今天是2月15日星期4`很不快樂`張盈,,我們的好朋友沒有得做了
一早的是,,我沒當你是我朋友......
今日我地出佐去做功課啦,,係愉景,,張盈竟然著校服WO><"好藥智呀佢
因為張盈好衰,,所以我地諗計玩佢行到去荃感~~見到何X詩同埋X梓欣,,
好吾開心囉!!- - - - - - - - - - 因為我今日諗住D人無咩,,著得勁樣衰..
張盈今日勁囂張囉D表情,,,,好憎佢呀!!跟住我地係後便整佢
不過無整到佢,,同佢玩下姐,,講真架(我地真係同佢玩下)
跟住跟住,,,我簡直吾想講.,..我地係咁走,,佢D勁嬲既表情好XX,,
我真係都幾驚架**))THEN佢無啦啦走落泥打我喎,,
無咩事,,佢無啦LALA捉住我隻手...跟住叫我放手,,食狗屎LA!
AFTER THEN...佢打呀葉XX同埋田X詩,,佢地兩個係度哭"
我比佢整到隻手紅曬,,好痛呀...點解你會咁架~~8婆!!
我根本反抗唔到,,佢好大力呀,,
我話:無事啦!咁我就急急腳番屋企..佢地仲係度,,最後我打電話比
*小婷'-]]~~講完之後,,,,就係咁啦!!!希望大家無事啦!!
快D番屋企喇!!過一個開心既新年>O<"吾開心D野忘記曬=]
新年喇~~做咩要咁姐!?應該開開心心架MA~~
|