一d一d咁清,覺得自己好勁呀!!
阿Kit都話我張枱愈來愈乾淨呀!!開心呀=]
都係多得阿Kit & Frankie手姐!!嘻嘻
要再努力先得呀!!因為我要星期六放假假呀!!哈哈
琴日諗住開電腦上下網啦,點知上唔到喎!!
阿爸就話琴日有隔離屋整過d線喎!!
我初頭覺得人地整咪人地整囉,邊關我屋企事架!!
點知今日約左個師傅睇,
竟然發現俾隔離屋用開既電訊盈科剪左我用開既香港寬頻上網線喎!!!
姐係我隔離屋用左我既上網線!!
係咪激死呀!!
呢d事都會發生係我屋企!!
總之今日就整番好啦!!!=]
今朝番工好在冇落雨咋!!=]
阿Kit & Frankie就分工,希望可以係今日或星期一俾哂d單比sales!!
我就選擇幫手對單!!超多單要對呀!!
對完阿Fred &阿Pan又比單我,唉!!
接近1點都未做好一半
所以我地幾個都繼續做野唔走住!!
2點幾Frankie話叫我地唔好留咁耐,
我地個陣都清咁d野啦!!^^
但都仲有d單需要我對,所以就拎左番屋企對啦!!!
要加油呵!!~
點解會有咁多單架??
勁之無奈呀!!!
好在Frankie幫我地開左d單咋!!!
我就負責對單,對單,再對單!!
好累好累呀!!!~~
今天我特別提早番公司,但都好似冇乜作用=.=
阿Pan & Fred 成日都問野,自己都唔知點做野啦!!
佢地諗野又唔識轉彎,做開點做就點做,唉!!
HR問我仲有半日假未放,唉,都唔知點放啦!!
但星期一我決定上午唔番,
要努力D呀!!希望今天盡量清哂D野啦!!!
**********************************************
**開心呀!!今日終於約到貞貞佢地一齊出黎食飯啦!!
真係要輕鬆一下呀!!