每次出街/出門,10次有8次想開大/肚痛/肚痾,e 80%..今日比我中左..
都慣架啦..今次都去完就無事..但係忍既途中都好苦..
終於去到石澳ko左..呼..爽!
去到暫時冇咩玩..仲整到隻腳..又痛番/.\
沙灘踢排球?即刻去換條籃球褲..踢拖!踢排球!
途中一時熱.一時涼..d海水都ok涼..爽..
淇姐話玩猜包"拓"..少數既行一步(向海)
玩到咁上下(d浪都幾大)淇姐發難了!
想 將鄭龍健推落水..糾纏下..最終失敗..自己都落埋水..
睇到tin tin玩閃避球..我都係game度玩過下..都知點玩既..
玩左咁多次..我都係贏左兩次..
之後本來話玩"二人三足"我地又唔郁..搞到zero發火..唔玩了!(我地真係衰左d..= =")
玩killer囉..ben ben既殺人技術真勁..冇人知道佢係killer..淨番鍾卓成同ben ben..仲唔係鍾卓成!?
fuck/.\原來係ben ben..大家都嘩然..
玩完之後就要閃人lu..
乘車中..我有一點暈(架車咁震)..
番到青衣..完全一盤散沙..攰到死!!
總括來說..e次既班會活動日都幾好玩! |