原本Frankie諗住幫我開單,點知佢太忙啦!!
都冇時間幫我!!都係要我做番=.=
成朝幫阿Pan &阿Fred對單!!
對眼好攰呀!~
1點就阿埋阿Kit,Frankie,Pan,Fred & Partick落左樓下食個lunch!!
多謝Frankie請食呀
之後又番上去做嚕!!
做做下,陳太(姐係大老闆)見我地OT,又冇空氣涼
佢咪幫我地搵把風扇俾我地吹囉!!
但我同阿Kit都話[你唔好阻左我地做野仲好啦!!]
因為我地個邊冇哂電制,咪是但[蚊]一個制囉,
點知阿Kit竟然[蚊]左我電腦個制喎=.=
搞左一陣,先可以做番野!!
Frankie諗住幫我做個11張單,我2點半已經做好嚕!!
之後就再對埋Pan &Fred做既單啦!!
4點諗住走,但我都係幫埋阿Kit做埋d ITS Form先走.
唉,下星期一阿Kit唔係到呀!!得我一個咋!!>.<
仲有一個新人番tim呀!!
救命呀!!~
|