小插曲:唔知邊度鑽野..嘈到死!一起身梗係開機la..=口=!著左但係冇load..
點算呢-.-好驚燒底板ga ma..好彩冇燒..^^"
今日計下中文既總分(一定計得岩.淨係未+平時分果d)
有105...當有110啦..距離差少少姐?
問下人..個個都話差好多../.\e+唔係100分計a..
300分中既10分真係咁多?!10/300真係咁多??
唔緊要啦..咁野miss魏可能+我bio去合格..
而且琴日miss魏講話某科唔合格..如果差d既話..都會冇問題..個心定左ddddddddddddddddddd
心急到sd左封e-mail比miss魏..冇計..我份人就係咁心急XD
被騙..琴日d人個個都話後日打學界馬拉松..
原來係29號先打..囧..
搏頭仍然很痛..
(最衰琴日唔鬼block shot zero..好彩block中姐,block唔中又整親自己先on9) |