琴日考..商業..冇mc..好慘...有d唔識答...
考完又出去佐敦...整完搭地鐵...係佐敦搭地鐵.次次都係搭去荔景轉車..
今次阿媽去街市,我自己番,,,搭去中環轉車..XD”車程都係差唔多..好玩= =
晏d就去比賽..陳上游冇氣..搵我頂佢.我打左15分鍾到喇..最後都係輸左T.T
今日考部分的中文卷..
份閱讀ok啦,(自己覺得答得唔錯,盡左力)
綜合..做完仲有10分鍾..
lunch同浸去KFC!食完玩PSP,正..威廉二世..!贏我皇馬
最後用車路士 對阿積士,可憐的阿積士,用洛賓打側擊..!壓住黎打!
小組討講神"州"六號既野..wo..多謝宏宏推個波比我..我講左一個例子呀!
應該合格掛..?整體黎講好過係班房+訓練果時
聽日考商業..唉,背死人..跟住出佐敦..
番到黎諗住訓下,再去打學屆...Zzzzzzzzz
今日,阿媽去左同阿爸旅行..4點幾先番..
我家姐整既飯唔夠熟,,唔好食= ="
之後打aoc..冇乜心情..打得勁差
夜晚去青衣城食野...夜晚搵梁浸講聽日有乜野搞
去KFC食野+浸帶PSP玩.,.正
口試?冇有怕!!
今日搭地鐵出佐敦果時見到有人玩寵物小精靈..正- -
番到黎,,打下機..冇搵書
後日小組討論有d怯添=3=
反而英文SBA唔怯..可能好玩掛XD"
星期三又有比賽喇..一定要打.冇人會阻到我!
今日既maths....唔掂...所以中文唔可以衰!
MC半識啦..唔識就撞
放學去左剪頭髮...
跟住打下機..
咁就一日!