2006 年 12 月 21 日  星期四  晴天   聖誕聯歡會呀∼∼開心呀!!



 
 

聖誕聯歡會呀∼∼” 哈XD~~今日要著PE 3

好開心AR!我地個組整薯CAKE 啦,,文可君果組整聖誕蛋糕*00*

有D組買佐超多尋司----有D 沙律 ----有D魚蛋----有D三文治----有D腸仔菠X---仲有好多野食

番到去---諗住好似小學咁,,一番到去就有得食~~點知番到去~~吾比上CLASS ROOM

要落操場`食風....好奈AR悶悶~~!!跟住集隊,,唱聖誕歌,,←這個底B

玩集體F.1 GAMES    仲要係操場曬太陽,,熱死了~~!!**

小息,,跟住很累AR~--"11點幾先至食野~~MISS話要好有禮貌***1-10號女仔先食..

好野@@我係6號..食完,,去佐大生買佐個計數機,,無計\學校話要BUY

$$159,,不過好用跟住走佬回家>V<

刊登時間︰2006-12-21 04:41 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                                                     

                              

 



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-18
-----悶*V*的一天..去...
無聊的一天``去香港文...
女子藍球/'費物'
-派卷也`*dAy<00無...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言