yiNG ソ 回憶錄
想追回逝去的時光,從來只是縹緲的幻象。
愈是努力去想,愈是變得模糊。
時間是留不住的,任你放多少個鐘,它還是會溜走。
回憶,是世上最美好,也是最殘酷的東西。
不要希望.更不想失望。

2009 年 6 月 29 日  星期一   晴天


漸入佳境 愉快 分類: 長沙灣工作

一d一d咁清,覺得自己好勁呀!!

阿Kit都話我張枱愈來愈乾淨呀!!開心呀=]

都係多得阿Kit & Frankie手姐!!嘻嘻

要再努力先得呀!!因為我要星期六放假假呀!!哈哈

 




2009 年 6 月 28 日  星期日   雨天


剪錯線?? 疑惑 分類: 未分類

琴日諗住開電腦上下網啦,點知上唔到喎!!

阿爸就話琴日有隔離屋整過d線喎!!

我初頭覺得人地整咪人地整囉,邊關我屋企事架!!

點知今日約左個師傅睇,

竟然發現俾隔離屋用開既電訊盈科剪左我用開既香港寬頻上網線喎!!!

姐係我隔離屋用左我既上網線!!

係咪激死呀!!

呢d事都會發生係我屋企!!

總之今日就整番好啦!!!=]

 




2009 年 6 月 27 日  星期六   雨天


超時 傷心 分類: 長沙灣工作

今朝番工好在冇落雨咋!!=]

阿Kit & Frankie就分工,希望可以係今日或星期一俾哂d單比sales!!

我就選擇幫手對單!!超多單要對呀!!

對完阿Fred &阿Pan又比單我,唉!!

接近1點都未做好一半

所以我地幾個都繼續做野唔走住!!

2點幾Frankie話叫我地唔好留咁耐,

我地個陣都清咁d野啦!!^^

但都仲有d單需要我對,所以就拎左番屋企對啦!!!

要加油呵!!~




2009 年 6 月 26 日  星期五   雨天


狂對單 忿怒 分類: 長沙灣工作

點解會有咁多單架??

勁之無奈呀!!!

好在Frankie幫我地開左d單咋!!!

我就負責對單,對單,再對單!!

 

 




2009 年 6 月 25 日  星期四   晴天


疲勞轟炸 不安 分類: 長沙灣工作

好累好累呀!!!~~

今天我特別提早番公司,但都好似冇乜作用=.=

阿Pan & Fred 成日都問野,自己都唔知點做野啦!!

佢地諗野又唔識轉彎,做開點做就點做,唉!!

HR問我仲有半日假未放,唉,都唔知點放啦!!

但星期一我決定上午唔番,

要努力D呀!!希望今天盡量清哂D野啦!!!

 

**********************************************

**開心呀!!今日終於約到貞貞佢地一齊出黎食飯啦!!

真係要輕鬆一下呀!!



« | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | ... | 229 | »