|
琴晚好夜訓
攪到今朝好晏先起身
返到學校集隊
上堂,數學,唔記得左做功課...比人罰
科學睇etv,其實係到睇書=0=
之後中文,小潘好嬲...比人激成咁
英文右教tense..右玩game...不過有少少悶
中史堂教南宋,係到抄筆記
數學堂右做數..好容易呀
放學約齊人係m記等
軒一早到,我就遲左一陣,食左杯雪糕
烽好耐都未黎...軒軒買左個m記
跟著烽就黎左,之後去搭車
到左荃灣,唔識行,亂咁行
係咁問人,終於到左目的地..哈
之後原來唔記得帶問題...要打返去寫返出黎
等左一陣,就同我表哥做訪問
好順利,後片好得,相都ok
跟著去左食番薯...好sweet
攪左好多笑野...多得個開心果..呵
7點幾返到屋企...
食完飯落左天慈搵朱朱打左陣波
之後返屋企,右搵軍打波
打到11點幾就返左屋企lu
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
琴晚表哥12點打黎
話星期五去搵佢訪問
今朝一早起身返學
返到學校交飯單..之後上去交功課
上堂..英文..教左一陣.講功課..好多功課呀...
地理....悶死= =
小息係到睇書
數學都幾好玩
歷史..miss好似變左
堂上氣氛好左好多..好好玩
之後中文堂對評估,..得34.5分
對完就教書...都唔係好悶既
上完食飯,不過茵姐唔知咩事.."卜"左係張台到
跟住佢話叫阿din,咁我咪順便同佢調位囉
點知一陣阿sir黎左..比人鬧=0=
食完去左書展買左本書..跟著右上番去睇書
之後視覺藝術,比人抽中左..慘
跟著對著d畫係咁講....乜都講= ="
點知比miss讚..哈
放學右去左做專題...烽問阿sir借左工具
同軒去左銀座...去到d店舖邀請佢地做訪問...頭果幾個都好好人..好想幫我地
不過唔得..老闆唔係到= =
最後果個好串咁..好似覺得我地好煩咁..就咁衰左
之後右返學校攪惦埋個專題...做完係到玩
睇嬌姐果個ling講左lin...笑死..
右睇joe同豬包果個講d個樣....唔識郁..成個木頭咁
臨走之前,..樂哥點知叫做馬拉雞..呵..意思就係馬拉糕右珍珠雞= =
烽比阿sir改av色魔=0=...
玩完就返左屋企..聽日右去荃灣做訪問
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|