三個星期啦已經
雖然真係好忙好忙,但係忙得黎都係開心既
等我講吓我而家一個星期有幾忙啦:
星期一:放咗學之後要返長沙灣補習中心攞印好既notes,因為星期二要用
之後就要過去元朗上急救班去到十點,番到屋企沖完涼都十一點啦
星期二:上完堂即刻撘的過去葵涌上兩個鐘數學班,番到屋企又係八點
星期三:放咗學之後要過元朗補習,番到屋企過咗八點
星期四:放咗學係學校要教班中三TSA,五點完
星期五:最得閒既一日
星期六:朝早觀塘教班,下就灣仔補習社
星期日:放假一天,但係都要忙住出notes
今日學校發生咗小小事
就係送飯黎個飯商係運送途中發生意外,搞到全部學生要捱肚餓冇飯食
本來十二點食飯,我自己食完返黎十二點九先知原來佢地都仲未有得食囉
我知d仔辛苦架啦,所以就早d落去課室陪吓佢地囉
佢地個個都話好肚餓,叫我幫佢地去小食部買杯麵喎
但係我又點可以幫佢地買呢
搞到lunch完咗佢地都未食到野囉,真慘
去到差唔多點半先送到黎,差唔多遲咗個半鐘囉,結果用午讀時間黎食
有d同學係家長帶飯黎,但係佢地都等埋其他同學先一齊食囉,真係好呀
好彩lunch之後係我堂,可以俾佢地拾曬野先上堂
本來要測驗,結果改咗下星期一
講真,如果我知佢地冇得食要捱肚餓的話,我一定會陪佢地一齊餓囉
我自己餓小小又冇乜所謂呀,同埋可以同佢地同共進退呀嘛
今日我係佢地個座位表到數過,我已經認得26個人啦,厲害
聽日我有假放呀,因為學校借咗出去會考,同埋我又唔使監考
今日放學之後留咗係學校打波,我已經好耐冇打過囉
等我下星期帶衫帶鞋番去換黎打波先
星期六會考考英文LISTENING,我今日FAX咗去點唱呀
係點俾TKP既F.5C既,希望到時主持讀到我果張啦
|