chengcrystal
暱稱: SS`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
新日記`
想打人`!
xd`
原來`..
無言`
文章分類
全部 (354)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
!-鬼鬼-333-v
-!3B2G}''
-![黑雞XG--
-[我愛黑澀會-33-
TommY之XG_
[-超凡,,"
[[丫頭-vv-
[萍萍之xG,,,,
''-Po之xG,,]
''-莫之XG!!
"-娟妹之XG!!
"[失敗*_
"{大東>3<
_3精靈",,
`(-萍萍之xG
`囡囡之xG-_-
`HEBE>333<
`HkSkyl0ve-
``傑xG__
`柏宇JaS0n^3^
`極愛ah jill`>v&l...
`諾豬豬xG`
牙哥之XG'-
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 11 月 8 日  星期四   晴天



心情勁差`

我?!我係d咩?!..垃圾?!,,我諗我垃圾都不如`

係屋企,,我係未你地個囡?!..你地有冇當過我係囡?!

由今日起`我終於知道個答案`係冇`....

我好記得今日所發生既事`ah媽你所講既所有野`

你今日好{很}心既1句`...你走`走去第2到住`走去公公到住`我唔會再理你`你鐘意點就點`

我知嫁`我知我走左`你地會好開心好開心`係屋企你地根本冇當過我係人`何況係囡?!

個個都囉我黎發洩`一唔開心就打我鬧我`我根本就生出黎就係比你地出氣`

由細到大`你地有冇真真正正咁對我好`?!...

你地成日話錫我`根本就握我`

我日日自己1個係間房到喊`你地又知唔知?!

我唔需要你地可憐我`...唔需要你地依班冇當過我係囡既人同情

你地可以笑我`

我白痴.我知.我冇用.我知`..

我讀書又讀唔成`我有乜係做得成`

今日我一路喊一路沖涼`我想忘記晒所有唔開心既野

但原來係唔得`我唔想再生存`

就算我死左都冇乜大不了`根本冇人會為我傷心

仲有可能我死左都冇人知`

由今日起`大家唔洗再搵我了`我自閉`

刊登時間:2007-11-08 08:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 11 月 7 日  星期三   晴天



又比人罰`

t0day...

MATH:ah sir冇返`勁happy..呵呵..係到玩`係到影代課ah sir相

IS:悶到系咁..係到恰眼訓`ah sir淨係識`講書講書講書`

CHIN:又係到玩-v-...我又行黎行去`我話要去w.c..佢比啦`要1個1個咁去嫁ma`我扮返入黎`等ah p0p0同我1齊`

點知ah sir發現j0..我唔理佢`閃得勁快`佢出門口大叫我個名`我都冇理`

搞到2C班個ah sir都出ma黎-__-||||..返到班房`ah sir又寫我手冊`第2次寫..i fk`

又要留堂\000/...

PTH:又係勁悶`又恰眼訓/000\

LUNCH:我超勁`係到痴餐-_-...成功得到..雞脾x1`雞翼x1`面包x1`魚旦x1..呵呵..

張樂勇話我`唔洗訂飯啦`...

LUNCH TIME:同諾諾玩到kai Q j0-_-...我又再次噴野..哇卡卡

之後去左3樓,,搵人,,幫琳琳`琳琳話有人整佢D野...去左1c班搵個仆街`

點知又見5到..之後再去1D搵第2個仆街`...點知冇返..頂-_-

今年F.1 D女D仔...一係好靚..一係好豬-_-

ENG:去 Mr.Mark到...今日佢勁火`狂拍台`不過我好乖`冇激佢`哇卡卡`

HIST:訓足成堂`正到爆`哈哈

READ:勁乖係到睇書...y0y0!

放學:比ah sir捉左洛去1樓...ah sir勁膠囉`罰我幫佢釘野..乜咁撚懶嫁你..ah sir-_-

我好快釘完`去左圖書館等諾諾`再次睇與光同行`好感動t0000t...好1本書

圖書館要收館啦...我就同古古`諾諾.坐輕鐵站..古古走先`

之後諾諾話要走..我唔比..係到ME佢...Me到佢紅晒

佢還手,,,2個痴Q左`差D仆街,,,,佢嬲左我ah-_-..

嗚嗚`又嬲我/000000\..

ah ba一返黎又煩我`不過佢又比錢我洗`哈

ah sir訓教型相...哈哈`

死白痴仔`

陳年老妖`你上鏡ah`

第2次比人寫`估唔到我依個乖乖女都比人寫_-

諾影的...miss w0ng與不明男子1齊

CmCmCmCm..plz>33<

刊登時間:2007-11-07 06:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 11 月 6 日  星期二   晴天



老豆老母`你地好撚煩ah

t0day...

ENG:勁悶`要重默...出貓-_-...Miss冇發現到呢`xDd

CL:個牙sir超膠囉`1樓D電腦勁廢`垃圾!!!..MSN又唔撚玩得..食撚屎啦`!

MATH:最憎上依堂囉`悶到系咁`今日派返d測驗又食旦..算啦!食慣`/000\..

CHIN:今日中文堂勁乖..呵呵...又冇激ah sir`努力係到做功課...乖學生黎嫁Ma-v-

LUNCH TIME:要去合唱團`校長同主任果D黎聽..唱唱下冇唱一句..好魚皮呢`不過校長話我地唱得好`呵呵呵

PE:我最愛的PE...哈`又見到MISS W0NG啦`佢好好人呢,,我又係到玩玩玩-_-...成個傻婆咁

諾諾佢弄到我手手...MISSW0NG拖住我的手手呢..哈哈`PE真係好好玩..I LIKE IT`

READ:成堂去左W.C紮頭發`哈....唔撚理個膠SIR

放學:比個仆街MISS林留`搞撚錯ah`我D時間好寶貴嫁`之後放j0半班..當然包括我{乖學生黎}..

之後我0N D0G D0G咁係出面等P0P0`...文生係到同我傾計-_-`

之後佢唔等走左`等左勁耐..P0P0出黎啦`同佢去小食部傾計...玩-v-

試食2A整果D西米糕`下堂到我地整了..呵呵呵`....

之後P0P0要走t000t...我見到偉DEEDEE同T0MMY仔...同佢係到玩傾計

我見到偉DEEDEE囉住2支筆`叫佢比支我..佢真係比呢`真好人@v@

之後過左陣`佢地又要走..我就上去圖畫館搵諾諾

係到睇書書`與光同行原來好好睇-_-

5點幾到..同諾諾去小食部食野`見到[角術]D人...好鬼死型`{唔係D仔型}

搞到我都有D想玩TIM..哈哈

之後學校要清場`..我同諾諾去左輕鐵站坐...傾計

傾到差唔多7點就閃人`..一返到h0me 老豆老母又煩系住晒

唔撚理佢地`理佢地都0n既`...

刊登時間:2007-11-06 07:05 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 11 月 5 日  星期一   晴天



悶`

t0day is s0 悶`-__-

中屎堂努力係到抄經公功課

miss see 5到-v-||||

到左數學...悶到die下die下

冇心情...就訓得著-/\-

中文堂行黎行去..今日超乖

係到作文..冇激牙sir-_-v

lunch洛左去

同諾諾去左藍球場睇人打波..死0t0...用腳腳整我,,,仲要除左對鞋既-[]-

佢腳指公爆血...樣衰-_-...

之後頂唔順返去,,,

見到big超...big超係到叫我...佢叫佢D fd問...白雪雪`...黑蚊蚊呢?!-_-

果時好無奈,,,

偉DeeDee同t0mmy仔又整我/0000\

週會要去禮堂,,勁悶

睇人l0ng誦....好撚好笑_-

諾諾妹很火...我很驚驚

最衰偉DeeDee...整嬲左諾諾\_/

今日好早就返左h0me,,,乖學生呢,,,呵呵呵-v-

中加英日記...勁唔勁-v-

刊登時間:2007-11-05 05:10 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 11 月 4 日  星期日   晴天



去了元朗的一天-_-

今日去左元朗行街街

牙哥買左飛飛既碟送比嫂嫂

我都好想要Ar/0000\....等嫂嫂聽完叫佢借比我聽先-v-

大東太靚仔了`!...xDDxDD

之後又去千色...見到勁多迪士尼d野

可愛到爆-v-.....我係到發晒癲..-___-||||

行左陣..就去左牙媽打麻雀果到`!

悶撚死-/\-,,,d人話我高左...呵呵呵呵

我係到呆坐,,聽歌仔,,,,

Ar哥4點到又出左去同嫂嫂一齊`

得返我一個勁悶悶/0000\

要等老豆等到5點半,,到5點半就坐車返h0me

又要出去食飯...勁冇胃口

食左幾淡就唔食了...根本唔想食

食完去買零食-v-...

老母買染發既野...我話我都染

佢係到鬧尻我-___-.....返學染乜撚野牙

咁我話..算囉...`!!!!!

之後又要企係萬0到等牙哥

牙哥又買左30幾蚊既零食比嫂嫂

超正-___-||||||,,,,,

我又再次見到康記.....@/\@

返到h0me已經好累了...

返到房...諗住等玩電腦

點知訓著左...訓到10點幾先起身-___-

今晚點算好...訓唔著就大煲

刊登時間:2007-11-04 10:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]