|
| |
|
搵左甘耐
可能真系冇李紀雯呢個人
到底apple講既野系真定假.?
我分五清喇
你失蹤原來已經五只一次
失蹤真系好好挽咩.?
知五知好多人擔心你嫁
-
-
-
-
cindylau你死緊xd
 =my fd
 =cindy
me:其實你覺得cherie點??
00:03
只要唔好野起我把火
我都冇事
會對你好好LO!
 -
-
-
-
放馬過黎xd
|
| 發表時間:2011-01-23 12:12 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
apple你出黎好冇
失蹤好好挽咩.?
好驚你有事ar傻婆
五出黎
聽電話都好啦.!
真系好擔心你囉;@
無啦啦五見左!
仲要原來識你甘耐
你講既野都五系真!
冇家姐呢個人
更加冇李紀雯!
更何況系細佬
我突然發現識既apple全部野都系假.
而家好多困惑喺心度.
點解你一個星期有五佰蚊都要借錢
你所講既家姐系邊個.?
如果冇呢個人
你點同佢挽pen仙.?
原來我對你並不熟悉
-
-
-
心情差- -v |
| 發表時間:2011-01-21 08:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
BLACK ME HATE 既有兩個
一個系最最最最黑人憎既小學雞
好心啦你
form2喇你
仲成隻primary chicken甘- -v
五中2我味講囉
大大聲講咩_野姐
鬼五知你ar媽系女人-,-
低能都知你講我啦下化-,-
classroom得果幾個人-,-
特登撞人先賤格
夠_就撞多次
-
-
-
-
第2就系laura
不過我太懶
五打喇xd
-
-
-
-
對考試讚好=]
yeahyeah
炒music同家政囉xd
不過其他都ok;];];] |
| 發表時間:2011-01-20 03:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 67 | »
|