今日好番好多啦
應該係d藥既問題,搞到我食咗一日藥個情況仲差咗
所以就揀d藥黎食,唔將全部食曬
結果個情況真係好好多
今日係HKMO呀
係荃灣地鐵站等,點知撞到F.3班人囉,
原來佢地個「香港青少年數學精英選拔賽」都係同一日囉
咁都可以撞到,真係有緣
去到諗住做d輕巧既野
點知因為多咗2個課室做比賽場地,結果我要做埋MC囉
咁大個仔都係第一次做MC,仲要係咁大型,全港性既比賽添
仲要臨時5個center將比賽提早15分鐘進行囉
搞到勁趕,忘咗成朝
結果田家炳班仔女係76間學校攞第16
不過都未必有機會入決賽啦,決賽係要係全香港276間學校頭40間先入到呀
完咗就同F.4果班5個男仔一齊食KFC
6個人叫咗2個桶餐既8人份量囉,食到勁飽
意想不到既係,竟然今日仲收到利士囉
楊SIR俾咗我,仲有補習社個老細
真係好啦
|