琴晚落雨,都估到今日會都係落雨..但係冇估到咁大../.\
環球嘉年華之旅即將展開,團友係:浸,KEI,關,小白,masa&我
落雨無阻我地既興致,約好在青衣城等.大家食完野出發到金鍾.
MASA仲係黃大仙!?/.\唉,我地入去先..
行到天橋A_A,果舊野咁變態既!?所以決心要玩果舊野(之後先知叫G-FORCE)
$120,張飛要"cool"係手度,真麻煩\./
入到場d雨仲係度落..唔大唔細..好似春雨咁= =
玩老鼠也瘋狂..一開始睇,車都冇衝落去果d路既..都唔荒刺激喇
事賽完全相反,係d平既路,十分之彎.
嘩!快要飛出去咁喇!嘩,好正呀= =臨尾仲轉圈..又飛出去咁...正爆
玩完masa到lu~
之後去玩極速大風車.大風車咁既轉法,加埋坐果排櫈都會轉.好刺激@@
masa冇玩/.\..幫我地拎野
之後再去玩過山車,未玩過凌空咁既過山車,一樣咁好玩^^
之後玩一樣轉圈咁既野...我最怕轉黎轉去果d..人係有弱點的..
玩完想嘔,嘔既感覺真差\./
佢地玩果d坐係車入面,跟住郁郁下.入面就有野睇既..扮玩緊過山車,我玩過.唔玩都擺,幫佢地拎野= =
玩摩天輪.我都冇心情/.\

由於我想嘔所以我地就去左canteen坐,坐左d 極細PIZZA(極唔抵)
跟住唔玩機動遊戲住,玩遊戲攞公仔.
我果時都仲係想嘔.跟住玩玩下就冇事,可能分散注意力掛.
贏左少量公仔
玩完攤位,入鬼屋,
車!都唔恐怖,應該突然拍下你丫嘛= =好死板
但係浸就唔敢睇..人係有弱點的..
之後同陳佩淇,浸玩跳樓機,,
上到去又唔知幾時落..果下先驚,
數完又唔落,個個都諗緊?姨,唔落既,就即刻飛落去
粗口都講唔澈\./
之後再玩D過山車,老鼠也瘋狂.
再去canteen坐,玩左d燒尤魚,30蚊大大碟幾抵食
我同masa唔玩,佢地就去玩其他
等到佢地番.佢地玩千秋.我同masa唔玩XD"
其賽d雨落下停下,好有春天feel
碰碰車!好玩= =玩左5次以上..玩到咁上下,浸同KEI就玩G-FORCE..
我地玩完車車就去睇佢地..我都想玩呀= =黎到e到唔玩e個點得呀
佢地落番黎話想再玩多次.我又玩~
小白,masa同關都"肴"!去玩車好過= =
我就驚驚地,轉既速度十分快.話咁快就反完
玩完我行路有少少唔穩,仲ddddddddd想嘔.
不過玩車車就好快冇哂事,浸同KEI玩極速大風車/.\
車車咀對咀撞埋黎..嘩.一撞,我個人一向前,條安全帶又緊,果一下我個搏頭有少少痛
玩左幾次.走lu..
搭地鐵去荃灣..食野...好累= =搭車番龜.
環球嘉年華之旅 到尾聲~
語文活動有著落XD"!
嘩!都打左好多野野,第一次打咁多野~XD"
ZZzzzz唔得了我要瞓,聽朝仲要番學/.\
|