-♡!*Kin'S BlOg°+
-!*Kin'S BlOg°+ I LovE Candy`!
'Only LovE U' >O< 
changwakin
暱稱: Kin
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 254
今日人氣: 5
累積人氣: 5040
好友名單
網站連結
尚無任何連結
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 2 月 9 日  星期六   晴天


2008-02-09 分類: 未分類

今日天氣幾好wo~陽光普照~嘻嘻!!

今日都無咩做幾~係晚上7:30左右被導演"安"拉左我出來~去左望廈公園睇 "loopkicks" 用一個名詞來形容,就是 "空中移動藝術" 原始地係法國...咁又被我學多左一種知識文化啦!!

成晚睇阿安練習基本功~真悶,好彩個教練講野好搞笑~~同佢狂講笑, 同埋睇教練表現d花式~嘩~勁喔@@ 佢仲問我練唔練a~講笑咩,轉到我頭都暈a~!!呵呵~

之後無無聊聊去左m記玩lo~嘩~m記今日好多人wo~

今日覺得件衫著得都幾好睇~所以影左幾張相!! 想睇就去我既相簿睇啦^^

好,今日開始我既Level 唔可以再降低啦!! 唔明喔~唔明就算啦!! 仲知一句最討厭d"講大話"同埋d"扮高逗"既人...



2008 年 2 月 8 日  星期五   陰天


用"無奈"兩個字來形容 分類: 未分類

ha~今日仲係咁鬼凍幾,呢幾日都訓得唔好,好眼訓a~!!晚上十點左右,被pan~約左去玩煙花,都好喔,有得玩,唔錯幾!!嘩~見到佢地lo~繼埋我得兩個男~四個女,真係女多過男wo~多數都係唔識,我地去左魔鬼山上面玩,沿路上去~我地講弋d嚇人既話題,嚇到個班女仔叫救命,真係搞笑a

上到去~佢地玩煙花,玩得幾開心!!"真係好玩咩,佢地好童真a~"咁我做好人幫你地影相啦~kaka~  你地就玩到咁上下啦,我都食風食到咁上下啦~"係上面真係好鬼凍a,凍死我lu" 跟住ma走lu~ 終於見到阿蘇同飛機,好開心a~佢地來左無幾來,又走啦!!真掃興~< 弋班女仔真係攜妹呢架~都成一點幾左右啦,仲唔返屋企,仲想玩~!! 我想叫救命a~ 我咁乖一定唔會陪你地架啦,~keke~Result 又被佢地拉左去食野,佢地食好多野~嘻嘻,小心肥wo~食完lo~真係食得好辛苦a,坐到腰酸背痛,唉~~跟住~咁係返屋企啦!!

佢地話~2月14日情日節弋日去BBQ,都唔知係唔係真架,聽住先啦~話店今年情人節咁悶,有節目都唔錯幾



2008 年 2 月 6 日  星期三   晴天


Take a rest 分類: 未分類

好鬼累a~可能係琴晚玩得太癲啦~依家只想留係屋企休息!!

希望天日無咁悶啦!!

另外祝大家新年快樂,心想事成^^



2008 年 2 月 5 日  星期二   陰天


今晚真係玩到好癲 分類: 未分類

今日都唔錯喔~岩就同阿蘇佢地去左水坑尾弋頭睇衫,kaka~我簡左都幾 long time ,終於被我簡岩左一件衫,This is beautful~I'm so happy^^

買完衫~返屋企食d野先...到了晚上9:30 我同朋友去左唱k~這是我第一次...感覺都唔錯幾,係開頭有小小boring, but 之後都玩得幾開心,到了12:00左右啦!!咦~見到阿泉來了,感覺好親切, 好似有好多野想同佢講咁, 好彩佢係男ja~唔係d人以為我地有野a~...keke~

唱k少不了要飲酒...其實我好奇,醉左係咩感覺架~我真係好想試下,加上我呢排心情不是太開心,我就試下~點知candy飲下飲下就碎左...喂~好似我唔開心wo~點解你仲唔開心過我幾,~~你就醉左啦~我就定得住!!呵呵~我飲左2罐加士伯,2支大眼仔, 但係對於我來講,係第一次飲咁多,好勁架啦~~之後我地無啦啦玩影相~影左幾張啦!!影得都唔錯bo>3<...繼續唱歌先,全程我唱得好少喳~因為唔識唱><~kaka~死啦~有d暈暈地~可能有d醉啦!!要訓下先啦~!!  咁佢地就繼續玩lo~!!

唉~我們玩到5:00左右散lo~諗著去勝記食早餐,佢又未開門wo~由於太凍啦~我同阿泉,阿宏去左超市~避下風先,嘩~好warm喔!!等左半過幾鐘~原來佢今日暫停營業.唉~~白等...只好係超市買左三個茶葉蛋做早餐啦!!

 



2008 年 2 月 4 日  星期一   陰天


今日得番自己一個人 分類: 未分類

今日訓到好遲先起身,可能太累啦...呵呵^^  唔知點解覺得今日d時間過得好快!!
唉~~好慘,今晚得番自己一個人係屋企,肚餓呀~只有靠自己搞店LO! 好鬼寂寞a~不過,我一上msn有好多人都會關心我,好開心a^^

今晚Fiffy問我,情人節想要朱古力定還是蛋糕,我都係想要蛋糕a~ 因為情人節未收過蛋糕,想試下~~kaka~

天日可以同成班朋友出去玩lu~好開心喔^^  因為可以見到阿泉,唔知咁來無見過,佢有無變過呢!! 當然啦...包括埋所有fd啦... 天日一於盡情地玩,呵呵~