| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 24 日 星期四  |
| 寂寞的星期四!! |
分類: 未分類 |
今日考完試啦~應該係好開心先係~但5見得係開心......
"因為害怕寂寞~所以覺得朋友比什麼都重要!!"

|
2008 年 1 月 23 日 星期三  |
| The last day effort |
分類: 未分類 |
琴日睇返電話,原來阿泉有打電話比我,我5係5聽ar!係弋時我訓更覺~又5知個電話number係邊個,所以無覆返你ar~sorry ~
你返左來啦~,呵呵~我地都好似差5多有五個月無見LO~好想快D見你呢個好朋友AR!!考完試我CALL你^^
都5知時間係5係好快過,天日係Last一日考試啦,只要努力埋今日喳~
好[開心]>3<因為天日可以同班朋友出去閒街街~當然包括埋[小君]啦~呵呵

|
2008 年 1 月 22 日 星期二  |
| 好累喔=0= |
分類: 未分類 |
今日呢~考完試!!就同阿蘇&電車男,去左佑漢街市上面食野,睇來睇去都5知食咩好,我只好食飯lu~~阿蘇&電車男只好跟我一齊叫飯食~~#因為太早,所以全場得我地三個食飯,有d怪怪!!
食完之後,我地去左M記食雪糕,名義上係食雪糕,其實係去睇靚女,阿蘇話弋邊有個靚女,於是我地MA走埋去坐LU,電車男偏偏要坐係我隔離WO~都5識做GA~搞到我都睇5到靚女!!真掃興=~=# 到最後我終於睇到啦,阿蘇"你呃人GA"都5係好靚JA,不過佢對面弋位好似"5知"AR~"5知"係吳智恩啦...連阿蘇都話似AR~好彩5係我眼有問題JA@@不過都係"5知"靚D...不過聽阿蘇講,佢好似無做M記啦,真係可惜0.0~~KAKA~~
今日被學妹(Pan)叫我出來幫佢溫習wo~,其實今日我都5係好得閒,因為我地埋有好多野要溫喔,不過算啦~Pan~叫到WO,一定幫你溫GA,呵呵^^ Fiffy你都要出AR,你要幫我溫代數AR~有Fiffy係度,應該溫代數無問題吧!!~KEKE
唉~琴晚溫英文好似無咩訓覺,三百幾條選擇,溫到傻=~=我要快D訓覺先得啦,五點鐘仲要幫Pan溫習!!

"今日做回自己" |
2008 年 1 月 21 日 星期一  |
| 刺激的一天~"心驚膽跳" |
分類: 未分類 |
今天早上一起身,望下隻錶先,"咩嘩"~~~八...八點半啦!!死啦~遲到啦.
即卡叫我老豆車我返學,我都好來無坐佢架車啦@@佢手車好快喔!!只需十分鐘喳,就到左氹仔,好鬼快ar~於是沖入校門口啦,見到主任wo,無啦啦捉左我去傾計,真黑仔,佢話我遲到超過十五鐘,只不過係十六分鐘ma~比次機會ma!!我地傾完計之後,個主任真係好好人,佢被我考wo,個個主任都係口硬心軟啦~呵呵^^咁都5算完全黑仔!! 不過就入5到課室考,只好係主任室門口考lo><#
考完......,鬆了一口氣,之後都有人關心我,"做咩無來考試GE"~我超感動呀>< 到考第二科,嘩~微積分有無咁易AR!!一句話"易到爆"a~點解平時測驗咁鬼難GE~唉...都5知個阿sir平時係米同我地有仇 = =
考晒今日d科目,一個人返屋企lo,真悶~~~我5知阿蘇同電車男今日原來都係考兩科,無等佢地先,sorry~lo今日我地無緣啦 算啦~天日我地再見啦!!

|
2008 年 1 月 20 日 星期日  |
| 在家里的一天 |
分類: 未分類 |
呢排考試,只好留在屋企啦!!~~
今日溫歷史~溫來溫去弋D都係革命,令我諗起D同學仔在課室佈告板上寫的一句話,"革命尚未成功,同志仍需努力"呢句話比喻考試時,大家要努力~~呵呵!! 要努力先得啦!!

琴晚Fiffy打電話比我,超好笑~我諗住轉頭覆返佢,因為我同人玩咁MSN~MA,點知無啦啦部腦就短左線WO~真掃興!!呢D可能係天意LO
原來Fiffy打來係關心下我,佢話幫我溫習,超開心AR~^^ 佢就好啦,考完試~仲放埋假先,真係好AR!! |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|