呵呵~今朝一返到學校,早餐都唔食,係咁溫習...溫習...溫習...溫左成個早上,真係忙a~中午放學,無啦啦有個同學仔走過來問我借錢去食飯,我今個月自己都唔夠自己用a~,可能呢排大駛左啦,但係我都唔知點解自己會毫不猶疑咁就借左被佢lo~*唉~睇死佢都唔會還架啦~算啦!!
之後等埋阿蘇同佢地一齊去食飯~食到超飽,不過錢包就~嘻嘻!!
呵~本身打算岩就走堂唔返學架,不過最後都打消這個念頭,但是自己d時間又少了咁解ja~
今朝我溫更習弋時,突然收到你個信息,睇完之後感覺好鬼開心a~呵~原來有人會咁關心我架^^今日本身好想好想約你出來架~因為我好掛著你a~不過算啦...我要引多一日~明天先約你~因為明天係3月14日 [白色情人節],明天我決定要令你好開心,仲有一個 surprised 被你!!
係wo~明天仲要買朱古力回禮被人先,一定要記得a~*!!

|