5知點解,今日無啦啦想寫日記,結果用了成個下午做了一個屬於自己GE~Blog!!都幾晒時間!算啦,還店今日都5係好開心,比自己做D野,忘記D5開心GE事先!!~KAKA
呢幾日都考試,搞到我都5夠訓......今日考完試,同阿蘇,電車男去左飯堂食早餐,我叫左一碟炒面食,個阿姨可能見我靚仔,送多我一塊煎蛋!!呵呵^^ 我地係飯堂坐左都幾來,傾下計~都5錯! 之後我地去左學校對面GE百佳,阿蘇話買髮蠟WO~~我地係百佳里面係度搞搞陣!阿蘇同阿志係度研究呢個所謂GE特強髮蠟點用WO,超搞笑,我今日決定5搞笑,做觀眾睇戲,好彩D保安無來捉我地JA~KEKE
我地玩完啦~髮蠟又買完啦!就走LO(((
希望快D考完試~星期四快D到喔!!
|