今日,,,早6點幾就起佐身喇-3-''係喎!!*要丁串燒*2盒,,丁佐1秒30!好香呀...
YUKI打比我叫我出去係小食部格離果個BUY BREAK果度等BO>/\<''佢地住部人泥曬喇!*
郭雯婷就比個布丁我,,我就比個串燒佢...因為佢唔吾敢同老師可吾可以放盒串燒落學校果D雪櫃=口=!!*
番到學校我就問呀余SIRO吾OK啦?跟住余sir幫我地囉佐個布丁落雪櫃..呵xDDD"
唉唉!校長又係度講1大埋聽日放榜大約是廢物的野吧>____<''聽到想訓教...又熱又焗!想禾地死咩?你有病麼?-0-''
上課室喇!@@∼”余SIR又係度UP D外星人的說話吧T^T討厭死了”不過,,,算!都就泥畢業啦=0=''唉!卜忍忍你吧
我都吾會對你對禁奈架啦!幾日姐,,,都有1d唔捨得既>#<"衰然你平時好惡..對我地好衰呀!
到佐9點...我地就分桌子""同1組既就幾張桌圍埋>33<"呵呵!我地有布丁..雞翼..腸仔波羅火腿..蛋糕仔*..仲有串燒..汽水同埋(吾息打).. 條余sir佢佢佢,,,,,竟然將牙樣柒既梁蔚絲放落我地果組-口-!!*
唉唉...咁我地咪放d野食落佢個碗度囉(里d都係我地buy架)..妖'''
差吾多食完..我地係度玩..嘻嘻*仲有d人將d野食囉泥玩...好浪費...不過是但吧__""可惜!我吾食得薯片
格離班d人又比佐d好辣既x司(唔息打)比呀余sir食..呵!食死佢咩..牙陳朗賢比汽水呀余sir飲∼
到佐10點半..我地玩games,,,扑傻瓜同埋估拎就!笑死了=3333333='''/.';,][\;']//,.[\\-==
唉唉..放學了!禁開心既日子又要完結......唉唉!
聽日就放榜喇!希望入到我地理想既學校啦>/\<如我所願!仲有,,,聽日派畢業相a,,,,本來話今日派架...不過又話未送到喎!
期待明天"`×想珍惜.但時間不由我們決定,]\
|