today is happy day too~~
why???
因為同班上既同學笑~~~笑~~~笑...........
個感覺好正~~
雖然,好多時候我都係到做醜角~~~
但尼個係我同班上玩得迷既途徑~~~
lunch~~同班上同學一齊訂飯盒~~點知我睇錯日期~
訂佐雞飯~~超無奈~成個LUNCH得條腸仔做送~~
幸好~~有Grace既蛋糕~~好好味~~~好靚~~~
搞到我勁想學整~~~~