yiNG ソ 回憶錄
想追回逝去的時光,從來只是縹緲的幻象。
愈是努力去想,愈是變得模糊。
時間是留不住的,任你放多少個鐘,它還是會溜走。
回憶,是世上最美好,也是最殘酷的東西。
不要希望.更不想失望。

2009 年 5 月 17 日  星期日   晴天


買拖鞋 滿足 分類: 未分類

我想買好耐架啦!!哈,今日我終於去左買啦!!

好開心呀!!係屋村買既,比起出邊平好多呀!!=]

好想將屋企360度大反轉呀!!哈哈

因為想有d新鮮感呀!!

唔知幾時可以呢




2009 年 5 月 14 日  星期四   晴天


30張單開=.= 呆滯 分類: 長沙灣工作

今日特別多單開呀!!差多有成30張單呀=.=

好在宜家可以俾d深圳個邊d同事做咋!!

唔係我一定做死左呀!!哈哈

不過,成朝對住部電腦,對眼好鬼累呀!!

都唔知有冇近視tim呀!!嘻^^

加油,努力呀!!




2009 年 5 月 13 日  星期三   晴天


努力呵! 分類: 長沙灣工作

工作上我還沒可以自己一個工作,都需要別人教導我才行!!

但這些一定是每個人都要經過的!!

只要不怕辛苦,就一定會有好的結果的!!

我相信的!=]

要再再再再努力呀!!




2009 年 5 月 11 日  星期一   晴天


我哭了 傷心 分類: 長沙灣工作

今天,我和平常一樣地工作!

但9點開始我的心情就不一樣了!!

我在做S/M的時候,我看見May同Frankie一齊走到阿Kit坐位!

我心想:一定是有關MAY的單有問題了!

誰知,真的和我想像一樣!!

不過,這個問題是我做成的!!

我很對不起呀!

我在聽阿Kit講,我知道她不是責罵我!

但我竟然哭了!!

我很想改善我的缺點,但....但........

我知道阿Kit是想我有進步,我是知道的!!

我自己也知道我這樣是不好的!!

可以教教我嗎!!

我會努力改善的!!一定會!!




2009 年 5 月 9 日  星期六   晴天


煲劇 分類: 未分類

呢排愛上咗煲劇,但我唔喺睇第二度地方嘅劇集!

我喺睇香港劇!

我宜家追緊[冲上云霄]呀!!,勁好睇呀=]



« | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | ... | 229 | »