e排好少打blog...成日出去佐敦睇腳,,,唉隻腳...原來d根裂左
今日整到我鬼死咁痛..!!忍忍忍><
番黎係咁打nba live同aoc.
就考試啦= =...點算好....溫書?d書係學校..
星期一要開始運書番龜...了~
隻腳整左咁耐都係咁腫..頂唔順出左去佐敦睇...!
去到整左陣...講左隻腳點樣...跟住同我講 8星期內唔可以打波..=口=..!
我既學屆比賽...冇了
e排好冇心情...叫我2個月唔打波...有冇可能呀..
咁辛苦先入到校隊..比賽前1星期先傷..
唉
今朝去睇跌打...摸門釘...可惡..!!!!
晏d先去睇,,嘩...!!!!好鬼痛呀!不停地忍...!
夜晚都係打aoc啦..星期一乙組比賽,,,加油呀!
今日既chem堂都有聽下書..XD""
跟住既maths十分之悶....
BIO派卷..得13分..= ="
放學去練波(做下d防守球員,比人撞果d= =")
星期一可能早退,4點就要去到大蝸口.星期一係第一場學屆.加油!!!!!!!!!
今日都係搭的士番,,番到黎,,一個人都冇..!要係下面早會..
由於跛左,所以係醫療室坐..坐到咁上下,,,搭升降機上4樓...
上堂好悶..英文堂ok好玩..
chem堂,做實驗,,正爆= =做到就落堂,,劉珮珍又鬧人= =|
鬧完死下死下去食lunch..食完lunch..叫人比個籃球我,我單腳跳射.XD"
放學即刻去睇跌打,wo,好痛..整完超舒服!學屆第二場有望!男乙加油.!
做埋份newspaper homework先...................