾次,連MIC都出動埋,佢地都係咁嘈
但係最有趣既係,雖然佢地嘈,但係d野佢地又識又做到個喎
而中六個applied math個情況已經開始好轉啦
講真,教applied math對我黎講都幾有難道
因為一來我中學果陣又冇讀過,而大學又俾個衰鬼教授教到唔知學咗d咩
但係而家過咗多咗幾堂之後都已經熟習咗啦


今日勁有趣囉,係學校到食蕉
佢地今日有個生果既活動,早會之後返課室一齊食香蕉
每個同學都有一條蕉,班主任都有
因為有d同學唔食,所以我食咗2條
之後返番教員室個枱頭到又有一條喎
結果我一日內食咗3條蕉啦
哈哈,又會咁有趣都有既,全校一齊食蕉
之後成相蕉皮囉,我本來想影低佢架
但係因為趕住上堂影唔切,落堂d蕉皮已經俾人處理好囉