唔知有冇人會好似我咁諗埋晒o的無聊野呢??
依兩日成日o係度不停咁諗...
如果依個地方冇我o既話會點呢
有時覺得自己好無謂
做埋晒o的無聊野...
有時連我自己都唔知自己做緊o的喵
有時我又會諗
如果我真係要自殺o既話...
應該幾時死好呢?
點死好呢?
跳海?燒炭?跳樓?定係割脈?
我死左又有冇人會在乎我?
覺得自己好似冇喵生存價值...
係咪我死左會比較好呢?
覺得自己好蠢
好白痴...
一開頭仲以為自己會係最開心o既人
擁有好多野...
生活好充實
但係到頭黎
原來跟本係一無所有
有時我會問自己
"咁辛苦做喵喎?!點解要逼自己做o的自己唔想做o既野喎?!"
究竟我...o係度做緊喵??
我o係每一個人o既心目中係o係o的喵地位???
有冇人可以答到我呀?!!
已經夠喇...
唔得喇...
支持唔到落去
|