|
| |
|
五好對號入座ar,知冇.?
其實
同你挽左甘耐
我堅系好愛你
我知你都中意同我挽
但系我始終五明
無論我同你幾fd
你第一個都系搵佢
從來都五會系我囉
我成日叫你陪我
但系你一句五去就講完
但系佢叫你你實去囉
我五明點解.
你明明同我一齊多過同佢
但系你彩佢多過彩我
明明你都講過佢
但系你都同佢甘fd
我同你傾計點都多過佢啦
系米先
有時都覺自己白痴
人地like充like
dislike就dislike啦
你吹五漲人地嫁喎
不過有d五明甘解.3.
|
| 發表時間:2011-01-27 06:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
有付出一定有回報
我鄒秀清講既.xD
估五到會甘好成績
努力是值得的;]
考試平均分67. 幾
我覺得算好;]
不過平均分就...xd
話說我個新袋好令
多謝茶壺b xd
你個故事
比你期待下
放假先update xd |
| 發表時間:2011-01-25 08:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 67 | »
|