|
琴晚成12點先訓
今日好遲先起身
返到學校食早餐
之後上堂,音樂
第一堂都幾好玩既
之後果堂右抄野
不過我同joe都係抄小阮既..哈
電腦..出去講野..悶死啦
中文堂就評估,之後去左書展
買左本書...
英文堂右去書展...不過睇英文書.慘
放學去左做專題,幫個ppt加相
整到6點幾先返屋企...好正
之後去左打波..打左一陣
返屋企食飯
一陣做埋個專題...好彩今日冇功課姐
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
今日病得冇咁辛苦,
拎埋隻牛眼返學
返到學校交埋功課等上堂
中文堂竟然肚痛,聽都聽唔到書
上完堂去左洗手間
攪到全班等我小測=0=
體育堂教打波,唔多好玩
b班係咁比人鬧
之後科學就解剖隻牛眼,不過我連隻眼都未惦過...無奈
英文第一堂做聆聽,之後ers
miss好似好唔開心
叉叉係第二堂比人捉走左,唔知咩事呢
放學去左做專題,就黎做完啦...好開心
不過下星期一就演講..好驚= =
8點就同李志軍打波
右贏左佢..呵呵
之後就返左屋企
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|