。希望在明天。
希望在明天..今天要比咋天更好!!
chanplay123
暱稱: 陳皮
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
勝利了!
飛行服務隊開放日
2007-11-17
贏波了!出線了!
週末
文章分類
全部 (139)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 139
留言總數: 29
今日人氣: 0
累積人氣: 3120
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 12 日  星期二   陰天


補寫 分類: 未分類

琴日考..商業..冇mc..好慘...有d唔識答...

考完又出去佐敦...整完搭地鐵...係佐敦搭地鐵.次次都係搭去荔景轉車..

今次阿媽去街市,我自己番,,,搭去中環轉車..XD”車程都係差唔多..好玩= =

晏d就去比賽..陳上游冇氣..搵我頂佢.我打左15分鍾到喇..最後都係輸左T.T



2006 年 12 月 11 日  星期一   晴天


2006-12-11 分類: 未分類

今日考部分的中文卷..

份閱讀ok啦,(自己覺得答得唔錯,盡左力)

綜合..做完仲有10分鍾..

lunch同浸去KFC!食完玩PSP,正..威廉二世..!贏我皇馬

最後用車路士 對阿積士,可憐的阿積士,用洛賓打側擊..!壓住黎打!

小組討講神"州"六號既野..wo..多謝宏宏推個波比我..我講左一個例子呀!

應該合格掛..?整體黎講好過係班房+訓練果時

聽日考商業..唉,背死人..跟住出佐敦..

番到黎諗住訓下,再去打學屆...Zzzzzzzzz



2006 年 12 月 10 日  星期日   晴天


2006-12-10 分類: 未分類

今日,阿媽去左同阿爸旅行..4點幾先番..

我家姐整既飯唔夠熟,,唔好食= ="

之後打aoc..冇乜心情..打得勁差

夜晚去青衣城食野...夜晚搵梁浸講聽日有乜野搞

去KFC食野+浸帶PSP玩.,.正

口試?冇有怕!!



2006 年 12 月 9 日  星期六   晴天


2006-12-09 分類: 未分類

今日搭地鐵出佐敦果時見到有人玩寵物小精靈..正- -

番到黎,,打下機..冇搵書

後日小組討論有d怯添=3=

反而英文SBA唔怯..可能好玩掛XD"

星期三又有比賽喇..一定要打.冇人會阻到我!



2006 年 12 月 8 日  星期五   晴天


2006-12-08 分類: 未分類

今日既maths....唔掂...所以中文唔可以衰!

MC半識啦..唔識就撞

放學去左剪頭髮...

跟住打下機..

咁就一日!