。希望在明天。
希望在明天..今天要比咋天更好!!
chanplay123
暱稱: 陳皮
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
勝利了!
飛行服務隊開放日
2007-11-17
贏波了!出線了!
週末
文章分類
全部 (139)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 139
留言總數: 29
今日人氣: 1
累積人氣: 3146
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 28 日  星期四   陰天


暈了@@ 分類: 未分類

今日MRS LEUNG夜晚打黎話..我可以補考..

考番果d唔合格果d科..

我即時鬆了一口氣..

之前係咁驚..

e+有補考..好開心啊!!

新校長萬歲=]



再次世界末日 分類: 未分類

我終於計到大約我總分係幾多..1200滿分,我得448..

死梗了..

世界未日啦!!!!!!!!!!!!!!!!

點算好..留班..咪冇左班朋友..?

唉/.\....極灰



2007 年 6 月 27 日  星期三   陰天


一線曙光.. 分類: 未分類

小插曲:唔知邊度鑽野..嘈到死!一起身梗係開機la..=口=!著左但係冇load..

點算呢-.-好驚燒底板ga ma..好彩冇燒..^^"

今日計下中文既總分(一定計得岩.淨係未+平時分果d)

有105...當有110啦..距離差少少姐?

問下人..個個都話差好多../.\e+唔係100分計a..

300分中既10分真係咁多?!10/300真係咁多??

唔緊要啦..咁野miss魏可能+我bio去合格..

而且琴日miss魏講話某科唔合格..如果差d既話..都會冇問題..個心定左ddddddddddddddddddd

心急到sd左封e-mail比miss魏..冇計..我份人就係咁心急XD

被騙..琴日d人個個都話後日打學界馬拉松..

原來係29號先打..囧..

搏頭仍然很痛..

(最衰琴日唔鬼block shot zero..好彩block中姐,block唔中又整親自己先on9)



2007 年 6 月 26 日  星期二   晴天


世界末日 分類: 未分類

今日對中文同bio..

今朝冇胃口..食滯左d..冇食過野

排隊差d暈..

上到去即刻對中文..

都諗到份閱讀多數肥..但係估唔到差咁多..

哼.唔緊要,仲有其他..又衰..中文5份卷得聆聽合格../.\

咁就死了..

bio..哼..更不知所謂!卷一得23..mc有30..

成績表分得37..我都呆了..

跟住英文..總分合格與否..對我黎講都不大重要

開P?唉..唯有放下成績玩..又冇胃口..

換衫練波算..未練之前..

見到miss魏..求下佢比我合格^^"

佢就問你其他科點呀..4科肥囉..邊4科呀..chem,數,中.bio囉

chem差幾多呀..唔通真係答佢份卷得5分咩.話差好多..

數?都係低分..

我就講!中文最估唔到唔合格..

差幾多呀?我話唔知..冇睇總分..

佢就講:如果你因為bio唔合格而有3科肥..我一定會比你合格..

但係你e+咁..比到你合格又點..好串/.\

佢就話如果中文唔係差好多分就比我bio合格..

又係講話會開會傾升/留../.\我多數留班了/.\

後日就係學界馬拉松..今日阿sir先叫我打..(你下年甲組la..你打!)(無言..)

7點半係青衣城!?早d丫笨!!

究竟著咩衫去呢^^"?...

有讀書仲差過冇讀書..咩理由呀!



2007 年 6 月 23 日  星期六   晴天


週末.. 分類: 未分類

首先.爸爸..我唔係串你..我講下姐-.-"唔使咁火^^"

今天..很熱..熱得很.

jack少..打黎有乜load..

又走去青衣城涼冷氣^^

亦都好白痴咁..去佢樓下打乒乓球..

打算夜晚去佢樓下篤波.

誰不知.行到去圖書館.話..冇得打.fuck!囧

冇理由咁快又番龜,,好..又去青衣城=]

唔錯..買下雪糕食..原來朱古力新地..d朱古力漿..我覺得好難食!

hea下..就番屋企了..

咁就一天..

唔好諗咁多..分散自己既注意力啦!