今日去睇腳..仲諗住有得唔使再整..唉.都係繼續要
夜晚睇7 6影...好正呀,JUMANJI電影版,,刺激多了...
聽日番學校練波..XD"!
眼鏡爛左呀= =...
自從整多左台(now tv)之後..有好多好野睇..SPORTS..等等.
22號更有正樣睇XD"!
朝朝都咁凍....今日考chem...問我石灰石咩黎..我答碳酸鈣..唔知岩唔岩= =..
不過份卷多數唔合格= =|
聽日10點番去傾SBA..之後去考..SBA好易姐= =
總算聽日可以瞓晏少少,2個鍾到.XD"
好凍...一早要去左睇腳..都睇左好多次= =..
番黎打下機,冇乜野.
夜晚都係...完...凍凍凍....
今日考econ...econ係我咁多科之中最專心上課既一科.唔專心唔得= =
時間過得好快..第10題(最後一題),亂做a,,b唔夠時間做...第一次做卷做到唔夠時間
對住d圖都暈咁滯...考完上terry屋企一陣.冇"完美綠色平地阿拉伯"..唔好玩
番黎打下機..之後去打最後一場比賽..
wo...頗凍...黎到有好多時間熱身...到開波..陳上游未到.阿sir叫我打控球...
打左陣..感覺唔錯..全場入左9分..3球3分...good...最後都輸左= =|
排第8...唉!
今日既生物...麻麻地識...
成日做完卷都好累,但係又訓唔到
呆坐左10分鍾到..考完番屋企..
今日都冇乜野搞..
我打aoc同"中"馬雅電腦輸左呀= ="
打兩個標準電腦...梗係贏啦..
聽日又要比賽,,最後一場..輸左最多排第7(尾二)..可能第八..贏左至少第七..唔可以包尾呀!!!!!!!!!!!!!