2007 年 2 月 15 日  星期四  晴天   張盈8婆打人之日記--*



 
 

今天是2月15日星期4`很不快樂`張盈,,我們的好朋友沒有得做了

一早的是,,我沒當你是我朋友......

今日我地出佐去做功課啦,,係愉景,,張盈竟然著校服WO><"好藥智呀佢

因為張盈好衰,,所以我地諗計玩佢行到去荃感~~見到何X詩同埋X梓欣,,

好吾開心囉!!- - - - - - - - - - 因為我今日諗住D人無咩,,著得勁樣衰..

張盈今日勁囂張囉D表情,,,,好憎佢呀!!跟住我地係後便整佢

不過無整到佢,,同佢玩下姐,,講真架(我地真係同佢玩下)

跟住跟住,,,我簡直吾想講.,..我地係咁走,,佢D勁嬲既表情好XX,,

我真係都幾驚架**))THEN佢無啦啦走落泥打我喎,,

無咩事,,佢無啦LALA捉住我隻手...跟住叫我放手,,食狗屎LA!

AFTER THEN...佢打呀葉XX同埋田X詩,,佢地兩個係度哭"

我比佢整到隻手紅曬,,好痛呀...點解你會咁架~~8婆!!

我根本反抗唔到,,佢好大力呀,,

我話:無事啦!咁我就急急腳番屋企..佢地仲係度,,最後我打電話比

*小婷'-]]~~講完之後,,,,就係咁啦!!!希望大家無事啦!!

快D番屋企喇!!過一個開心既新年>O<"吾開心D野忘記曬=]

新年喇~~做咩要咁姐!?應該開開心心架MA~~

 

刊登時間︰2007-02-15 12:05 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                                                     

                              

 



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-18
-----悶*V*的一天..去...
無聊的一天``去香港文...
女子藍球/'費物'
-派卷也`*dAy<00無...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言