2006 年 6 月 26 日  星期一  晴天   小學派卷日))+好攪笑GE歌



 
 

今日,,我又如常咁樣番學喇,,,唔知點解今日特別開心囉>_<''又有D驚&&

跟住上余sir堂,,好開心耶-33333333-''跟住余sir就話:拿..如果你地唔講既話我就寫報告架喇!

余sir就話:許俊樺你點睇里件事呢?許俊話無意見∼跟住余sir又話喇,,蘇錫怡!你比下意見啦,,我淋你一定係無出貓架喇@@”(是玩so錫怡的)哈哈!佢出唔到聲耶>w<我心淋:嘻嘻**

無人出聲呢```出貓的人有:蘇錫怡..顏子婷..邢真浩..孫磊..孫福林..李欣怡..何文杰..里幾個就一定有架喇-v-"

跟住-______-''余sir就話郭雯婷同埋陳貴豪都有a,,,,但好似佢地係無架囉

跟住何文杰就當無事..so錫怡就告埋拉柴**我心諗:好呀!打電話話比佢地既呀爸呀媽聽啦T^T我唔會佐只你架(指余sir)””

最後保sir就話要寫報告同埋話比屋k"人聽GE﹏。但佢地小息果陣向余sir求情!!**上余sir堂果陣我見到李8係度哭”我想佢應該係為佐出貓既事比人知道佐同埋要寫報告,,寫悔改書!我做人既野就係..佢始中都有害過我@@”我

係唔可以見李欣怡條8哭的話而覺得佢好可憐GE""壞人應該得到報應/V\余sir話寫悔改書的話,,就唔洗話比屋k人聽呢!

唉..我心想..唔好啦!應該話比佢地呀媽呀爸聽耶=B=''

我地小息果陣同余sir去佐電腦室^﹏^''去佐整一D野囉!!又唔係咩唔講得既野泥GE*0*

好開心呀!`````放學果陣yuki作佐一個(你們就是雞)嘻嘻*好攪笑耶....

都唔知佢寫緊d咩呀=]]''''作詞人:yuki      音樂指導:me  見證人:jolie

到佐下午...2點,,我去佐琴行學琴,,\\.//差唔多4點先番屋k>#<唉

無咩野玩..我自己又作一個((小雞之歌第1集""自卑的小雞兒)先!!!我打比你地睇啦-3-''作者:風狂園泥的人{小學果陣我地底B架,,吾好介意呀}}`

臭雞雞!很可怕嗎?我說....我很自卑嗎?自卑  ㄚ  呀∼∼

我恨你嗎?為何還要說我是雞..鴨!不好嗎?一盒的內,臟,一杯的血水..為何要殺我們?∼H5N1可怕嗎?

我說你們個個都是雞..ㄚ呀!...ㄚ呀!!!(這聱放瞻地去歌唱吧.要高音的)

LA LA LA 我恨你∼的人類,,吃肉..殺雞!你殺雞???我和我們有深犰大恨MA?∼(

高聲唱歌@@”山地的人我們來吧..的音樂歌唱板板)哈哈哈!!!卜雞`````````你是嗎?

傻雞@! 白砌雞∼∼  時油雞**山地雞..走私雞.HEN1的雞..病雞呢=口=''

都可以給你們吃的唷>33<" 放瞻去吃吧...記得給我一盒叉雞飯和小雞腳=3333333=''                             嘻嘻*

正係常識,,我就有52分(要加埋專題報告的分..20分最高分)好慘呀!!!

中文正係分卷就有63分!說話有9分(10分最高分..跟住中文listing就最高10分””嘻嘻**加埋就有82分!妖-0-’’禁小架..我好嬲耶..條李8高我2分)﹏("中默得82分..作文又係82分!派作文果陣時~~陳貴豪(姣)

就搶佐我個作文卷泥睇呀,,最後我搶番囉,,

 

 

刊登時間︰2006-06-26 01:08 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                                                     

                              

 



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-18
-----悶*V*的一天..去...
無聊的一天``去香港文...
女子藍球/'費物'
-派卷也`*dAy<00無...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言