嘻嘻**今日好開心a,,,
忽然,我自己覺得時候過得好快....我都唔知點解?
今日係最後1日考試!我好比心機做題木””架喇...
10點鍾放佐學之後``我同小朱去佐琴行..大約11點出後泥
我就打電話比呀婉.小愉,同佢周街行...好悶呀>33<"
跟住11點幾番佐學校,,,見到下午班d人--”
無事!我地係度等MISS`出泥..我地去影貼紙相呀∼∼好開心呀...
跟住MISS問我地,,你地食佐野未架?我地話未..跟住yuki講笑就話:黃老師!你請食野∼
黃老師就當真既>#<就話好呀∼跟住我地一起去佐KFC食野,,黃老師比佐100元yuki∼我地一起buy野食
最後buy野食buy佐7十幾元!我地覺得有d唔好意思..
跟住我地係度傾計!好開心呀...食完野就去佐影貼紙相囉...每人比十元..40元-_______-''
嘻嘻!點知影得勁樣7∼我就話好唔開心..總之唔好影里部啦=0=’’
跟住黃老師安慰我地話:唔緊要啦∼我一陣請番你地影=v
跟住黃老師仲請佐我地影番1次 -_________-''跟住里次影得比上次好D!*-33333-''
但係黃老師唔得閒==”叫我地分好d相聽日比佢...分好相之後就過膠...yuki比錢,,哈哈@@∼
係我地屈YUKI的><".........跟住番佐屋企
|