聖誕聯歡會呀∼∼” 哈XD~~今日要著PE 3
好開心AR!我地個組整薯CAKE 啦,,文可君果組整聖誕蛋糕*00*
有D組買佐超多尋司----有D 沙律 ----有D魚蛋----有D三文治----有D腸仔菠X---仲有好多野食
番到去---諗住好似小學咁,,一番到去就有得食~~點知番到去~~吾比上CLASS ROOM
要落操場`食風....好奈AR悶悶~~!!跟住集隊,,唱聖誕歌,,←這個底B
玩集體F.1 GAMES 仲要係操場曬太陽,,熱死了~~!!**
小息,,跟住很累AR~--"11點幾先至食野~~MISS話要好有禮貌***1-10號女仔先食..
好野@@我係6號..食完,,去佐大生買佐個計數機,,無計\學校話要BUY
$$159,,不過好用跟住走佬回家>V<
|