。希望在明天。
希望在明天..今天要比咋天更好!!
chanplay123
暱稱: 陳皮
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
勝利了!
飛行服務隊開放日
2007-11-17
贏波了!出線了!
週末
文章分類
全部 (139)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 139
留言總數: 29
今日人氣: 1
累積人氣: 3121
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 2 日  星期六   陰天


2006-12-02 分類: 未分類

e排好少打blog...成日出去佐敦睇腳,,,唉隻腳...原來d根裂左

今日整到我鬼死咁痛..!!忍忍忍><

番黎係咁打nba live同aoc.

就考試啦= =...點算好....溫書?d書係學校..

星期一要開始運書番龜...了~



2006 年 11 月 29 日  星期三   陰天


2006-11-29 分類: 未分類

隻腳整左咁耐都係咁腫..頂唔順出左去佐敦睇...!

去到整左陣...講左隻腳點樣...跟住同我講    8星期內唔可以打波..=口=..!

我既學屆比賽...冇了

e排好冇心情...叫我2個月唔打波...有冇可能呀..

咁辛苦先入到校隊..比賽前1星期先傷..



2006 年 11 月 25 日  星期六   陰天


補寫 分類: 未分類

今朝去睇跌打...摸門釘...可惡..!!!!

晏d先去睇,,嘩...!!!!好鬼痛呀!不停地忍...!

夜晚都係打aoc啦..星期一乙組比賽,,,加油呀!



2006 年 11 月 24 日  星期五   陰天


補寫 分類: 未分類

今日既chem堂都有聽下書..XD""

跟住既maths十分之悶....

BIO派卷..得13分..= ="

放學去練波(做下d防守球員,比人撞果d= =")

星期一可能早退,4點就要去到大蝸口.星期一係第一場學屆.加油!!!!!!!!!



2006 年 11 月 23 日  星期四   陰天


2006-11-23 分類: 未分類

今日都係搭的士番,,番到黎,,一個人都冇..!要係下面早會..

由於跛左,所以係醫療室坐..坐到咁上下,,,搭升降機上4樓...

上堂好悶..英文堂ok好玩..

chem堂,做實驗,,正爆= =做到就落堂,,劉珮珍又鬧人= =|

鬧完死下死下去食lunch..食完lunch..叫人比個籃球我,我單腳跳射.XD"

放學即刻去睇跌打,wo,好痛..整完超舒服!學屆第二場有望!男乙加油.!

做埋份newspaper homework先...................