。希望在明天。
希望在明天..今天要比咋天更好!!
chanplay123
暱稱: 陳皮
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
勝利了!
飛行服務隊開放日
2007-11-17
贏波了!出線了!
週末
文章分類
全部 (139)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 139
留言總數: 29
今日人氣: 4
累積人氣: 3117
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 17 日  星期三   雨天


環球嘉年華 記 分類: 未分類

琴晚落雨,都估到今日會都係落雨..但係冇估到咁大../.\

環球嘉年華之旅即將展開,團友係:浸,KEI,關,小白,masa&我

落雨無阻我地既興致,約好在青衣城等.大家食完野出發到金鍾.

MASA仲係黃大仙!?/.\唉,我地入去先..

行到天橋A_A,果舊野咁變態既!?所以決心要玩果舊野(之後先知叫G-FORCE)

$120,張飛要"cool"係手度,真麻煩\./

入到場d雨仲係度落..唔大唔細..好似春雨咁= =

玩老鼠也瘋狂..一開始睇,車都冇衝落去果d路既..都唔荒刺激喇

事賽完全相反,係d平既路,十分之彎.

嘩!快要飛出去咁喇!嘩,好正呀= =臨尾仲轉圈..又飛出去咁...正爆

玩完masa到lu~

之後去玩極速大風車.大風車咁既轉法,加埋坐果排櫈都會轉.好刺激@@

masa冇玩/.\..幫我地拎野

之後再去玩過山車,未玩過凌空咁既過山車,一樣咁好玩^^

之後玩一樣轉圈咁既野...我最怕轉黎轉去果d..人係有弱點的..

玩完想嘔,嘔既感覺真差\./

佢地玩果d坐係車入面,跟住郁郁下.入面就有野睇既..扮玩緊過山車,我玩過.唔玩都擺,幫佢地拎野= =

玩摩天輪.我都冇心情/.\

由於我想嘔所以我地就去左canteen坐,坐左d 極細PIZZA(極唔抵)

跟住唔玩機動遊戲住,玩遊戲攞公仔.

我果時都仲係想嘔.跟住玩玩下就冇事,可能分散注意力掛.

贏左少量公仔

玩完攤位,入鬼屋,

車!都唔恐怖,應該突然拍下你丫嘛= =好死板

但係浸就唔敢睇..人係有弱點的..

之後同陳佩淇,浸玩跳樓機,,

上到去又唔知幾時落..果下先驚,

數完又唔落,個個都諗緊?姨,唔落既,就即刻飛落去

粗口都講唔澈\./

之後再玩D過山車,老鼠也瘋狂.

再去canteen坐,玩左d燒尤魚,30蚊大大碟幾抵食

我同masa唔玩,佢地就去玩其他

等到佢地番.佢地玩千秋.我同masa唔玩XD"

其賽d雨落下停下,好有春天feel

碰碰車!好玩= =玩左5次以上..玩到咁上下,浸同KEI就玩G-FORCE..

我地玩完車車就去睇佢地..我都想玩呀= =黎到e到唔玩e個點得呀

佢地落番黎話想再玩多次.我又玩~

小白,masa同關都"肴"!去玩車好過= =

我就驚驚地,轉既速度十分快.話咁快就反完

玩完我行路有少少唔穩,仲ddddddddd想嘔.

不過玩車車就好快冇哂事,浸同KEI玩極速大風車/.\

車車咀對咀撞埋黎..嘩.一撞,我個人一向前,條安全帶又緊,果一下我個搏頭有少少痛

玩左幾次.走lu..

搭地鐵去荃灣..食野...好累= =搭車番龜.

環球嘉年華之旅 到尾聲~

語文活動有著落XD"!

嘩!都打左好多野野,第一次打咁多野~XD"

ZZzzzz唔得了我要瞓,聽朝仲要番學/.\



2007 年 1 月 16 日  星期二   晴天


運動日 分類: 未分類

今日決賽日,,都係咁悶...

最多玩下,食下..瞓下

放左之後諗住打波..番到屋企jack少打黎話今晚打波..

好彩阿媽比..

打得十分累..頹廢- -

打完波就咁走?唔係呀嘛咁早,梗係同浸踢下波啦..

踢左唔係太耐.去買野飲,坐海皮傾計

做左d咩衰野?冇!我好乖!

小白當年被michael KO左,KAKA!

傾到12點.走喇!聽日仲要去玩架..



2007 年 1 月 14 日  星期日   晴天


一日遊 分類: 未分類

今日去完佐敦,之後飛去荃灣等埋加豪去masa屋企

搭車途中.瞓下先..瞓瞓下.後面有個女人好嘈.唔知鬧交定傾計..講咩借錢XXXXX

好煩.好彩佢好快落車..

到masa屋企,去打陣波,再去入貨..

再打機..masa睇果d唔知咩黎,

夜晚搭車番龜..搭搭下..

姨?個女人咁熟面口既??

當個女人上到上層.=口=!係今朝果條好很煩既女人!!

oh shit!世界真細小小小,小得真奇妙妙妙..世界真係咁細!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????

即刻飛去車尾坐.驚左佢= =

瞓呀瞓~咁快到荃灣嗱~?

唔好再比我見到個女人呀= =..

夜晚番到黎,,整CD ROM

終於整到啦!

燒碟方面唔知點解燒唔到戲..係DVD機睇唔到...

聽日先整,好眼瞓*.*

 

 



2007 年 1 月 10 日  星期三   陰天


2007-01-10 分類: 未分類

今日冇出太陽..晏就特別凍dd..

琴日影相,唉.唔開心囉.帶個on9眼鏡影..

今日出去拎眼鏡.唔錯..幾好睇^^

今日睇完醫生黎.少少感冒...應該冷親下.應該係星期一....↓↓

星期一既時候因為PE.冇理由著咁多衫架.但係果日又凍wo..但係我都著3件衫算

唉.咁就死喇果日,番學果凍到震震地./.\

仲諗住冇事.又加埋打完波.一身汗..又冷多野!/.\"

琴日開始唔多掂..咳幾聲..

頂唔順,費是麻煩..睇下醫生最好= =

唔睇的話..16號點樣玩得開心+盡興!?



2007 年 1 月 8 日  星期一   落雪


2007-01-08 分類: 未分類

今日十分凍..番學果時更凍= =

chem堂講番d考試卷..我冇帶,搵d chem quiz卷扮野XD"

PE堂自由活動..打下波..好攰,過左個考試..冇打好耐.更攰~.~

lunch食維園..食完買糖,浸突然講:46分了..

即跑!好彩番得澈..番到仲睇下有冇人死跑爛跑都遲到..結果冇!=口=

班主任課..MRS LEUNG又問我:你中一同中四有咩分別..\./

答佢高左..再講d野..最後放過我^^"

放學留堂!= =抄英文..

留完打陣波.1 on 1

攰死..PE打到死死下.e+再打.打三場,贏哂XD"!不過仲攰~O~

唔得了..好很攰..