-♡!*Kin'S BlOg°+
-!*Kin'S BlOg°+ I LovE Candy`!
'Only LovE U' >O< 
changwakin
暱稱: Kin
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 254
今日人氣: 1
累積人氣: 5031
好友名單
網站連結
尚無任何連結
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 3 月 13 日  星期四   晴天


2008-03-13 分類: 未分類

呵呵~今朝一返到學校,早餐都唔食,係咁溫習...溫習...溫習...溫左成個早上,真係忙a~中午放學,無啦啦有個同學仔走過來問我借錢去食飯,我今個月自己都唔夠自己用a~,可能呢排大駛左啦,但係我都唔知點解自己會毫不猶疑咁就借左被佢lo~*唉~睇死佢都唔會還架啦~算啦!!
之後等埋阿蘇同佢地一齊去食飯~食到超飽,不過錢包就~嘻嘻!!

呵~本身打算岩就走堂唔返學架,不過最後都打消這個念頭,但是自己d時間又少了咁解ja~

今朝我溫更習弋時,突然收到你個信息,睇完之後感覺好鬼開心a~呵~原來有人會咁關心我架^^今日本身好想好想約你出來架~因為我好掛著你a~不過算啦...我要引多一日~明天先約你~因為明天係3月14日 [白色情人節],明天我決定要令你好開心,仲有一個 surprised 被你!!  
係wo~明天仲要買朱古力回禮被人先,一定要記得a~*!!

 

 



2008 年 3 月 12 日  星期三   晴天


2008-03-12 分類: 未分類

今日大部分時間都係學校過,一日上九堂課,感覺好悶a,我正係知今日好鬼累~唉!! 早上明明約好左一齊去飯堂食早餐,不過無解啦~阿蘇無啦啦唔得閒,咁只有自己一個人食早餐lo...中午放學,我無去吃飯呀~所以同佢地分開左閒,我一個人去左上網,online左無幾耐又要去上堂~有點無奈!! 呢排好多測驗,搞到d時間都唔知點分配好!! ~救命~*0*

仲有兩日喳~Forever Love 小雙雙!!



2008 年 3 月 9 日  星期日   晴天


2008-03-09 分類: 未分類

呢排我都好忙~依家我正係知好累a~不過我要快d完成我既作業報告,同埋溫習先!! 因為今晚有一件好重要既事情等著我去做~亦都係我答應你既事!!

仲有兩個月喳~時間過得真係好快,今次係我最後沖次~我要好認真努力埋佢先得啦!! 加油^^

看見你們~給我既感覺就是陌生了,沒有以前那樣的好傾~好笑;我不知道為什麼,但是在我眼中你們永遠都是我既朋友,或者好好朋友~最多只能這樣!! 我只想係朋友關係,不想有其他關係!!



2008 年 3 月 5 日  星期三   晴天


2008-03-05 分類: 未分類

呢幾日我都無時間,所以無寫 blog 喔!! 呵~趁依家有時間寫下先...~*

我終於有一個阿妹啦~就係我最中意既 Red.Red 超開心a~,尤其是你應成左做我既阿妹個時~呵~ Red.Red 你有我呢個阿哥,你拾到啦?係咪好開心呢~kaka~

今日當我最唔開心既時候,突然間收到你既信息~當我睇更你個信息弋時,令我超感動a~我忽然間開心番晒啦!! 多謝你a~小雙雙~

3月1日~我會一直記著,因為含義代表一生一世,我...小健健好喜歡小雙雙~ 我到現時為止最愛既人亦都係小雙雙你一個喳!!

 



2008 年 3 月 2 日  星期日   晴天


2008-03-02 嘻嘻~ 分類: 未分類

琴日好早出左去!! 買左隻超可愛既米奇 mouse,我揀左好來架  不過都是值得幾!! 之後飛車去黑沙~坐左成個鐘車,感覺好暈a!! 同自己班搞 BBQ 都唔錯幾~食到咁上下~離開下先,唔得閒陪你地玩lo!! 之後去左睇星星,好 romantic >3< 呵~琴晚既我好大膽a~

今朝早一起身先睇到個 message~ 你講既野係咪真架? 睇完之後真係好開心a~!!

緊緊地拖著你的手,係因為真的不舍得你離開!!