這兩日都係屋企到休息~我想應該休息夠啦!!不過令我諗起了好多野!!
有人話...寂寞係因為愛情得不到安全感;更有人話...可以為愛情付出任何東西!!唔知你應唔應為呢?不過從今日開始,我唔會為這些事而再煩,因為愛情既然沒有安全感,點解要咁重視和付出呢?
如果有人話我有雙重性格,係~我係有雙重性格!我不喜歡過去GE自己,所以我不斷改變自己,什至有人話我係花心,花心GE定義又是什麼呢!!只是同其他女仔傾計講笑,咁又是花心嗎?只是你們認為吧!!
呢排好像回到過去GE自己,變得沉默了~又其是對著女仔,更加沉默~...從今日開始做回不一樣的自己!!

|