豬士cake@結達達
歡迎黎到本人o既blog~yo
今次係我開o既第2個blog,由於上之果個blog已經俾我遺棄左&連個account都唔見埋....-.-"但係本大爺一定會好好努力打好依個blog架~!>3< orsh*
cheesecakeyo
暱稱: 豬士cake@結達達
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2024 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
最新文章
2008-02-19
2008-02-15
2008-02-14
2008-02-02
2008-01-30
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 3
今日人氣: 30
累積人氣: 87
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 19 日  星期二   晴天


2008-02-19 分類: 未分類

唔知有冇人會好似我咁諗埋晒o的無聊野呢??
依兩日成日o係度不停咁諗...
如果依個地方冇我o既話會點呢

有時覺得自己好無謂
做埋晒o的無聊野...
有時連我自己都唔知自己做緊o的喵

有時我又會諗
如果我真係要自殺o既話...
應該幾時死好呢?
點死好呢?
跳海?燒炭?跳樓?定係割脈?

我死左又有冇人會在乎我?
覺得自己好似冇喵生存價值...
係咪我死左會比較好呢?

覺得自己好蠢
好白痴...
一開頭仲以為自己會係最開心o既人
擁有好多野...
生活好充實
但係到頭黎
原來跟本係一無所有

有時我會問自己
"咁辛苦做喵喎?!點解要逼自己做o的自己唔想做o既野喎?!"
究竟我...o係度做緊喵??
我o係每一個人o既心目中係o係o的喵地位???
有冇人可以答到我呀?!!

已經夠喇...
唔得喇...

支持唔到落去

2008 年 2 月 15 日  星期五   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:生日月份&日期 -v- )
2008-02-15 分類: 未分類

去左沙田睇戲~
睇左果套咩咩咩.....魔法奇緣....
個名大概係咁啦~
好好睇 ^^
同jenny & 淫琳琳影貼紙相~
靚靚 =]

去左食雪糕~[檸檬味]
食食下見到Ramen[唔知係咪咁串]同埋janice law
超無奈.....
果條kai子o係度同我地揮手~
冇人理佢~
哈!抵死~

jenny要走先 [有o的唔開心]
臨分開之前我地3個竟然同一時間俾個飛吻大家XDD
超人一族果然係唔同o的

同joy joy傾心事
講講下講左o的無聊野XP

今日俾我發現...
原來有一個台o係6點播....
hunter x hunter  >3<

2008 年 2 月 14 日  星期四   晴天


2008-02-14 分類: 未分類

今日終於得閒打blog lu~ =]
唉~真係就黎俾o的功課煩死喇~ -3-
不過好彩今朝係做ISo既小組project
唔洗自己一個人做咁悶~
不過俾想像中悶....
個個都唔挽.... -3-

總括黎講係悶的一天~

2008 年 2 月 2 日  星期六   晴天


2008-02-02 分類: 未分類

依兩日真係慘到冇朋友....
病得超辛苦囉~
星期四晚開始病~琴晚又要去睇演唱會~今日成日要做PSSE個project~
根本冇時間去睇醫生 -3-
最慘就係今日穿住件勁爆薄o既三o係雨中跑黎~跑去 =(
超爆凍!T^T

今日第一次見識到MK o既真面目- -"
佢個惡樣真係惡過我多多聲.....
哇~佢一叫!全場人都靜晒落黎!
不過都難怪o既~
我地同佢老豆都o係度為難佢....
真係唔好意思...

跟住jackie佢....
唉~唔想再提呀 @皿@

講開琴日個star light容祖兒演唱會~
真係超超超~正>3<
勁好聽!!
唱左勁多首歌~
全部都好好聽>3<
跟住仲要有3首encall o既歌...
簡直係brilliant呀!!!
yo~超爆開心!!
真係~    出發左 仲興奮XDD