今日返到學校,見到大潘,同佢講功課d野
之後上到去先知道歷史書未做
之後去食物部做
做完集隊,點知校服儀容檢查,好彩冇事..哈
上堂,歷史,miss wong唔知咩事,發脾氣...唉
地理..教書..悶死
科學,睇番隻裸蛋...隻蛋好有彈性呀,,好好玩
聰佢地係咁笑..唔知笑d咩=0=
攪到比miss話
數學,d數好易,不過總係唔知點寫出黎...要慢慢研究先得...唉
食飯果陣,聰果d拎隻蛋黎玩,整爆晒
食完飯,個課室好臭...臭死呀
之後去拎地拖拖囉..點知都係好臭
同阿童哥拎支潔而亮出黎..呀..終於冇咁臭
之後就整miss wong d野
之後英文係到造句,比miss選左出去寫,好彩...冇錯
之中史教書,冇琴日咁悶,冇訓到..呵
放學諗住去天慈打波..點知冇人
咪去天祐囉,見到孔哥,跟著去耀豐打
打左冇耐,烽同叉黎左.打到7點半返左屋企
之後係到玩電腦
聽日去睇聰同叉踢社際,唔知邊個贏呢? |