我想買好耐架啦!!哈,今日我終於去左買啦!!
好開心呀!!係屋村買既,比起出邊平好多呀!!=]
好想將屋企360度大反轉呀!!哈哈
因為想有d新鮮感呀!!
唔知幾時可以呢
今日特別多單開呀!!差多有成30張單呀=.=
好在宜家可以俾d深圳個邊d同事做咋!!
唔係我一定做死左呀!!哈哈
不過,成朝對住部電腦,對眼好鬼累呀!!
都唔知有冇近視tim呀!!嘻^^
加油,努力呀!!
工作上我還沒可以自己一個工作,都需要別人教導我才行!!
但這些一定是每個人都要經過的!!
只要不怕辛苦,就一定會有好的結果的!!
我相信的!=]
要再再再再努力呀!!
今天,我和平常一樣地工作!
但9點開始我的心情就不一樣了!!
我在做S/M的時候,我看見May同Frankie一齊走到阿Kit坐位!
我心想:一定是有關MAY的單有問題了!
誰知,真的和我想像一樣!!
不過,這個問題是我做成的!!
我很對不起呀!
我在聽阿Kit講,我知道她不是責罵我!
但我竟然哭了!!
我很想改善我的缺點,但....但........
我知道阿Kit是想我有進步,我是知道的!!
我自己也知道我這樣是不好的!!
可以教教我嗎!!
我會努力改善的!!一定會!!
呢排愛上咗煲劇,但我唔喺睇第二度地方嘅劇集!
我喺睇香港劇!
我宜家追緊[冲上云霄]呀!!,勁好睇呀=]