今日一起身...唔係呀嘛!?搭一?我平時搭9搭10就起身架嘛..
即刻彈起....隻牙仍然都係咁痛(凍水既時候).><
新bag bag..感覺不錯
中文..?有野做!?車,上堂講都冇講過..幹!
有人問我專節係咪早放....=口=我連今日係專節都唔知...原來晏晝真係唔使番..
數學堂..maths堂課?!唔係呀嘛..本堂課一個圓形都冇..聽日比佢睇.冇做要留堂?!拎住張留堂紙威d咩..= =凸
小息食完野番上去果陣比mrs leung講左幾句= =..
bio..幹!唔記得咩 幹
英文堂..吹水多..
阿媽唔知我放早..我打比佢諗住去睇腳..=口=!你出緊荃灣!?
番到屋企等到3點幾先出得..陣到6點3,4個字回到家..
做數@@6a完全唔q識..
做幾多先夠呀\./!!!!!!!!!!!
征途碟....好想玩.. |