|
|
|
2007 年 11 月 8 日 星期四 

|
|
心情勁差`

|
我?!我係d咩?!..垃圾?!,,我諗我垃圾都不如`
係屋企,,我係未你地個囡?!..你地有冇當過我係囡?!
由今日起`我終於知道個答案`係冇`....
我好記得今日所發生既事`ah媽你所講既所有野`
你今日好{很}心既1句`...你走`走去第2到住`走去公公到住`我唔會再理你`你鐘意點就點`
我知嫁`我知我走左`你地會好開心好開心`係屋企你地根本冇當過我係人`何況係囡?!
個個都囉我黎發洩`一唔開心就打我鬧我`我根本就生出黎就係比你地出氣`
由細到大`你地有冇真真正正咁對我好`?!...
你地成日話錫我`根本就握我`
我日日自己1個係間房到喊`你地又知唔知?!
我唔需要你地可憐我`...唔需要你地依班冇當過我係囡既人同情
你地可以笑我`
我白痴.我知.我冇用.我知`..
我讀書又讀唔成`我有乜係做得成`
今日我一路喊一路沖涼`我想忘記晒所有唔開心既野
但原來係唔得`我唔想再生存`
就算我死左都冇乜大不了`根本冇人會為我傷心
仲有可能我死左都冇人知`
由今日起`大家唔洗再搵我了`我自閉`
|
|
刊登時間:2007-11-08 08:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 11 月 7 日 星期三 

|
|
又比人罰`

|
t0day...
MATH:ah sir冇返`勁happy..呵呵..係到玩`係到影代課ah sir相
IS:悶到系咁..係到恰眼訓`ah sir淨係識`講書講書講書`
CHIN:又係到玩-v-...我又行黎行去`我話要去w.c..佢比啦`要1個1個咁去嫁ma`我扮返入黎`等ah p0p0同我1齊`
點知ah sir發現j0..我唔理佢`閃得勁快`佢出門口大叫我個名`我都冇理`
搞到2C班個ah sir都出ma黎-__-||||..返到班房`ah sir又寫我手冊`第2次寫..i fk`
又要留堂\000/...
PTH:又係勁悶`又恰眼訓/000\
LUNCH:我超勁`係到痴餐-_-...成功得到..雞脾x1`雞翼x1`面包x1`魚旦x1..呵呵..
張樂勇話我`唔洗訂飯啦`...
LUNCH TIME:同諾諾玩到kai Q j0-_-...我又再次噴野..哇卡卡
之後去左3樓,,搵人,,幫琳琳`琳琳話有人整佢D野...去左1c班搵個仆街`
點知又見5到..之後再去1D搵第2個仆街`...點知冇返..頂-_-
今年F.1 D女D仔...一係好靚..一係好豬-_-
ENG:去 Mr.Mark到...今日佢勁火`狂拍台`不過我好乖`冇激佢`哇卡卡`
HIST:訓足成堂`正到爆`哈哈
READ:勁乖係到睇書...y0y0!
放學:比ah sir捉左洛去1樓...ah sir勁膠囉`罰我幫佢釘野..乜咁撚懶嫁你..ah sir-_-
我好快釘完`去左圖書館等諾諾`再次睇與光同行`好感動t0000t...好1本書
圖書館要收館啦...我就同古古`諾諾.坐輕鐵站..古古走先`
之後諾諾話要走..我唔比..係到ME佢...Me到佢紅晒
佢還手,,,2個痴Q左`差D仆街,,,,佢嬲左我ah-_-..
嗚嗚`又嬲我/000000\..
ah ba一返黎又煩我`不過佢又比錢我洗`哈

ah sir訓教型相...哈哈`

死白痴仔`

陳年老妖`你上鏡ah`

第2次比人寫`估唔到我依個乖乖女都比人寫_-

諾影的...miss w0ng與不明男子1齊
CmCmCmCm..plz>33< |
|
刊登時間:2007-11-07 06:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 11 月 6 日 星期二 

|
|
老豆老母`你地好撚煩ah

|
t0day...
ENG:勁悶`要重默...出貓-_-...Miss冇發現到呢`xDd
CL:個牙sir超膠囉`1樓D電腦勁廢`垃圾!!!..MSN又唔撚玩得..食撚屎啦`!
MATH:最憎上依堂囉`悶到系咁`今日派返d測驗又食旦..算啦!食慣`/000\..
CHIN:今日中文堂勁乖..呵呵...又冇激ah sir`努力係到做功課...乖學生黎嫁Ma-v-
LUNCH TIME:要去合唱團`校長同主任果D黎聽..唱唱下冇唱一句..好魚皮呢`不過校長話我地唱得好`呵呵呵
PE:我最愛的PE...哈`又見到MISS W0NG啦`佢好好人呢,,我又係到玩玩玩-_-...成個傻婆咁
諾諾佢弄到我手手...MISSW0NG拖住我的手手呢..哈哈`PE真係好好玩..I LIKE IT`
READ:成堂去左W.C紮頭發`哈....唔撚理個膠SIR
放學:比個仆街MISS林留`搞撚錯ah`我D時間好寶貴嫁`之後放j0半班..當然包括我{乖學生黎}..
之後我0N D0G D0G咁係出面等P0P0`...文生係到同我傾計-_-`
之後佢唔等走左`等左勁耐..P0P0出黎啦`同佢去小食部傾計...玩-v-
試食2A整果D西米糕`下堂到我地整了..呵呵呵`....
之後P0P0要走t000t...我見到偉DEEDEE同T0MMY仔...同佢係到玩傾計
我見到偉DEEDEE囉住2支筆`叫佢比支我..佢真係比呢`真好人@v@
之後過左陣`佢地又要走..我就上去圖畫館搵諾諾
係到睇書書`與光同行原來好好睇-_-
5點幾到..同諾諾去小食部食野`見到[角術]D人...好鬼死型`{唔係D仔型}
搞到我都有D想玩TIM..哈哈
之後學校要清場`..我同諾諾去左輕鐵站坐...傾計
傾到差唔多7點就閃人`..一返到h0me 老豆老母又煩系住晒
唔撚理佢地`理佢地都0n既`... |
|
刊登時間:2007-11-06 07:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 11 月 5 日 星期一 

|
|
悶`

|
t0day is s0 悶`-__-
中屎堂努力係到抄經公功課
miss see 5到-v-||||
到左數學...悶到die下die下
冇心情...就訓得著-/\-
中文堂行黎行去..今日超乖
係到作文..冇激牙sir-_-v
lunch洛左去
同諾諾去左藍球場睇人打波..死0t0...用腳腳整我,,,仲要除左對鞋既-[]-
佢腳指公爆血...樣衰-_-...
之後頂唔順返去,,,
見到big超...big超係到叫我...佢叫佢D fd問...白雪雪`...黑蚊蚊呢?!-_-
果時好無奈,,,
偉DeeDee同t0mmy仔又整我/0000\
週會要去禮堂,,勁悶
睇人l0ng誦....好撚好笑_-
諾諾妹很火...我很驚驚
最衰偉DeeDee...整嬲左諾諾\_/
今日好早就返左h0me,,,乖學生呢,,,呵呵呵-v-
中加英日記...勁唔勁-v- |
|
刊登時間:2007-11-05 05:10 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 11 月 4 日 星期日 

|
|
去了元朗的一天-_-

|
今日去左元朗行街街
牙哥買左飛飛既碟送比嫂嫂
我都好想要Ar/0000\....等嫂嫂聽完叫佢借比我聽先-v-
大東太靚仔了`!...xDDxDD
之後又去千色...見到勁多迪士尼d野
可愛到爆-v-.....我係到發晒癲..-___-||||
行左陣..就去左牙媽打麻雀果到`!
悶撚死-/\-,,,d人話我高左...呵呵呵呵
我係到呆坐,,聽歌仔,,,,
Ar哥4點到又出左去同嫂嫂一齊`
得返我一個勁悶悶/0000\
要等老豆等到5點半,,到5點半就坐車返h0me
又要出去食飯...勁冇胃口
食左幾淡就唔食了...根本唔想食
食完去買零食-v-...
老母買染發既野...我話我都染
佢係到鬧尻我-___-.....返學染乜撚野牙
咁我話..算囉...`!!!!!
之後又要企係萬0到等牙哥
牙哥又買左30幾蚊既零食比嫂嫂
超正-___-||||||,,,,,
我又再次見到康記.....@/\@
返到h0me已經好累了...
返到房...諗住等玩電腦
點知訓著左...訓到10點幾先起身-___-
今晚點算好...訓唔著就大煲 |
|
刊登時間:2007-11-04 10:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 71 | »
|