2006 年 6 月 29 日  星期四  晴天   曹公潭戶外康樂中心```今天是畢業旅行!好開心耶!∼



 
 

哈哈**

我今日6點幾就醒佐喇,,因為今日係(((((畢業旅行)))))呢=口=''

哇~””如果要講既話就多野講喇...跟住我自己係度狂禁笑...我自己都唔知道點解,..,,可能太過開心掛>#<”

上身就要著校服-3-!下身卜3著屋企3*番到學校,,,好多人都著d布鞋...好財我自己都係姐!!

到佐8點就番課室...我地有d人就係度影相..有d就係度玩捉棋...有d就係黑板度畫畫```/]]...有d就係度玩!

到佐9點3個字.,.我地就要落去雜對..跟住就上車!大約5個字就去佐喇!!∼∼

好開心耶>/\<   落車喇...好期待玩呀...

上到去食野既地方...原來格離學校都有小6既畢業學生泥!睇泥佢地好多人***

我見到佢地既校章..原來佢地係將軍奧官立小學既人泥GE..呵呵-><-有人就同我地講解幾多樓係玩D咩..同埋邊度唔可以玩..

講完之後,,哈哈!好開心耶>33333<'”我地可以解散去玩喇...我手先就玩羽毛球...入便有冷氣架..好涼呀!

我‘同佐李敏怡(maggie)/呀小魚/湯圓姐(yuki)/陳貴豪(姣哥)/陳朗賢/何文杰(拉柴)/章錦彪玩T^T

玩到大約11點5個字,,我地就走佐走k房睇人唱k..哈哈!點解我地唔唱?因為我地唔敢唱耶,,,,,

我地走佐囉..哇~::因為有好多層..我地狂禁係度run..累死@@~層層又行又睇...睇下有咩野玩..

跟住就走佐去整手工藝!自己囉一張你自己鍾意既紙.茶上你鍾意既圖形..再倒了有顏色既沙落去.跟住再加條繩,,

咁又完成架喇..完成後會變佐1個書籤..跟住我,,yuki,,小魚,,許俊..去佐玩氣展球!哈哈@@"好好玩呀=0=但個天忽然落起大雨!

到佐1點鐘,,我地就去番飯堂果度食下就>#<   5送1湯@@∼我以為d野好難食..食真d..

又幾好味架喇..1碟炸既..唔知咩圓圈野..但係最好味既就係佢,,仲有1碟豆腐,,都好好吃耶=3333=''

1碟瓜∼1碟菜∼仲有1碟..有d紅紅橙黃等等顏色既汁..仲有d丸!味道mama-v-';仲有1大喎飯同埋湯!d湯好好飲∼

同我地同桌既有方家華(藥智的,,嘻嘻```)何雨螢..鄒鄒,,小魚,,章錦彪,陳貴豪,陳朗賢,何文杰!

我地唔洗半個鐘就食曬喇..到佐1點3個字,,大家就走曬喇=口=又去佐玩喇**

後來我地想玩繩網同埋xx流冰..可惜玩唔到..

咁我地就玩佐桌球!同埋我地係壁球室度玩踢樽..踢到隻腳好痛耶..隻手1都係

又玩佐美式桌球`````行樓梯搵野玩果陣**蘇錫怡死8婆就同我地講:喂喂==你地知唔知道呀!1樓好多野玩架..你地去啦..我地心想:鬼‘去咩...1樓都無野玩GE..分明昆我地..想我地白行1趟姐!‘好彩..我地先無禁”笨笨呀”

中你個計..哈哈∼然後我地去佐5樓果個休息室果度坐底..休息佐一陣..佢地(8婆)又泥佐喇..

好明顯我地係無中你個計架喇..因為我地1早就去到1樓啦@@∼泳池來架..你當我地傻架咩..1早去過lu\=)/']

最後又玩佐攀石..隻 手同 腳都好痛ar..好多人爬到1半就好驚-0-''要落番泥喇..我都係ar
驚驚呢-口-//=]\    到佐2點9,,我地去打佐1陣羽毛球∼到佐3點3/.

就落番下便,,,全部人都係度..跟住上車番學校喇..大約4點就番到學校解散!@@

跟住我同YUKI去佐BUY野食..佢請佐個雪糕比我食...

唉..口渴到死呀!!##∼跟住就番佐屋企

刊登時間︰2006-06-29 04:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                                                     

                              

 



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-18
-----悶*V*的一天..去...
無聊的一天``去香港文...
女子藍球/'費物'
-派卷也`*dAy<00無...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言