。希望在明天。
希望在明天..今天要比咋天更好!!
chanplay123
暱稱: 陳皮
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
勝利了!
飛行服務隊開放日
2007-11-17
贏波了!出線了!
週末
文章分類
全部 (139)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 139
留言總數: 29
今日人氣: 0
累積人氣: 3145
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 16 日  星期五   晴天


2007-02-16 分類: 未分類

都有一段日子冇打blog..好想打波...打波/.\..

征途...ok吧..當消磨時間吧...

就到新年...哈..money..$.$

NBA明星賽既三分賽,技巧.入樽都係年初一..東西岸明星賽就初二..睇到掛~/.\

一年一次..有得睇唔睇..係咪on9左d

琴日同今日買左一條牛仔褲+兩件T-SHIT..粉紅色..啡色袖..一件全白~新年新衫^,^

都冇乜特別野lu~



2007 年 2 月 3 日  星期六   晴天


一天遊"masa家" 分類: 未分類

為左避免好似上次咁...坐車尾著數d..XD"

兜下圈,就到大興..

我和爸爸一行步行到"529"

上到去...報仇!nba live..都係輸/.\

玩星矢...扯唔起..!!!

打到人扯唔起實在太廢..肯係用純招ko人先好玩..

masa既踢袋正犀利...

申腳..踢!勁!

玩到成10點3先走..

驚冇車..跑呀!

嘩,好彩..最後一班車..呼~

上車講鬼..?!正..

鬼照!↓↓

征途.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2007 年 2 月 2 日  星期五   晴天


2007-2-2 分類: 未分類

過左幾日終於到星期五..放學去佐敦..

番黎玩征途...

差唔多12點既時候.電話響:%$@#$#%都唔知講乜,,我"喂"左幾聲..佢仲講埋粗口..頂你\./

cut線..!跟住再打黎,,,唔埋佢..好彩之後都冇打黎..

玩電話咁on9..條友白痴的



2007 年 1 月 29 日  星期一   晴天


2007-01-29 分類: 未分類

今日一起身...唔係呀嘛!?搭一?我平時搭9搭10就起身架嘛..

即刻彈起....隻牙仍然都係咁痛(凍水既時候).><

新bag bag..感覺不錯

中文..?有野做!?車,上堂講都冇講過..幹!

有人問我專節係咪早放....=口=我連今日係專節都唔知...原來晏晝真係唔使番..

數學堂..maths堂課?!唔係呀嘛..本堂課一個圓形都冇..聽日比佢睇.冇做要留堂?!拎住張留堂紙威d咩..= =凸

小息食完野番上去果陣比mrs leung講左幾句= =..   

bio..幹!唔記得咩 幹

英文堂..吹水多..

阿媽唔知我放早..我打比佢諗住去睇腳..=口=!你出緊荃灣!?

番到屋企等到3點幾先出得..陣到6點3,4個字回到家..

做數@@6a完全唔q識..

做幾多先夠呀\./!!!!!!!!!!!

征途碟....好想玩..



2007 年 1 月 21 日  星期日   陰天


2007-01-21 分類: 未分類

整天也很凍..3日假過得真係快..

令我諗起..17號去嘉年華果日..玩攤位遊戲,果d一掂到到就有聲果d,,我一開始就掂到..

條友仲要好串同我講:時間過得真係快,又係時候睇bye bye..囧..

econ..22題..仲有d題目有abc..a(i),ii)....囧..肥溫是傻的..?/.\

後日做唔哂就HOLY SHIT!