member logging logout post
 

 

暱稱: ㄖ丫昌×...
性別: 男
國家: 香港

 

« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

做訪問...

 
2006 年 2 月 24 日  星期五

琴晚好夜訓

攪到今朝好晏先起身

返到學校集隊

上堂,數學,唔記得左做功課...比人罰

科學睇etv,其實係到睇書=0=

之後中文,小潘好嬲...比人激成咁

英文右教tense..右玩game...不過有少少悶

中史堂教南宋,係到抄筆記

數學堂右做數..好容易呀

放學約齊人係m記等

軒一早到,我就遲左一陣,食左杯雪糕

烽好耐都未黎...軒軒買左個m記

跟著烽就黎左,之後去搭車

到左荃灣,唔識行,亂咁行

係咁問人,終於到左目的地..哈

之後原來唔記得帶問題...要打返去寫返出黎

等左一陣,就同我表哥做訪問

好順利,後片好得,相都ok

跟著去左食番薯...好sweet

攪左好多笑野...多得個開心果..呵

7點幾返到屋企...

食完飯落左天慈搵朱朱打左陣波

之後返屋企,右搵軍打波

打到11點幾就返左屋企lu

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 15 | »

做專題

 
2006 年 2 月 23 日  星期四

琴晚表哥12點打黎

話星期五去搵佢訪問

今朝一早起身返學

返到學校交飯單..之後上去交功課

上堂..英文..教左一陣.講功課..好多功課呀...

地理....悶死= =

小息係到睇書

數學都幾好玩

歷史..miss好似變左

堂上氣氛好左好多..好好玩

之後中文堂對評估,..得34.5分

對完就教書...都唔係好悶既

上完食飯,不過茵姐唔知咩事.."卜"左係張台到

跟住佢話叫阿din,咁我咪順便同佢調位囉

點知一陣阿sir黎左..比人鬧=0=

食完去左書展買左本書..跟著右上番去睇書

之後視覺藝術,比人抽中左..慘

跟著對著d畫係咁講....乜都講= ="

點知比miss讚..哈

放學右去左做專題...烽問阿sir借左工具

同軒去左銀座...去到d店舖邀請佢地做訪問...頭果幾個都好好人..好想幫我地

不過唔得..老闆唔係到= =

最後果個好串咁..好似覺得我地好煩咁..就咁衰左

之後右返學校攪惦埋個專題...做完係到玩

睇嬌姐果個ling講左lin...笑死..

右睇joe同豬包果個講d個樣....唔識郁..成個木頭咁

臨走之前,..樂哥點知叫做馬拉雞..呵..意思就係馬拉糕右珍珠雞= =

烽比阿sir改av色魔=0=...

玩完就返左屋企..聽日右去荃灣做訪問

 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 15 | »