yiNG ソ 回憶錄
想追回逝去的時光,從來只是縹緲的幻象。
愈是努力去想,愈是變得模糊。
時間是留不住的,任你放多少個鐘,它還是會溜走。
回憶,是世上最美好,也是最殘酷的東西。
不要希望.更不想失望。

2009 年 7 月 11 日  星期六   晴天


超時到4點 傷心 分類: 長沙灣工作

原本Frankie諗住幫我開單,點知佢太忙啦!!

都冇時間幫我!!都係要我做番=.=

成朝幫阿Pan &阿Fred對單!!

對眼好攰呀!~

1點就阿埋阿Kit,Frankie,Pan,Fred & Partick落左樓下食個lunch!!

多謝Frankie請食呀

之後又番上去做嚕!!

做做下,陳太(姐係大老闆)見我地OT,又冇空氣涼

佢咪幫我地搵把風扇俾我地吹囉!!

但我同阿Kit都話[你唔好阻左我地做野仲好啦!!]

因為我地個邊冇哂電制,咪是但[蚊]一個制囉,

點知阿Kit竟然[蚊]左我電腦個制喎=.=

搞左一陣,先可以做番野!!

Frankie諗住幫我做個11張單,我2點半已經做好嚕!!

之後就再對埋Pan &Fred做既單啦!!

4點諗住走,但我都係幫埋阿Kit做埋d ITS Form先走.

唉,下星期一阿Kit唔係到呀!!得我一個咋!!>.<

仲有一個新人番tim呀!!

救命呀!!~




2009 年 7 月 9 日  星期四   晴天


鬱悶 分類: 長沙灣工作

日日都做到死!!

呢個又吹,個個又吹,我做得邊樣呀!!~~

好煩呀!~

你地加油啦!!唉




2009 年 7 月 8 日  星期三   晴天


悲哀 傷心 分類: 長沙灣工作

真悲哀啦!!

阿Pan做到8月尾咋!!

佢要讀書,唉!!

真攞命呀!!~




2009 年 7 月 7 日  星期二   晴天


早走 分類: 長沙灣工作

好開心呀!!好開心呀!!~

因為我今日冇咁遲走呀!!

我搭3就走人嚕!!

阿Kit宜家好鐘意林收工check下我地仲有咩未做!!

聽日我先搞!!因為我太太攰啦!!~




2009 年 7 月 6 日  星期一   晴天


開心 分類: 長沙灣工作

今日阿Kit早上冇番呀!!~

要我一個人應付2個人,都幾累架=.=

好在d野都慢慢清哂咋,

宜家冇咁辛苦嚕!!哈=]

要努力d呀!!

 



« | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | ... | 229 | »