今日真係好好好好黑--" 上點金既時候,無啦啦聽到有d振動..
吾通地震!?跟住有D MUSIC *)D MUSIC又係我身上..\
原因:不知道為什麼我家人的電話無啦啦會係我個SCHOOL BAG裹
跟住我沒理由回家放下LA!(因時間不夠,,要番學MA)便囉回校..
跟住個MRS.LEUNG 叫我囉出泥,,我吾肯//如果我自己果個電話山3交比老師啦..我驚佢收佐屋企人個PXHXOXEX..FINALLY囉佐出泥......
放學係禁求佢,,吾好收佐佢同埋扣分...佢仲叫我要寫'XX書"比佢
寫佐勁多野,,又求佢,,最後佢比番我啦,,放學第1時間用自己個PH.....
打比呀媽...佢仲好似比事都無咁,,好嬲呀今日
|