嗨嗨````今日我又同佢一起番學啦@@∼”
抄畫果件事以經告一段落喇**成身都舒適曬耶=W=''真係頂唔順佢地呀,,
聽日就去喇...好期待呀!,,,你以經好多鞋架喇..嗚@@”
唔好BUY喇=v=''番到學校果陣時,,,我同YUKI小愉作佐 D雞歌...跟住讀出泥囉,...好好笑唷-33333-''' 放學果陣本來係上導修班架/V \''
我同顏子婷,,,,蘇錫怡,,,何雨螢果D人一起想走>#<”
不過!顏子婷同埋蘇錫怡就走佐==” 我同小愉yuki都愉走佐....
到佐1點鐘果陣!!!我地記得趙老師講過,,如果唔番既話就會打電話比屋企人架喇
咁我地咪番學校囉..點知何文杰都以經番到喇...-_________-**XDD//```````
原來趙MISS以經打佐電話比我屋K人喇...妖-口-''黑人真
跟住放佐學之後,,,趙老師就同我地去佐教員室果度打番電話比呀媽呀爸...好彩/________\''呀爸無話我!
1點半番佐屋K^^,, 我落佐M記BUY魚柳包食..我只可說兩個字:好食...
跟住番佐屋k..到佐2點3!牙愉打電話比我...佢仲哭"佐講:佢呀媽話佢...唔比佢解釋!解釋就等於染色真相!
仲叫我地唔好打比佢..因為佢呀媽會話架囉...都唔明點解佢禁小事...佢呀媽都會話佢既
唔番學之MA!!!!!跟住我去學琴果陣!係街度見到章錦彪同埋陳朗賢=B=''
跟住佢地望住我!我用本琴書柒住我番臉.'//..\\````]] 妖..見唔到,,,見唔到..你地見唔到我!(這個是自己厄自己的)”
因為你見唔到人但係人地見到你呀ma>#<" 到佐3點3個字就番到屋企喇**嘻嘻=口=''
聽日6月29日!我永遠都會記住里1日````因為係我既畢業旅行,,,我會好好珍惜架喇-_____-''信我XD
2006年6月29日,,,我期待佐好奈架喇...呵呵-U-''永遠都記住你呀!!畢業旅行...!/\/\''
聽講好似仲話有好多野玩架...放心!我去佐我會(比我修改過,,唔講得)...我係指下午食飯果陣@@∼”
哈哈!我係唔會怕(比我修改過,,唔講得))....呵呵呵...一解散我一定會立直去玩架喇^^
呠呠,,,,,喔喔-V-'''HIHI**跟住到佐7點鍾!呀媽同我去佐好似係....然後我左睇右睇,,
100文**嘻嘻`````期待明天呢!~係喇-0-''唔講喇...88
|