|
2007 年 2 月 14 日 星期三 情人節快樂+f.1第1次陸運會啦啦隊

|
| |
今日情人節快樂,,2月14日(三),,琴日收到朱古力,,
今日陸運會決賽(好難忘..)我好想喊,,因為
係e幾個星期,,我地日日都練舞..練口號..
叫到聲到沙,,手腳都腳+很累呢~~
今日"班獎”搖啦啦球搖到早上
7點幾+下午4點幾..又要超大聲叫口號等等野,,
我地啦啦隊集隊..搖到隻手勁痛+好累!!
最後竟然係信社嬴佐成兩個獎(最勁果兩個)
全場啦啦隊總冠軍+團隊精神獎∼/.\
|
|
刊登時間︰2007-02-14 06:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 24 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|